NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عنتيل المرح

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طيب سؤال للستات مدام انتو مش حابين نتكلم معاكو او مش حبين اننا يبقي في تعارف وعلاقات سوي ويبقب المنتدي زي زمان دخلين ليه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Body 🙃❤️ و المغامر بزياده
نسوانجي القديم كان ليه طعم اكتر من هني

• حبيته
التفاعلات: Body 🙃❤️
طيب سؤال للستات مدام انتو مش حابين نتكلم معاكو او مش حبين اننا يبقي في تعارف وعلاقات سوي ويبقب المنتدي زي زمان دخلين ليه

الحوار في الطريقة الي بنفتح بيها الكلام معاهم مش بسهولة واحدة تطمن لحد افتراضي المهم المشاركة و التفاعل عشان شخصيتنا توضح ليهم...​

الحوار في الطريقة الي بنفتح بيها الكلام معاهم مش بسهولة واحدة تطمن لحد افتراضي المهم المشاركة و التفاعل عشان شخصيتنا توضح ليهم...​

ماشي انا معاك بس بردو مبيردوش علي حد اصلا مفيش رد علشان تعرف مطمنه ولا لا في نسوانجي القديم كان الكل بيرد وكان في علاقات زي الفل

الفكره ان اللي هنا اصلاََ معظمهم تنكين تحس ان انت جاي تتسول منهم القديم كان فيه ناس راقيه

.. بص يغالي .. هو الحوار كله انك تديها معلومات حقيقه عنك و تكون لطيف فالمعامله .. طيب انا هقولك مثلا انا عملت اي و برضو ليك حريه التعبير برأيك .. انا كنت منزل صور لزبري و كده على المنتدى هنا .. و في بنتين دخلوا بدون ذكر اسماء يعني لاني واعد و قايل مفيش حاجه هتتعرف المهم كان في بنت فيهم جريئه اوي و شكلها بتحب كدا و البنت التانيه دي مش جريئه خالص بس اكيد كلمتني عشان حاجه و بيقولو هاي .. هو دا زبرك ؟ .. ممكن اشوفه دلوقتي و تكتب اليوزر بتاعي فورقه ؟ .. و التانيه تقولي هي دي صورتك ؟ .. فا الي هو انا المفروض اهيج اصلا و اي حد مكاني المفروض اوف و تسخن و بتاع لا خليك هادي لحد مهما الي يسخنوا و طبعا هيسخنوا بسببك انت فاهم ؟ .. يعني مش قاصدي يهيجوا قصدي يسخنوا فالكلام و تبعتلك و هي مراتاحه و بتكلمك و هي مرتاحه .. و دا حصل لما اديتهم اليوزرس بتوعي على الانستا من اميل فيك بعد كدا اتكلمت مع البنت الحرييئه دي و كانت لطيفه بس خايفه .. فا انا بدئت اقولها انا اسمي الحقيقي كذا و ساكن ف كذا و عايش لوحدي و كدا و عندي كذا سنه و بدءت أسجلها صوت و هي تسجلي ( و هنا هي اطمنت ف سجلت ريك ) بدئت اطمنها بجد و اقولها ان انا مش بحب حد بكلمه صور شاته او الميديا بتاعته و بتاعتي فالشات بتعنا تطلع بره و بحب احتفظ بالحاجات دي لنفسي و فعلا انا بحب كدا .. بعد رغي كتير اليوم الاول .. اليوم التاني : اي بقا يسطا مش هتورينا حاجه نصبر بيها الي عجبك ؟ .. و حاجه ف حاجه و بالهداوه خدت نودز و بقينا صحاب و يمكن هي ممكن تشوف الكومنت دا معرفش بس انا برضو مش خايف عشان كنت صادق و مازلت صادق معاها و قد كلمتي ... فاهم ؟ ..

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%