NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ارزع

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: helloez ya looz
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا هو حصل معايا ع كيك
كنت بكلم شرموطه واتعرفنا فتره
وجه واحد تاني اتعرفت عليه ديوث قعدت اكلمهم الاتنين
وهي كانت جايه تتناك جماعي فدخلنا ف جروب وهما ميعرفوش بعض
بالكلام بينا طلعت خطيبته
فاتصدمت 😈

• عجبني
التفاعلات: فحل الديوثين و helloez ya looz
لا هو حصل معايا ع كيك
كنت بكلم شرموطه واتعرفنا فتره
وجه واحد تاني اتعرفت عليه ديوث قعدت اكلمهم الاتنين
وهي كانت جايه تتناك جماعي فدخلنا ف جروب وهما ميعرفوش بعض
بالكلام بينا طلعت خطيبته
فاتصدمت 😈
دا حوار موت لو مكانك كنت كملت

بيحصل مواقف كتير

• عجبني
التفاعلات: nadaM
ايام ثانوي كان معايا واحده في الدفعه واتصاحبنا هي كانت مرتبطه بس في نفس الوقت كانت دايما تصارحني اني عاجبها، وكانت بتحكيلي كل تفاصيل علاقتها باللي مرتبطه بيه وكان مهملها نوعا ما؟ لحد لما صارحتني انها عايزاني اديلها الاهتمام واعملها الحاجاتاللي نفسها هو يعملهالها .. والموضوع تطور معاها لحد لما بقت تجيلي البيت وكانت بتحبني احطه بين بزازها .. بس محصلش نيك لانها كانت فيرجن

• عجبني
نكت تلاته اخوات والتلاته متجوزين الغريبة ان كل مرة كانت بتبقى صدفه

• عجبني
التفاعلات: فحل الديوثين و helloez ya looz
مره كنت في حمام المعهد وواحد بيهزر معايا كنت واقف علي المبلوله لامؤخذه وبيزقني وفشخرت له وقولت هالف واطرطر علي امك يعني كسم بضانك دخلت ست كبيره قد والدتي ووالدته شافت المنظر وانا بلف الست الصراحه سكتت ومشيت برا مستنيه اما نخرج لكن الصراحه كنت مضايف الصراحه لاني طرطرت علي الارض رشيتها علشان الغلاسه دي وفي نهايه اليوم اديتها في النصيب بس مسكتوا هبدتوا علقه موت تاني يوم علشان ارتاح من الموقف

نكت تلاته اخوات والتلاته متجوزين الغريبة ان كل مرة كانت بتبقى صدفه
لا ماينفعش الكلام ده إزاى جت صدفة كل واحده وأنت عارف من الأول إنهم إخوات ولا إيه

لا ماينفعش الكلام ده إزاى جت صدفة كل واحده وأنت عارف من الأول إنهم إخوات ولا إيه
الصدفة اقصد انه مكنش بيكون في نيتي خالص اعمل كده لكن بتصادف نفتح حوارات توصلنا لكده

الصدفة اقصد انه مكنش بيكون في نيتي خالص اعمل كده لكن بتصادف نفتح حوارات توصلنا لكده
ده بيخليها امتع ... بس برضوا ماتبخلش علينا بالتفاصيل ... او على الاقل سؤال فضولى هيجننى هما عارفين ؟! .. يعنى كل واحده عارفه انك نكت التانين؟! ... وهى نيكه وراحت لحالها؟! ولا اصبحت علاقة معاهم او اى واحده فيهم استمرت؟! ... وفرق السن مابينهم قد إيه؟! ... والسؤال الاهم والاجمل والاروع اللى ياريت تجاوب عليه بالتفصيل إيه الفرق بين كل واحده والتانية فالجنس وايه الشبه؟! ... شكرا ليك ومستنى ردك

ده بيخليها امتع ... بس برضوا ماتبخلش علينا بالتفاصيل ... او على الاقل سؤال فضولى هيجننى هما عارفين ؟! .. يعنى كل واحده عارفه انك نكت التانين؟! ... وهى نيكه وراحت لحالها؟! ولا اصبحت علاقة معاهم او اى واحده فيهم استمرت؟! ... وفرق السن مابينهم قد إيه؟! ... والسؤال الاهم والاجمل والاروع اللى ياريت تجاوب عليه بالتفصيل إيه الفرق بين كل واحده والتانية فالجنس وايه الشبه؟! ... شكرا ليك ومستنى ردك
انا مقدرش اتكلم في تفاصيل حاجة زي كده مضمنش حد منهم بكون هنا ومن التفاصيل يفهم حاجة متنساش اننا هنا في مجتمع سري محدش يعرف مين الناحية التانيه وهما التلاته متدرجين في السن اكبر واحدة عندها ٤٤ واصغرهم ٢٣ ومحدش فيهم يعرف فيه واحدة شاكة لكن محدش يعرف لاني انا نفسي مكنتش دي نيتي ولا حبيت اني عملت كده والفرق مش كبير بينهم فرق بس في انك لما بتكون مع اللي من سنك بترتاح اكتر
لكن في النهاية الاحساس بالذنب بيضيع اي احساس بالمتعة ووقت المتعه بيمر ويعدي لكن الاحساس بالذنب بيكمل معاك للآخر

• عجبني
انا مقدرش اتكلم في تفاصيل حاجة زي كده مضمنش حد منهم بكون هنا ومن التفاصيل يفهم حاجة متنساش اننا هنا في مجتمع سري محدش يعرف مين الناحية التانيه وهما التلاته متدرجين في السن اكبر واحدة عندها ٤٤ واصغرهم ٢٣ ومحدش فيهم يعرف فيه واحدة شاكة لكن محدش يعرف لاني انا نفسي مكنتش دي نيتي ولا حبيت اني عملت كده والفرق مش كبير بينهم فرق بس في انك لما بتكون مع اللي من سنك بترتاح اكتر
لكن في النهاية الاحساس بالذنب بيضيع اي احساس بالمتعة ووقت المتعه بيمر ويعدي لكن الاحساس بالذنب بيكمل معاك للآخر
متشكر لردك واحترم رغبتك .... لكن انت ليه حاسس بالذنب هوه انت غررت بيهم او اغويتهم ولا تقصد الندم يعنى على التجاوز لانك عملت حاجة ماكنشى المفروض تعملها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%