NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اضرار العادة السرية

AMGjr

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
الموقع الالكتروني
نسوانجي.net
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه هى الأضرار فى استمرار العادة السرية سواء للرجال او السيدات وايه سبب التوجه للعادة السرية حتى بعد الجواز

• حبيته
التفاعلات: Yaaso
ايه هى الأضرار فى استمرار العادة السرية سواء للرجال او السيدات وايه سبب التوجه للعادة السرية حتى بعد الجواز
بالنسبه للراجل سرعه القذف بتعود عليها انه مش بتكيف غير لما يعمل العاده السرية

• عجبني
التفاعلات: AMGjr
مفيش اى اضرار للعاده السرية بشكل عضوى هى بس ممكن تأثر على النفسية و تدفق الهرمونات لكن فى بعض الأحيان عند الرجال إلى برمرسوها بشكل مبالغ فيه بيادى إلى سرعة القذف لكن الموضوع بيتعالج مع الوقت.
اما اسباب التوجة للعاده السرية حتى بعد الجواز بكل بساطة هو او هى شافوا ان العلاقة مش زى إلى كانت فى مخيلتهم

• عجبني
التفاعلات: DodyBanota, الــــــعَــــــربــــــى, حسن٩٤ و 2 آخرين
مفيش اى اضرار للعاده السرية بشكل عضوى هى بس ممكن تأثر على النفسية و تدفق الهرمونات لكن فى بعض الأحيان عند الرجال إلى برمرسوها بشكل مبالغ فيه بيادى إلى سرعة القذف لكن الموضوع بيتعالج مع الوقت.
اما اسباب التوجة للعاده السرية حتى بعد الجواز بكل بساطة هو او هى شافوا ان العلاقة مش زى إلى كانت فى مخيلتهم
تمام لكن انا عرفت أن فيه اضرار زى عدم التركيز والتشتت ده صح ولا هبد

تمام لكن انا عرفت أن فيه اضرار زى عدم التركيز والتشتت ده صح ولا هبد
ده اكيد بيبقى فى اضرار نتيجة الإفراط فى عمل العاده
بس ده بيتصل بالمكملات الغزاءية و تقليل القيام بيها
يعنى مثلا متقرنش واحد بيعملها مره فى اليوم بواحد بيعملها ١٠ مرات

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد و حسن٩٤
تمام ايه تانى
هرد عليك بستفاضه بقا بص ودي تجربه شخصيه وزي المثل ما بيقول اسأل مجرب ولا تسأل خبير
هتعمل عاده سريه وحده وحده هتجيك سرعه قذف وقله ثقه هتبقا مش مركز وتركيزك ضايع هتيحيك حاجه كده زي البلاها وهتجيك نتو من الامبلاه وهتفقد الشغف في حجات كتير جدا غير كده مش هتعرف تتعامل مع ناس مش قصدي اصحابك قصدي لو شخص اول مره تقابله هتبقا متوتر فشخ مع انو الموضع عادي هتفضل مستمر هتبداء يجيك نوع من الملل هتبقا تشوف صوره الموقع في دماغك وتقول مفيش جديد مش لازم بس تعملها وغصب عنك وهتبداء انت تقاوم ونفسك وشهوتك تضغط عليك ان هزقت وبقا جسمك بيزيق من كتر ضربها وعضمك كله بطقطق بس بردو مش هتقدر توقفها عارف ليه لأنك سمحت لنفسك تطغي من الاول هتبداء تقاوم ولكنك هتفشل وهتجيك حاجه انقح انك كل مره نتوب ومش هرجع ليها تاني وترجع ايه هيا بقا هتتكسف تصلي وتوب هتكسف من **** من نفسك هتبداء تكسر قدام نفسك وبعد كده تستسلم حتى لو الموضع هيبقا فيه متعه اه مننساش هتكون زهقت من الجنس العادي ودخلت في الميل وشواذ من هنا هتدخل مرحله اكتاءب وخاصه لو انت حولت ترجع وفشلت كتير هتحس باليأس وتقريبا غلب الحجات دي كلها لما انت تبقا عاوز تبطل وتبقا فعلا بتضرب عشره وانت ملكش نفس مش مقوامه وانت ليك نفس وليك شهوه بمعنى انك تبقا من جواك مش عايز تعملها مش بتقول مش عايز بس من جواك هتموت وتعملها فهمت الحظه دي يما **** ينقذك وبعتلك حد يفوقك يما عليه العوض بقا هتتدمر ده كلو غير حياه الواقع الي هتبقا دماررر طبعا انا الحمد لله اتكلمت مع حد هنا من المنتدى هوا مساعدنيش اوي بس فوقني خلاني قلت له الكلام الي المفروض اقوله لنفس ووقتها كانت أول مره اضرب عشره وانا عيني نازله من دموع اني مش قادر اتحكم في نفسي بس بعد ما فوقت حسيت بحجاه اتحركت جويا ومن بعدها وللنهارده مش بعملها ولا ليا نفس اعملها وكرها كره العمى واموت ولا ارجع لها

• عجبني
التفاعلات: DodyBanota، AMGjr و الرعد الشديد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده اكيد بيبقى فى اضرار نتيجة الإفراط فى عمل العاده
بس ده بيتصل بالمكملات الغزاءية و تقليل القيام بيها
يعنى مثلا متقرنش واحد بيعملها مره فى اليوم بواحد بيعملها ١٠ مرات
تمام شكرا على التوضيح

ك
كتيررررررر

• عجبني
التفاعلات: AMGjr
هرد عليك بستفاضه بقا بص ودي تجربه شخصيه وزي المثل ما بيقول اسأل مجرب ولا تسأل خبير
هتعمل عاده سريه وحده وحده هتجيك سرعه قذف وقله ثقه هتبقا مش مركز وتركيزك ضايع هتيحيك حاجه كده زي البلاها وهتجيك نتو من الامبلاه وهتفقد الشغف في حجات كتير جدا غير كده مش هتعرف تتعامل مع ناس مش قصدي اصحابك قصدي لو شخص اول مره تقابله هتبقا متوتر فشخ مع انو الموضع عادي هتفضل مستمر هتبداء يجيك نوع من الملل هتبقا تشوف صوره الموقع في دماغك وتقول مفيش جديد مش لازم بس تعملها وغصب عنك وهتبداء انت تقاوم ونفسك وشهوتك تضغط عليك ان هزقت وبقا جسمك بيزيق من كتر ضربها وعضمك كله بطقطق بس بردو مش هتقدر توقفها عارف ليه لأنك سمحت لنفسك تطغي من الاول هتبداء تقاوم ولكنك هتفشل وهتجيك حاجه انقح انك كل مره نتوب ومش هرجع ليها تاني وترجع ايه هيا بقا هتتكسف تصلي وتوب هتكسف من ** من نفسك هتبداء تكسر قدام نفسك وبعد كده تستسلم حتى لو الموضع هيبقا فيه متعه اه مننساش هتكون زهقت من الجنس العادي ودخلت في الميل وشواذ من هنا هتدخل مرحله اكتاءب وخاصه لو انت حولت ترجع وفشلت كتير هتحس باليأس وتقريبا غلب الحجات دي كلها لما انت تبقا عاوز تبطل وتبقا فعلا بتضرب عشره وانت ملكش نفس مش مقوامه وانت ليك نفس وليك شهوه بمعنى انك تبقا من جواك مش عايز تعملها مش بتقول مش عايز بس من جواك هتموت وتعملها فهمت الحظه دي يما ** ينقذك وبعتلك حد يفوقك يما عليه العوض بقا هتتدمر ده كلو غير حياه الواقع الي هتبقا دماررر طبعا انا الحمد لله اتكلمت مع حد هنا من المنتدى هوا مساعدنيش اوي بس فوقني خلاني قلت له الكلام الي المفروض اقوله لنفس ووقتها كانت أول مره اضرب عشره وانا عيني نازله من دموع اني مش قادر اتحكم في نفسي بس بعد ما فوقت حسيت بحجاه اتحركت جويا ومن بعدها وللنهارده مش بعملها ولا ليا نفس اعملها وكرها كره العمى واموت ولا ارجع لها
والحل ايه

والحل ايه
يسطا انا لو اعرف كنت ساعدت نفسي دي جت وحدها من الاخر كله بيبداء من عندك انت شوف انت عاوز وخليك عارف ان أو انت قلت انك مش عاوز تعملها بس في نفس الوقت من جواك هتموت وتعملها اعرف انك فكشان وهتعنلها وكلامك ملوش لازمه من تجربتي عشان تبظلها يبقا لازم من جواك مش عاوز تعملها وده الي انت حاسس بيه ولو عملتها تبقا عملتها وانت كرها ودي اول سلمه في التعافي

ادعم رايك

يسطا انا لو اعرف كنت ساعدت نفسي دي جت وحدها من الاخر كله بيبداء من عندك انت شوف انت عاوز وخليك عارف ان أو انت قلت انك مش عاوز تعملها بس في نفس الوقت من جواك هتموت وتعملها اعرف انك فكشان وهتعنلها وكلامك ملوش لازمه من تجربتي عشان تبظلها يبقا لازم من جواك مش عاوز تعملها وده الي انت حاسس بيه ولو عملتها تبقا عملتها وانت كرها ودي اول سلمه في التعافي
الحل يعنى الإرادة

• عجبني
التفاعلات: In the world
هتعمل عاده سريه وحده وحده هتجيك سرعه قذف وقله ثقه هتبقا مش مركز وتركيزك ضايع هتيحيك حاجه كده زي البلاها وهتجيك نتو من الامبلاه وهتفقد الشغف في حجات كتير جدا غير كده مش هتعرف تتعامل مع ناس مش قصدي اصحابك قصدي لو شخص اول مره تقابله هتبقا متوتر فشخ مع انو الموضع عادي هتفضل مستمر هتبداء يجيك نوع من الملل هتبقا تشوف صوره الموقع في دماغك وتقول مفيش جديد مش لازم بس تعملها وغصب عنك وهتبداء انت تقاوم ونفسك وشهوتك تضغط عليك ان هزقت وبقا جسمك بيزيق من كتر ضربها وعضمك كله بطقطق بس بردو مش هتقدر توقفها عارف ليه لأنك سمحت لنفسك تطغي من الاول هتبداء تقاوم ولكنك هتفشل وهتجيك حاجه انقح انك كل مره نتوب ومش هرجع ليها تاني وترجع ايه هيا بقا هتتكسف تصلي وتوب هتكسف من ** من نفسك هتبداء تكسر قدام نفسك وبعد كده تستسلم حتى لو الموضع هيبقا فيه متعه اه مننساش هتكون زهقت من الجنس العادي ودخلت في الميل وشواذ من هنا هتدخل مرحله اكتاءب وخاصه لو انت حولت ترجع وفشلت كتير هتحس باليأس وتقريبا غلب الحجات دي كلها لما انت تبقا عاوز تبطل وتبقا فعلا بتضرب عشره وانت ملكش نفس مش مقوامه وانت ليك نفس وليك شهوه بمعنى انك تبقا من جواك مش عايز تعملها مش بتقول مش عايز بس من جواك هتموت وتعملها فهمت الحظه دي يما ** ينقذك وبعتلك حد يفوقك يما عليه العوض بقا هتتدمر ده كلو غير حياه الواقع الي هتبقا دماررر طبعا انا الحمد لله اتكلمت مع حد هنا من المنتدى هوا مساعدنيش اوي بس فوقني خلاني قلت له الكلام الي المفروض اقوله لنفس ووقتها كانت أول مره اضرب عشره وانا عيني نازله من دموع اني مش قادر اتحكم في نفسي بس بعد ما فوقت حسيت بحجاه اتحركت جويا ومن بعدها وللنهارده مش بعملها ولا ليا نفس اعملها وكرها كره العمى واموت ولا ارجع لها
مفيش الكلام دا مابتعملش سرعه قذف ياصحبي سرعه القذف بيبقي في منها نوعين نوع مؤقت ودا الي بيجي لكل الناس في حاله التوتر زي مثلا اول نيكه او اول ليله في الجواز ودا بيروح بعد تاني مره لما التوتر يزول ونفسيتك تهدي .
اما العضوي ف دا بيبقي بسبب امراض زي الضعف الجنسي والعجز الجنسي **** يحفظنا وامراض تانيه كتيره انا مابقولش تعملها لكني بوضح انها مابتجبش امراض وانها زيها زي الاكل لو افرط في الاكل هتتعب نفس الكلام في العاده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%