NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دايما بنتكلم عن اجمل مرة عملنا فيها سكس وامتع مرة واحلى مرة لا عايز دلوقتي نتكلم عن اسوء مرة وليه كانت اسوء مرة

• عجبني
التفاعلات: Kokik و The_Cuck
التجربه السيئه نحاول ننساها صحيح نستفيد منها درس و نتعلم بس نحاول ننساها
كثير التجربه السيئه تتعبنا نفسيا لو استسلمنا لها و تتعبنا بالتعامل مع حد تاني زي الخيانه و الغدر
لذلك نتجاوزها و نعيش حياتنا لان التجارب التعيسه نادره لاي واحد حريص يختار و ما يستعجل يقابل اي حد
الامان اهم كثير من المتعه

• عجبني
التفاعلات: Jordn
خزوق يخترقه🤲
يقعد عليه كده ويرشق رشقة تسيب علامة في بيته😊

• عجبني
أسواء مره ليا كنت اتفقت مع واحد فى الموقع هنا أننا نتقابل تبادل كان المكان عندى واول ما دخلنا وبدأنا نام على السرير وينزله البوكسر لسه هلعبله فى زبه وطيزه لقيته راح منزل ملحقش يكمل دقيقه وراح شادد البنطلون.وجرى وساب الشقه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مثلي الجنس، modytwinks و Kokik
خزوق يخترقه🤲
ممكن نعرف عامل ايه لو مش ها يضايقك

• حبيته
التفاعلات: Eross
أسواء مره ليا كنت اتفقت مع واحد فى الموقع هنا أننا نتقابل تبادل كان المكان عندى واول ما دخلنا وبدأنا نام على السرير وينزله البوكسر لسه هلعبله فى زبه وطيزه لقيته راح منزل ملحقش يكمل دقيقه وراح شادد البنطلون.وجرى وساب الشقه 😂😂
دا كويس مجابهمش بالسكة

• بيضحكني
التفاعلات: mobadlkm
كثير التجربه السيئه تتعبنا نفسيا لو استسلمنا لها و تتعبنا بالتعامل مع حد تاني زي الخيانه و الغدر
لذلك نتجاوزها و نعيش حياتنا لان التجارب التعيسه نادره لاي واحد حريص يختار و ما يستعجل يقابل اي حد
اتفقت انا وواحد نلتقي بفندق ولما التقينا ونمنا عالسرير وبلش يمص زبي وامصله زبه وكلشي ولما جيت بدي اجيبهم حكالي جيب على وجهي بدي اذوقه لما قريت اجيبهم غير رأيه ودفشني عن السرير وجبتهم ونا واقع عالارض كان شعور سيء

اتفقت انا وواحد نلتقي بفندق ولما التقينا ونمنا عالسرير وبلش يمص زبي وامصله زبه وكلشي ولما جيت بدي اجيبهم حكالي جيب على وجهي بدي اذوقه لما قريت اجيبهم غير رأيه ودفشني عن السرير وجبتهم ونا واقع عالارض كان شعور سيء
طيب وهو وين جابهم؟

فعلا كلامك perfect و بيبقي الاحلي لما يبقي اللي معاك امان و بتتبسط معاه

خزوق يخترقه🤲
لبست الخازوق في غيابي و لا ايه ههههه

• بيضحكني
التفاعلات: Eross
  • بيضحكني
🤣🤣🤣🤣🤣متتت🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مبادل يمني و mobadlkm
🤣🤣🤣🤣🤣متتت🤣🤣🤣🤣
انا لحد دلوقتى مش ناسى الموقف دا وكل ما افتكر قعد اضحك عليه لأنه فى الشات قبليها كان عمال يقول حكاوى قبل ما نتقابل 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مثلي الجنس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%