NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص ياصديقي افرض انها فعلا بتجيبك سكه ؟؟؟؟ ووصلتلها هتبقي وصمه عليك
لو قفلت الباب هتكسب
تفتكر

بص هوه فيه حاجه من تلاته لأما انته عاجبها قوي وهيه شرموطه وعايزه تنام معاك وتمتع كوسها وترتاح او مراتك زقاها عليك علشان تتأكد من اخلاصك او هيه بتكره صاحبتها وبتغير منها وعيزه تورطك معاها وبعد كده تتجوزها بس في هنا سؤال مهم هيه صاحبه مراتك دي متجوزه او مخطوبة او مطلقة
متجوزة

• عجبني
التفاعلات: fares07
لأ مش كمين لانها اكيد مش هتفضح نفسها في لعبه زي دي ...وطبعا مش هتعوز تتجوزك ده هيه كده ذكيه جدا لأن هيه عايزه تتمتع معاك بأمان ليه بقه علشان تبقه مطمنه انك مش هتفضح سرها لأنها لو نامت مع شاب عازب ممكن يفضحها ويصورها انما كده هيه في امان وشكلها مراتك بتحكيلها انته بتعمل معاها ايه في السرير علشان كده عيزه تنام معاك ... وهيه صاحبة مراتك سمعتها ايه في المنطقه يعني بتبان محترمه ولا ست شمال ... عموما في كل الاحوال ابعد عنها ..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الباب الي يجيك منو الريح
سدو واستريح

• عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
  • عجبني
قول لمراتك وتبقى بطل قومى 💪

لأ مش كمين لانها اكيد مش هتفضح نفسها في لعبه زي دي ...وطبعا مش هتعوز تتجوزك ده هيه كده ذكيه جدا لأن هيه عايزه تتمتع معاك بأمان ليه بقه علشان تبقه مطمنه انك مش هتفضح سرها لأنها لو نامت مع شاب عازب ممكن يفضحها ويصورها انما كده هيه في امان وشكلها مراتك بتحكيلها انته بتعمل معاها ايه في السرير علشان كده عيزه تنام معاك ... وهيه صاحبة مراتك سمعتها ايه في المنطقه يعني بتبان محترمه ولا ست شمال ... عموما في كل الاحوال ابعد عنها ..
محترمه جدا

• عجبني
لا أستطيع خوفا من مكرها
في حاله ان انته عايز تخلع سجلها مكالمه معاك علشان برده تأمن نفسك بس لو عايز تدوس معاها دوس يا اسطي بس تحمل العواقب وانا رأيي بلاش اخلع يا صاحبي عايز تقضيها بره بعيد عن المعارف والقرايب علشان الفضايح

هي البت دي عندها كسين مثلا ولا اربع بزاز ؟
لا
طيب ماتخليك في مراتك احسن ياطفس وبطل دناوه

• عجبني
هي البت دي عندها كسين مثلا ولا اربع بزاز ؟
لا
طيب ماتخليك في مراتك احسن ياطفس وبطل دناوه
يا صديقي الرجل بطبعه ملول يحب التغيير علي رأي المثل غير الكوس

• عجبني
التفاعلات: monsun
يا صديقي الرجل بطبعه ملول يحب التغيير علي رأي المثل غير الكوس
ياعم ماتغير وانت مع مراتك في الامان ..... خد فكره .... نيك مراتك بالفصحي ...هاتضحكو وتبقي تجربه جديده .... غيرو المكان ... الوضع المفاجاه ... اتجنن معاها. ياعم بس وقتها مراتك ومحدش له دعوه انما الي انت بتفكر فيه ده هاتخرب بيتك بايدك وهاتندم .....

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%