NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش مستحمل اخبي ميولي اني بحب اتهان اوووي من الستات و البنات مش مستحمل اخبي اني بحب اتهان و اتبعبص مبقتش عارف اخبي ده
انا بقول انا عايز عمة ابقى خدامها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: El-masry، Savoy و موجب و تبادل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش مستحمل اخبي ميولي اني بحب اتهان اوووي من الستات و البنات مش مستحمل اخبي اني بحب اتهان و اتبعبص مبقتش عارف اخبي ده
جرب ماستر يهين كرامتك ويخليك كلب خدام نجس

ليه يا كسمك مالهم الرجالة

من حقك تبوح بميولك طبعا بس للأسف هنا مفيش ملكات حقيقين فعلا هنا اذا كانت بنت هتبقا عاوزه منك فلوس وتخلع او ولد عامل بنت ويستغل ميولك نصيحه مني دور وافهم ميولك صح

من حقك تبوح بميولك طبعا بس للأسف هنا مفيش ملكات حقيقين فعلا هنا اذا كانت بنت هتبقا عاوزه منك فلوس وتخلع او ولد عامل بنت ويستغل ميولك نصيحه مني دور وافهم ميولك صح
ميرسي جدا

• عجبني
التفاعلات: ماستر مستبد
طب ماتقول لمراتك وتكون هيا ملكتك

نفسي اجرب ده

انا كمان مش مستحمل

وانا كمان زيك واكتر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%