NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة اسوأ مرة مارست فيها الجنس

كنت رايحه مع واحد صاحبي شقته علي أساس أنه لوحده وهنقضي الليله سوا ونتمتع بس للأسف أول مادخلت وقفل الباب لقيت أصحابه ال 5 عريانين وإزبارهم واقفه وهايجين ولفوا حواليا وقطعولي هدومي وفشخوني فضلوا طول الليل ينيكوا فيا لما فشخوا كسي وطيزي وبعد مااتمتعوا واتكيفوا وشبعوا غرقوني بميتهم ونزلوني بقميص النوم
كنتى كلمينى انا اكيفك لوحدى مش اجيب مجموعة دا خول

• عجبني
التفاعلات: عبير الشيخ
اسوء مرة واحدة كانت مضيفة طيران جامدة جدا صاروخ واول مقلت ريحتها كانت منتنة هزقتها ومشيتها ملمستهاش

اسوء مرة واحدة كانت مضيفة طيران جامدة جدا صاروخ واول مقلت ريحتها كانت منتنة هزقتها ومشيتها ملمستهاش
غريبه دى موضوع ريحتها ؟؟؟

اسوء تجربه كنت مع صاحبتي ببيت اهلها على اساس انهم راحو زيارة و بيسهروا رجعوا البيت بدري و جلست بغرفتها لين قبل الفجر و خرجت لا انا اللي كملت العلاقه و استمتعت و لا انا اللي خرجت مر علي الوقت كأنه شهر

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و عاشق الليل الليل
احكيلنا عن اسوأ مرة مارست فيها الجنس
كانت مع مين وليه بتعتبرها اسوأ تجربة ليك
وعملت ايه علشان تتفادى السبب الي خلاها تجربة سيئة وما يتكررش معاك تاني
كنت بنيك واحدة مبتتعبش بنيكها ساعة متواصل وانا واقف ومدخل زبي في كسها وزبي وجعني وعاوز اروح الحمام وهيا مش راضية اروح الحمام فانا اصريت وروحت وسبتها بره مطولتش وكنت طالع عشان اكمل وانا هايج لقيته لبست ومرضتش نكمل ومشت مرة واحدة وانا في قمة هيجاني مش عارف ليه

لما دخل عليا جوزها وانا نايم معاها 😔

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هانى عصام
أسوء مرة كان لما مارست مع بنت بعمر ١٨ مافي عندها خبرة ولا تتكلم لغة افهمها وفوقها كانت سمينة
حتى خلصت نيك حسيت اني كنت في الجيم لمدة ثلاث ساعات من التعب اللي تعبته
كسولة وما تعرف تعمل حركات وكل شي انا لازم اعمله فبقينا ساعة لكن كان التعب مضاعف اضعاف لهيك بحب امارس مع البنات النحيفات او اللي عندهم خبرة اذا مربربات

كزت بنيك واحدة ست متجوزة واختها دخلت علينا وانا من خضتي لاقتني بخرج زوبري وبجيبهم ع اختها ولبسها

• بيضحكني
التفاعلات: هانى عصام و Moheb sex
واحد ومراتوا هى سادية جدا جدا جدا ولا انا او جوزها لمسناها كان جايبنى شكلوا اشيل عنوا شويا

ايوه انا شوفت الفيلم ده قبل كده ولما نزلتي بالقميص وقفتي تاكسي السواق كان معاه واحد صاحبه وناكوكي برضه صح؟ 😂😂😂
لا بكسمك روحت بعربيتي

• بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex
كنت رايحه مع واحد صاحبي شقته علي أساس أنه لوحده وهنقضي الليله سوا ونتمتع بس للأسف أول مادخلت وقفل الباب لقيت أصحابه ال 5 عريانين وإزبارهم واقفه وهايجين ولفوا حواليا وقطعولي هدومي وفشخوني فضلوا طول الليل ينيكوا فيا لما فشخوا كسي وطيزي وبعد مااتمتعوا واتكيفوا وشبعوا غرقوني بميتهم ونزلوني بقميص النوم
ازيك

• عجبني
التفاعلات: عبير الشيخ
اي مره سرقه و سريعه بتبقي اسواء مره

اسواء مرة لما قبلت شخص واكتشفت زبه صغير جدا بس محبتش احرجه واتعملت معه عادى ومتعته وانا مكنتش متمتع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%