NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لية محسساني انك بتتكلمي عن الطلاق من بابه انه هو حاجة وحشة
عشان بشوف بعيني كلام ونظرة الناس وسيبك مني انا امكن اكون احط واحدة في المجتمع اوكي بس واللة في بنات ميثال الشرف والأخلاق. ومع ذلك يتعاملوا نفس نظرة المموس سوري. حتي هنا لقيت نفس الردود والكلام الي برة.

• محزن
التفاعلات: بيكهام الاسمر
بعيدا عن موضوع أبغض الحلال اللي انا مش عارف طلع منين ده والموضوع ده محل جدل
لكن تفتكر هل ممكن الوضع ده يتغير ؟ خصوصا في ظل انفلات أخلاقي رهيب فالاجيال القادمة
طلع منين ازاي
هو ده مش في الدين
ولا حد طلعه بمسلسل ولا منتدى

ما تقول رايك برده
لعلي وعسير ناخد خبره من خبراتك

• بيضحكني
عشان بشوف بعيني كلام ونظرة الناس وسيبك مني انا امك اكون احط واحدة في المجتمع اوكي بس واللة في بنات ميثال الشرف والأخلاق. ومع ذلك يتعاملوا نفس نظرة المموس سوري. حتي هنا لقيت نفس الردود والكلام الي برة.
علشان الناس اللي هنا هي الناس اللي برة
وانا علشان شفت بعيني الموضوع ده في اكتر من حد قريب مني اتكلمت عنه

طلع منين ازاي
هو ده مش في الدين
ولا حد طلعه بمسلسل ولا منتدى

ما تقول رايك برده
لعلي وعسير ناخد خبره من خبراتك
حديث غير صحيح ولا مجال للنقاش في هذا
ابحث واعرف الحقيقة بنفسك

• بيضحكني
التفاعلات: Life selector
بعيدا عن نقطة الحديث أنا متفق معاك ⁦❤️⁩
هل الوضع ده هيستمر ولا هيتغير ؟ ولا هيتغير للاسوا
في الاول مفيش دلائل في الدين

ودلوقتي فيه

حديث غير صحيح ولا مجال للنقاش في هذا
ابحث واعرف الحقيقة بنفسك
انا مش هبحث
اتفضل قولي الحقيقة

لاني اصلا مش ****
استمتعوا بحياتكم
ليله سعيده

• الموضوع ده يدعو للتفكير
عشان بشوف بعيني كلام ونظرة الناس وسيبك مني انا امك اكون احط واحدة في المجتمع اوكي بس واللة في بنات ميثال الشرف والأخلاق. ومع ذلك يتعاملوا نفس نظرة المموس سوري. حتي هنا لقيت نفس الردود والكلام الي برة.
و ميين قالك ان مفيش في حياة كل واحد فينا اخت مطلقة او ام مطلقة او قريبة او ابنه حتى
بس عمرنا ما عودناهم انها نقطة ضعف او حاجة تفسر عليها نظرة اي واحد وسخ
على طول انزلي على دماغ امه بالي فرجلك و طرقعيلو

كده كده الوسخ بيعاكس و بيتحرش حتى لو الست لبسة إسدال و لكي في الصور الي في المنتدى الي كلها ستات عادية و تلاقي واحد حيحان عليها كاتب كلام انا شخصيا بستعجب من كم الغزل الي ملوش مبرر اصلا
و بعدين
مش كل الكومنتات نفس النظرة انتي ركزي كويس بس من غير تحيز او تفسير سيئ النية نتيجة تحربة و عدت

• عجبني
التفاعلات: dr_nero، مصمم ازياء و مجنونة مطرقعة 😁😁
و ميين قالك ان مفيش في حياة كل واحد فينا اخت مطلقة او ام مطلقة او قريبة او ابنه حتى

كده كده الوسخ بيعاكس و بيتحرش حتى لو الست لبسة إسدال و لكي في الصور الي في المنتدى الي كلها ستات عادية و تلاقي واحد حيحان عليها كاتب كلام انا شخصيا بستعجب من كم الغزل الي ملوش مبرر اصلا
و بعدين
مش كل الكومنتات نفس النظرة انتي ركزي كويس بس من غير تحيز او تفسير سيئ النية نتيجة تحربة و عدت
معاك حق يس كثرة الوحش فالحياة تنسينا الحلو

و بعدين
طيب هل الي اتكلمت عليهم دول واخدين حقهم كويس ابسط الأمور. واحدة شغالة معايا معاها بنتين ومطلقة من اكتر من اربع سنين وطليقها اتجوز وعاش حياتة. وهي فين مفيش طيب فين الجواز ليها مفيش حياتها متدمرة والسبب آية باردة في مشاعرها معايا مش متجاوبة. رد انت بقي والأمثلة كتييييييير اوي لو فاضي

• أتفق
  • محزن
التفاعلات: بيكهام الاسمر و Life selector
البضاعة الرخيصة دايما معروضة على الارصفة لكان الغالي بتلاقية محفظ في الفتارين
ده موضوع وده موضوع
انت ما جربتش نظرة حد ليك تكرهك في نفسك
مهما بينت انك قوي ومهما رديت علي الشخص اللي اذاك اثر النظرة جواك مش هيتنسي

• أتفق
طيب هل الي اتكلمت عليهم دول واخدين حقهم كويس ابسط الأمور. واحدة شغالة معايا معاها بنتين ومطلقة من اكتر من اربع سنين وطليقها اتجوز وعاش حياتة. وهي فين مفيش طيب فين الجواز ليها مفيش حياتها متدمرة والسبب آية باردة في مشاعرها معايا مش متجاوبة. رد انت بقي والأمثلة كتييييييير اوي لو فاضي
ياريت طليقها استكفي بكدة هتلاقيه مطلع ميتين امها ولا بيعبر عياله بحاجة وسايبها هي تحارب لوحدها

• عجبني
التفاعلات: ملك
انا مش هبحث
اتفضل قولي الحقيقة

لاني اصلا مش ****
استمتعوا بحياتكم
ليله سعيده
ومن امتي بنمشوها م س ل م. و. م س ي ح ي ياعم جو
عيب الكلام ده الراجل ازهري ياسيدي وعندنا احديث ضعيفه يعني مالهاش اسناد
اتقل كده تطلع ***** تطلع بوذي تطلع حتي اخطبوط. برضو صاحبنا كلنا

انا مش فاهم حاجة ⁦🤷🏾‍♂️⁩
هبقي اكلمك الصبح تفهمني لاني فصلت

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الست وقفت حياتها كلها علشان عدة بتجربة فاشله و فضلت وخداها نقطه سودا في حياتها الوقت بيمشي و الحياة بتكمل و هي حتفضل مزنوقه في نفس الخانه بتبص على الماضي و كلام الناس الي لاحيشيلو مكانها و لا يخربو عيالها
علشان كده لازم تشتغل و تحقق زاتها و تتعلم و تعرف تتصرف في حياتها و تكمل
انا في حياتي امثله كتير من ستات وقفت حياتها و ستات اعتبرته نصيب و تجربة و كملت حياتها

و بعدين بيكونو اغلب الي زي صاحبتك من الي اتجوزو عن حب و عاندو اهلهم و تحدو العالم كله علشان بتحبه و عايزاه و شايفه سعادتها معاه

علشان كدة بنقول دايما الاختيار ياجماعه
اختارو صح في البداية اختارو على اساس و معايير سليمه مينفعش الإنسان يندفع ورا مشاعره بشكل كامل و لاغي عقله تمامًا
لان في العلاقات مش شرط يكون طرف فيهم وحش و التاني حلو هنا بيكونوا الاتنين كويسين احيانا جدا و محترمين بس منفعوش مع بعض مش اكتر
و زي ما في صحبتك و طليقها عندي صحابي و طليقاتهم اصدقاء جدا و علاقاتهم طيبة جدا ببعض
فالاختيار دائما عليه عامل كبير
لان المظلوم حقيقي الولاد في الاخر الي ملهمش اي زنب في احتياره او اختياراتها الاولاد الي مختاروش لسة

الحياة اختيار

• حبيته
التفاعلات: dr_nero
معي احترامي ليك
همتنع عن المشاركة بالموضوع

ده موضوع وده موضوع
انت ما جربتش نظرة حد ليك تكرهك في نفسك
مهما بينت انك قوي ومهما رديت علي الشخص اللي اذاك اثر النظرة جواك مش هيتنسي
لو تعرفني يا صديقي حتعرف ان الي زي مزروع في صراع الدنيا على جميع مستوياته من و هو صغير
فجربته و مبحبش حد يجربه و لما ربني بيديني القدرة بمنعها

• أتفق
لو تعرفني يا صديقي حتعرف ان الي زي مزروع في صراع الدنيا على جميع مستوياته من و هو صغير
فجربته و مبحبش حد يجربه و لما ربني بيديني القدرة بمنعها
كلنا جربنا يس كل واحد عنده طاقة تحمل مختلفة عن التاني

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%