NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رجل المتعة

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
عايز اعرف كيف البداية وكيف بينكسر حاحز الخجل وهل بتتطلبو من بعض المص والاوضاع البتحبوها ولا اي

بما انها مراتك اتشعو وخدوا على بعض بعدين ممكن تخدها في حضنك فترة لغاية ما انتو الاتنين تطمنوا وتتعودوا وبعد كدا كل حاجة بتمشي تلقائي

بما انها مراتك اتشعو وخدوا على بعض بعدين ممكن تخدها في حضنك فترة لغاية ما انتو الاتنين تطمنوا وتتعودوا وبعد كدا كل حاجة بتمشي تلقائي
لو انت متجوز انا عايز تفاصيل كل حاجة عشان نفهم ونستمتع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في الحالة دي ممكن تجشتري كتاب عن العلاقات وتقرأه بتمعن مقدمات واثارة الشريك ثم العملية الجنسية ثم ضم الشريك بعدها واشعاره بتقبله ممهما بدر وحاجات كتير بصراحة انصحك تتابع مواضيع المنتدى بس ابعد تماما عن العنف والغشم او اشتري كتاب متخصص

في الحالة دي ممكن تجشتري كتاب عن العلاقات وتقرأه بتمعن مقدمات واثارة الشريك ثم العملية الجنسية ثم ضم الشريك بعدها واشعاره بتقبله ممهما بدر وحاجات كتير بصراحة انصحك تتابع مواضيع المنتدى بس ابعد تماما عن العنف والغشم او اشتري كتاب متخصص
انا عايز حد يحكي لينا تجربتتو كيف كانت وكيف بلشو واستمتعو

• عجبني
التفاعلات: سائح
عايز اعرف كيف البداية وكيف بينكسر حاحز الخجل وهل بتتطلبو من بعض المص والاوضاع البتحبوها ولا اي
بص يا صديقي انا هلخصلك ليلة الدخلة دي باختصار ولو حبيت تفهم اكتر اتشرف برسالتك عندي في الخاص
المهم اولا ليلة الدخلة ليلة زي اي ليلة خليك لطيف معاها والعب معاها وهزر كدا وقبل كل دا خد دش طبعا ومتبقاش غشيم مش تزن عليها يلا يلا يلا لا انت كدا بتوترها اكتر ما هي متوترة اصلا دا غير حتي لو عملت بتاعك مش هيخش فيها بسبب أن عضلات الحوض عندها مشدودة بسبب توترها ف انت مشي الليلة زي اي ليلة العب وهزر واحكي معاها وواحدة واحدة معاها لقيت في استجابة كمل ملقتش يبقي وقف لغاية ما تتعود علي المكان الجديد وعلي فكرة مش لازم تنيك اول ليلة مش عُرف يعني نيك تاني ليلة التالتة ومتبقاش غشيم للمرة التانية ومش لازم من اول ليلة تعمل كل اللي نفسك فية وتنيك بعنف بقي وتم تك وترخ عليها اعمل حسابك انها بنت ومش مفتوحة والمكان دا ضيق فبراحة عليها علشان ميحصلش نزيف داخلي وتتوفي لا قدر ****
لو في اي استفسار كلمني

• عجبني
التفاعلات: رجل المتعة

أمسك العقل كدا و استنى
الاول لازم تتعامل معاها واحدة واحدة لغايه لما تطمنها و تبدأ تتعامل معاها بحنيه و حب علشان تكسر حاجز الخوف اللي حولها و بعد كدا في موضوع الجنس افتكر انك مش جايب واحدة من الشارع خبرة تنام معاك و تراعي انك انت اللي تعلمها

• عجبني
التفاعلات: رجل المتعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%