NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Pop master

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل واحد يقول حاجه كانت صعبه عليه جدا وقدر يتخطاها ويعديها مع انه كان شايف انها مستحيل علشان تشجع غيرك

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
كل واحد يقول حاجه كانت صعبه عليه جدا وقدر يتخطاها ويعديها مع انه كان شايف انها مستحيل علشان تشجع غيرك
لما خسرت كل شيء وفكرت انه ممكن ما اقدر اوقف مرة ثانية بس عدت

• حبيته
التفاعلات: Pop master
اصعب لحظه فحياتى وبسببها من الخوف والرجفه دخلت فغيوبه لمده يوم كامل ان الدكتور صدمنى وقلى انت جالك السكر من الصدمه وقعت مكانى واخدت يوم كامل فالغيبوبه دى

ثانوية العامه بس لسا غرقان ف وجعها

• عجبني
التفاعلات: Koko koko89
لما خسرت كل شيء وفكرت انه ممكن ما اقدر اوقف مرة ثانية بس عدت
المهم انك قدرت ترجع لنفسك وتقوم العادي انك تقع بس الي مش عادي انك تفضل واقع ومتقمش 👌

• أتفق
التفاعلات: @The GodFather@
اصعب لحظه فحياتى وبسببها من الخوف والرجفه دخلت فغيوبه لمده يوم كامل ان الدكتور صدمنى وقلى انت جالك السكر من الصدمه وقعت مكانى واخدت يوم كامل فالغيبوبه دى
الف سلامه عليك وربنا يشفيك ويعافيك
وعرفت تتعايش وتتخطي الموضوع ولا لسه واقف في نفس النقطه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت بحب واحده 7 سنين وبعدين اتجوزت وصممت اني اروح احضر فرحها بس صاحبي كان معايا مارضيش يخليني اطلع ولقيتهم نازلين هي والعريس والزفة ولما شافتني اتسمرت مكانها
بس عدت واتحوزت وهلفت والحمدلله الدنيا تمام .. وهي حاليا مطلقة **** يعينها

• عجبني
لسا فيها
هتخلص وهتعدي وهتفتكر الايام دي بعدين بس انت ايه رايك تفتكرها وانت بتقول انا عملت الي عليا ولا تفتكرها وانت بتقول ياريت الي جري ما كان
حاول تعمل المستحيل علشان متحسش بالندم بعدين الندم صعب بس متموتش نفسك برضو مش نهايت العالم هي بس هي فرصه

هتخلص وهتعدي وهتفتكر الايام دي بعدين بس انت ايه رايك تفتكرها وانت بتقول انا عملت الي عليا ولا تفتكرها وانت بتقول ياريت الي جري ما كان
حاول تعمل المستحيل علشان متحسش بالندم بعدين الندم صعب بس متموتش نفسك برضو مش نهايت العالم هي بس هي فرصه
هيا فرصه وحظوظ وانا فعلا موت نفسي وفي اوقات بستهون واوقات بريح بس سيبا اثر كبير وحاسس انها مش بتخلص

• عجبني
اول علاقة دخلت فيها
كنت بحبها فشخ او يمكن كنت لسة صغير و موهوم المهم الفترة دي اصحابي خزوقوني و هي طلعت كانت بتلعب بيا و بتحب واحد صاحبي وكان حوار ابن أحبة .. الفكرة ان التجميعة وقتها جات مع بعض و وقتها كنت في اولي ثانوي و اكتئبتلي بقا حوالي سنة و نص لحد ما قدرت اتخطي و اعدي...

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25 و Pop master
كنت بحب واحده 7 سنين وبعدين اتجوزت وصممت اني اروح احضر فرحها بس صاحبي كان معايا مارضيش يخليني اطلع ولقيتهم نازلين هي والعريس والزفة ولما شافتني اتسمرت مكانها
بس عدت واتحوزت وهلفت والحمدلله الدنيا تمام .. وهي حاليا مطلقة **** يعينها
مكانتش نصيبك بس انت احسن حاجه عملتها انك مشيت في حياتك هي ليها طريقها وانت ليك طريقك ايوه هي صعبه ومتعبه نفسيا والفراق مؤلم بس انك قدرت تعديه انت بطل وكمان بص حواليك هتلاقي انك احسن بكتييير دلوقتي

اول علاقة دخلت فيها
كنت بحبها فشخ او يمكن كنت لسة صغير و موهوم المهم الفترة دي اصحابي خزوقوني و هي طلعت كانت بتلعب بيا و بتحب واحد صاحبي وكان حوار ابن أحبة .. الفكرة ان التجميعة وقتها جات مع بعض و وقتها كنت في اولي ثانوي و اكتئبتلي بقا حوالي سنة و نص لحد ما قدرت اتخطي و اعدي...
عاش عليك يا بطل انك قدرت تتخطي المرحله الصعيه دي هي صعبه بس انت بطل وهتكون دافع ليك في المستقبل

مكانتش نصيبك بس انت احسن حاجه عملتها انك مشيت في حياتك هي ليها طريقها وانت ليك طريقك ايوه هي صعبه ومتعبه نفسيا والفراق مؤلم بس انك قدرت تعديه انت بطل وكمان بص حواليك هتلاقي انك احسن بكتييير دلوقتي
اكيد الحمد**** انا احسن كتير ومسار حياتي كله اتغير بعد الموقف ده.. وساعتها كنت فاكر ان الدنيا وقفت ومش هتمشي لكن مشيت وللاحسن الحمد لله

• حبيته
اكيد صعبه جدا ومش سهل علي اي حد يتعايش مع الموضوع

اكيد الحمد**** انا احسن كتير ومسار حياتي كله اتغير بعد الموقف ده.. وساعتها كنت فاكر ان الدنيا وقفت ومش هتمشي لكن مشيت وللاحسن الحمد
دايما في الاحسن

• حبيته
التفاعلات: SHITOS_25
هيا فرصه وحظوظ وانا فعلا موت نفسي وفي اوقات بستهون واوقات بريح بس سيبا اثر كبير وحاسس انها مش بتخلص
هتخلص وهتعدي بس زي ما بقولك اعمل كل الي تقر عليه علشان لما تفتكر السنه دي تقول انا عملت الي عليا ومش ندمان مهما تكون النتيجه

**** يشفيك حافظ علي نفسك بقدر الامكان انت لسه ف البدايه متستهونش بالمرض وخد علاجك مظبوط وحاول تتجوز بدري لو عندك الامكانيه

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%