NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ف المدرسه من زمان

• عجبني
التفاعلات: حوحو
  • عجبني
عاوز انيك زبري مولع نار

احا ازاي انا عايز اعرف
جامعة القاهرة اخر دور في آداب بيبقي فاضي زنقتها هناك وخليتها تمصلي ولعبت في جسمها كله وقلعتها البنطلون وبوست طيزها وكسها وفشختها بوس وهي مصتلي لغاية لما جبت لبني في بقها

• عجبني
التفاعلات: حوحو و سكون الظهيرة
أنا نكت واحدة في شغلي علي سلم الطوارئ

• عجبني
في حمام موقف العربيات و انا مسافر

• عجبني
التفاعلات: حوحو و مريومة
نكت بنت فى الخرابة
الغريبة أن انا اللى كنت خايف وهى اللى شجعتنى

• عجبني
نكت بنت فى الخرابة
الغريبة أن انا اللى كنت خايف وهى اللى شجعتنى
ههههه يعني كانت معرفة لو من الطريق اتعرفت بيها صدفة

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
جنب الهرم الكبير

• عجبني
هي اغرب اماكن مش مكان يعني مره نكت واحده في مكتبة المدرسه ومره تاني نكت واحده في مغاره كنا في رحلة سفاري تبع المدرسه ومره جوه عربية تلاجه خليت واحده تمصلي ومره في مستودع انابيب

• عجبني
واغرب مره بجد كنت انا وصحبي واخدين بنت في بيت مهجور البيت ده طالع عليه كلام ان فيه جن والكلام ده بعد ما قلعنا وابتدينا نيك ومص واخدنا وضع الساندوتش فجأه البيت ولع من غير سبب اول ما لقينا كده طلعنا نجري انا والبنت والواد فضل يدور علي هدومه ووانا لجري انا والبنت كنا عمالين نلبس لحد ما وصلنا للعربيه وصحبي لقيناه طالع يجري عريان لانه ملقاش هدومه وابن الوسخه طلع حاطط هدومه في شنطة العربيه وقعدنا نضحك علي الحصل 😂😂

عملتلى هاند جوب فى عربيه اسكندرية كنا راكبين من القاهرة وغطت ايدى بالجاكيت وقعدت العبلها فى كسها وبزازها والناس نايمه وكنا فى اخر كنبه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا كتير ساعدتك احلى اماكن نكت فيها
عندك ممشى فى قرية سياحية فى راس سدر دة افشخ مكان واحلى تظبيط
و البحر
و السطوح وتحديدا الاوضة ال فوق السطوح احلى شغل فيها
حمام الشغل دة طلع بيتعمل فية بلاوى
البلكونة باليل

بجد كنت محامى عن واحده متهمه آداب ودعاره ورحتلها زياره فى حجز المركز عندنا فى قنا والأمين اللى ماسك الزيارات حبيبى وصديقي ودخلنى ليها الحجز والحظ الحلو انها مكنش فى ستات محجوزه معاها فى العنبر وصديقي سابنى معاها لغاية ما يخلص الزيارات فى باقى عنابر الرجال وقعدت معاها ساعه إلا ربع تقريبا ونكتها فى الحجز وده كان عربون القضيه وقدرت اخرجها كفاله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Cpl4fun و سكون الظهيرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%