NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معرض ماما

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا عندى مشكلة من وانا عيل و لحد ما بقيت 23 سنة انا من زمان و امى دلوعة فى البيت لكن برة البيت ***** ومحترمة فشخ لكن فى البيت لبس قصير لبس مفتوح انا عارف ان دة حقها فى بيتها وانها اكيد شايفة انى ابنها اكيد مش هبوصلها بس دة مش بيقف عندى انا بس بتقعد برحتها قصاد ولاد خالتى ولاد عمى قصاد بتاع الغاز بتاع الكهربا الواد المكوجي دائما بتبفتح الباب و هى لبسة روب خفيف فشخ قمصان ضيقة و عادى هو انا اللى مريض و مكبر الحوار ولا فعلا هى غلط ياريت اللى يرد يرد كويس ولا فى ست فى نفس السن تقولى هل دة لبه تفسير ولا عادى وانا اوفر
شكرا
+امى ٤٥ سنة

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: samrnapal, بحب الا, MADAM SOSO و 14 آخرين
على حسب لان الستات مبتفكرش زينا .بتفكر "عادي او هيبص وخلاص" وممكن تبقا عاوزه تحس انها ست وانها مفتقده ده في كل الاحوال اكيد غلط ...انتا نبهها لده وعرفها انه مينفعش.وشوف رده فعلها لقيتها بتقولك الجو حر وبحب اعقد براحتي يبقا هيا مش فدماغها فعلا بس هيا لازم تغطي نفسها اكيد انما لقيتها بتتدلع وبتتمايع وبتقولك لا وعادي وانا بحب كده يبقا شوفلها راجل ولمؤخذه

• عجبني
التفاعلات: جاسم علىان
كل اللى هقول لك لم أمك

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
وانا كمان امي كدا وقدام صحابي

• عجبني
التفاعلات: تعال مص
انا عندى مشكلة من وانا عيل و لحد ما بقيت 23 سنة انا من زمان و امى دلوعة فى البيت لكن برة البيت ***** ومحترمة فشخ لكن فى البيت لبس قصير لبس مفتوح انا عارف ان دة حقها فى بيتها وانها اكيد شايفة انى ابنها اكيد مش هبوصلها بس دة مش بيقف عندى انا بس بتقعد برحتها قصاد ولاد خالتى ولاد عمى قصاد بتاع الغاز بتاع الكهربا الواد المكوجي دائما بتبفتح الباب و هى لبسة روب خفيف فشخ قمصان ضيقة و عادى هو انا اللى مريض و مكبر الحوار ولا فعلا هى غلط ياريت اللى يرد يرد كويس ولا فى ست فى نفس السن تقولى هل دة لبه تفسير ولا عادى وانا اوفر
شكرا
+امى ٤٥ سنة
دة عادى انت مكبر الحوار
عادى ماما كدة

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار
  • عجبني
التفاعلات: سامر سمور
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا
+امى ٤٥ سنة
نيكها

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: معرض ماما و سامر سمور
انا نفس حالتك
بس الفرق
اني نكت الماما في الاخير
ماستحملتش

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، سامر سمور و استشاري علاقات