NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: عادل الصعيدي
على فكرة ممكن مايكنش منها
اغلب الرجالة بتحب تعط
انا عارف بس الي عايز أقوله انتي عرفتي أنه كده انتي ليه هنا

الرجالة كلها بتعط انتي بس علشان عرفتي
فمصدومة هيجي ندمان و هتسامحيه و هتفهمي أنه كان بيجدد نشاطه و بيكسر الملل علشان يبسطك انتي

احساس وحش اكيد
بس انتي مراته ..يعني اكيد انتي رقم واحد عنده
مافيش كده عند الستات علي فكرة هو ليه يعمل كده وانا موجوده معاه ده رهم كستات

• عجبني
التفاعلات: sexypump
قولي ليه انتي هنا هو معقول مش بيريحك زي الحريم الي بيعرفهم ولا انتي عندك جفة منه ومش قابله وبتفكي نفسك هنا

اصعب احساس ف الدونياا كلهاا أن انتي تعرفي أن جوزك لي علاقه مع ست عيرك ممكن تعملي اي حاجه بسببهاا بتمناا محدش يجرب تجربتي بجد
يعني جوزك بيخونك ؟

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عرفتي ازاي ما يمكن يكون انتي غلط

اصعب احساس ف الدونياا كلهاا أن انتي تعرفي أن جوزك لي علاقه مع ست عيرك ممكن تعملي اي حاجه بسببهاا بتمناا محدش يجرب تجربتي بجد
معليش بس اقلك على حاجه اكرشيه بره خليه يروح يبات عندها خليها تنفعه لما ييات فى الشارع ولا افتحى دماغه

معلش

امسكى عليه دليل وواجهيه
متكتفيش انك تلعبى دور الضحيه ودافعى عن حقك

• عجبني
التفاعلات: msaied13
هو انت اصلا مش راجل ؟

امسكى عليه دليل وواجهيه
متكتفيش انك تلعبى دور الضحيه ودافعى عن حقك
صدقيني ي حببتي انا نفسي انام من اي راجل لأجل اني ازلو

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: ابن ابليس و Flyer
سلامة احساسك يا قمر🌹

اكيد الخيانه وحشه بس مفيش مبرر انك تواجهي الخيانه بخيانه قصادها صلحي نفسك أول وبعدين انتبهي لجوزك وخدي حقك منه كويس بس مترديش الغلط بغلط

ما تسيبى الراجل ينبسط
طالما مش مقصر معاكى وبيرضيكى خلاص
ده طالع عينه معاكى ومع غيرك
متزعليش منه واعملي له اكله حلوة ترم عظمه علشان يعرف يواصل ادائه

مراتي جربتها وكانت أزمة كبيرة والحمد لله عدت

طبعا عندك52 سنه واكيد الشهوة قلت عندك واحنا الرجال لينا فتره مراهقه في الكبر وبتكون اصعب من الصغر لان احنا كبرنا وعرفنا معني النيك ولان حضرتك اكتفيتي والدوره انتهت والشهوة قلت كبرتي مخك عنه وهو شاف انك مش مهتميه لانك كبرتي وبقيتي جده والمفروض هو كمان كبر من وجهه نظرك طنشتي الموضوع فاتصرف هو برا المثل بيقول حابي علي طيرك لايلوف علي غيرك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%