NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

asdzaza

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اي المتعه الرهيبه دي الي الواحد بيحس بيها وهو بيدوق شهد كس جديد حاجه كدا طعمها بيحرك الشياطين الي في مخ الواحد مننا حقيقي اكتر لحظه بحس فيها بالمتعه لما الأنسانه الي معايا تبداء تتجاوب وتجيب عسلها مرة ورا مرة وخصوصا لو كانت بتحب الشهوة والجنس لان فعلا في الوقت دا انا بكون مستعد للموت من الفرحه مقابل شوية العسل دول. بحس بشبق لا ينتهي من شهد الأكساس واعتقد ان دي اكتر لحظه مثيرة في تجرية الجنس وخصوصا لو بتكرر مع ستات مختلفه وكل واحده ليها شهدها وطعمها الخااص. حقيقي الكلام دا ولا انا بس الي بفكر كدا؟!

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Anas868, MADAM SOSO, دكتور علاقات و 3 آخرين
لما العسل ينزل من كس مراتي والحسه كله والاقيها بتترعش اوي متعه

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده، يو يو و asdzaza
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: يو يو، asdzaza و الجنتل حوده
  • عجبني
التفاعلات: asdzaza
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: asdzaza، يو يو و الجنتل حوده
  • بيضحكني
  • نار ياحبيبي نار
  • هممم
التفاعلات: يو يو، asdzaza و الجنتل حوده
  • انا معترض
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي المتعه الرهيبه دي الي الواحد بيحس بيها وهو بيدوق شهد كس جديد حاجه كدا طعمها بيحرك الشياطين الي في مخ الواحد مننا حقيقي اكتر لحظه بحس فيها بالمتعه لما الأنسانه الي معايا تبداء تتجاوب وتجيب عسلها مرة ورا مرة وخصوصا لو كانت بتحب الشهوة والجنس لان فعلا في الوقت دا انا بكون مستعد للموت من الفرحه مقابل شوية العسل دول. بحس بشبق لا ينتهي من شهد الأكساس واعتقد ان دي اكتر لحظه مثيرة في تجرية الجنس وخصوصا لو بتكرر مع ستات مختلفه وكل واحده ليها شهدها وطعمها الخااص. حقيقي الكلام دا ولا انا بس الي بفكر كدا؟!
أنا لسه ما دوقتش بس نفسي أوي

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%