NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعمل ايه في طيزي

انا بين كل يومين و التاني بتجيلي محنة فظيعة مش بس حاسس اني عايز اتناك لا أنا حاسس عايز طيزي تقع في ايد واحد ميرحمنيش و مش عارف اعمل ايه في طيزي بجد
انا نفسي اقابل واحد زيك يكون صحبي وحبيبي وكل فتره ندلع بعض همتعه وبحب الولاد البنوتي اوي بحب رومانسيتهم بعمل معاهم اللي انا بحبه كله

انا نفسي اقابل واحد زيك يكون صحبي وحبيبي وكل فتره ندلع بعض همتعه وبحب الولاد البنوتي اوي بحب رومانسيتهم بعمل معاهم اللي انا بحبه كله
انا موجود اهو

انا بين كل يومين و التاني بتجيلي محنة فظيعة مش بس حاسس اني عايز اتناك لا أنا حاسس عايز طيزي تقع في ايد واحد ميرحمنيش و مش عارف اعمل ايه في طيزي بجد
دى عاوزه تتلسوع وتتفشخ نيك من غير رحمه لحد ما تبقى لبوه

تعالي اكيفك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالي شوف يا متناك
طب يا كسمك انا مشتمتكش ده اولا ثانيا وريني اعمنا الكتاب اللي بتقول عليه ده لان دي مش مقاسات اساسا ازاي عرض 23 ولا معرفش كام اللي قولتوا ده؟

طب يا كسمك انا مشتمتكش ده اولا ثانيا وريني اعمنا الكتاب اللي بتقول عليه ده لان دي مش مقاسات اساسا ازاي عرض 23 ولا معرفش كام اللي قولتوا ده؟
انا اشتم براحتي يا كسمك مش قصدي عرض زي ما فاهم قصدي محيط بتاعه

هو ف كده بجد

انا اشتم براحتي يا كسمك مش قصدي عرض زي ما فاهم قصدي محيط بتاعه
براحتك ده عند امك يغالي مش عندي و الكل يشهد اهو ان انتا اللي يدات ب الشتيمه ف تمام يعني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%