NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو انا ديما الاقي الست بتنزل ميتها بتنطرهم ف الافلام بس عمري مجالي الحوار دا انا ديما انزل السائل الابيض اللزج دا البنشوفوو ف للأفلام العربي عادي
هو اي الفرق وازاي المياه بتاعت الست بتتنطر كدا 🤔🤔🤔
ياريت اليدخل يكون عارف بلاش هبد

لو تقصدي نافورة المياه فدي تبول​

• عجبني
التفاعلات: jjojja
هو مبدئيا انا مشوفتش اجابات علميه كلها اجتهادات وتُحترم اكيد

المعلومه بتاعت ان ده بول غلط لإن البول بيبقى ليه لون مختلف وساعات لا فيه اختلاف هنا ف الرأي

ثانيا الي انتي بتنزليه ده الشهوه الطبيعيه بتاعت الانثى عشان بيحصل مداعبه خارجيه فقط لكن الي هما بينزلوه ده اسمه الاورجازم وده الست مبتوصلوش غير لما بيتم مداعبه منطقه معينه داخل المهبل اسمها ال G spot ودي اكتر منطقه ف جسم الانثى فيها مستشعرات جنسيه الي هي البظر بس دي باقي الباقي ممتد جوا المهبل ف لما بيتم مداعبته كتير بيحصل الاورجازم ده وبتوصل ل اقصى مراحل الشهوه عشان كده معظم الافلام لما بيجيبو كده بيبقى بيتعملهم مداعبه بالصوابع عشان يوصل للنقطه دي بسهوله ويتحكم اكتر بسكدا
دايما عندك الافاده
كل عام وانت بخير

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: tandy077, خبير المتعه °, الــــــعَــــــربــــــى و شخص آخر
الشهوه حاجه والجميع اللزجه حاجه الشهوه دي بتجي بعد معركه حرفيا

• عجبني
هو انا ديما الاقي الست بتنزل ميتها بتنطرهم ف الافلام بس عمري مجالي الحوار دا انا ديما انزل السائل الابيض اللزج دا البنشوفوو ف للأفلام العربي عادي
ماتصدقيش الافلام .. هههههههههههه

• محزن
بجد مش عارفه ايه دة؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: أربعيني هايج
  • عجبني
التفاعلات: أربعيني هايج
مش حقيقي بيكون معاه بول ولو اخدتي بالك في بعض الافلام بتلقيها نزلت لتر من كسها مش حقيقي Just fooling

من النحيه الطبيه نزول السائل بالشكل ده بيدل على وجود خلل ومرض وشئ مش حلو ومش طبيعى وفكك مم الافلام انا بكلمك طبيا من تخصصى واللى بيجولى كده بيتعالجو ويبقوا طبيعين

• عجبني
مساء الخير
في فرق مابين الوصول للنشوه و اللي بتقولي عليه في بعض الستات لما بتوصل انها تجيب بيحصل ده و ده مش انزال ده بيبقى بول و الموضوع ده اسمه squirting orgasm

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%