NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هاي
انا مش مستقر في ميولي وكنت شوفت انك عرضت تساعد في بوست قبل كده فياريت لو عندك وقت تساعدني
انا كنت في الاول كل تفكيري استريت بس بعدها عجبتني فكرة الشيميل وبدأت احب ابقي زيهم وفعلا بنصور بلندرات واتصور لرجالة واحب هيجانهم وشتيمتهم ليا وبقيت بحب ادخل الحمام واتفرج علي افلام شواذ واوسع طيزي وبصراحة شكل طيزي مساعده جدا في الموضوع علشان مدورة وبتترج شوية مع الهز والعب فيها وكمان بقيت بفكر في عمليات التحول علشان بحب اول شكلي يبقي بنت وبغير من شكل البنات وبحب اوي شكلي يبقي زيهم وكذا مرة ابقي خلاص هنزل اقابل وبعد كده ارجع في كلامي وبعدين لما ابقي في الحالة ديه بقلب ديوث واخب اوي الدياثة علي محارمي وبعدين ارجع تاني احب البنات وبزازهم وبقيت في دوامة بين اني خلاص قربت انزل اتناك خلاص واتفشخ وبين اني اكمل ك راجل
ودوخيني يا دنيا

• عجبني
التفاعلات: el-korsan و الفحل نياك كس وطيز كندة
لو عايزه الحل بجد منتظرك

هاي
انا مش مستقر في ميولي وكنت شوفت انك عرضت تساعد في بوست قبل كده فياريت لو عندك وقت تساعدني
انا كنت في الاول كل تفكيري استريت بس بعدها عجبتني فكرة الشيميل وبدأت احب ابقي زيهم وفعلا بنصور بلندرات واتصور لرجالة واحب هيجانهم وشتيمتهم ليا وبقيت بحب ادخل الحمام واتفرج علي افلام شواذ واوسع طيزي وبصراحة شكل طيزي مساعده جدا في الموضوع علشان مدورة وبتترج شوية مع الهز والعب فيها وكمان بقيت بفكر في عمليات التحول علشان بحب اول شكلي يبقي بنت وبغير من شكل البنات وبحب اوي شكلي يبقي زيهم وكذا مرة ابقي خلاص هنزل اقابل وبعد كده ارجع في كلامي وبعدين لما ابقي في الحالة ديه بقلب ديوث واخب اوي الدياثة علي محارمي وبعدين ارجع تاني احب البنات وبزازهم وبقيت في دوامة بين اني خلاص قربت انزل اتناك خلاص واتفشخ وبين اني اكمل ك راجل
ودوخيني يا دنيا
انت مشتت ومش عارف تحدد ميولك
ليه متبقاش ستريت وتنزل لبنك زي الرجالة

هاي
ودوخيني يا دنيا
بص هو انك بتنجذب للبنات لسه دا في حد ذاته شئ كويس وكدا في امل كبير

نصيحتي انك تحاول بقدر الامكان تبطل تتفرج ع نفسك في المرايه وتحاول تتخيل بنات بتثيرك وتحاول تكتر التخيلات دي وتحاول تتفرج ع ستريت بورن لغاية ما الافكار دي تطلع من دماغك واحده واحده وهترجع طبيعي

ولو احتاجت مساعده في حاجه كلمني انا عديت بنفس المراحل دي قبلك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت مشتت ومش عارف تحدد ميولك
ليه متبقاش ستريت وتنزل لبنك زي
بقي عندي متعة كبيرة اوي للازبار لما بشوف او اتخيل زبر بهيج اوي ومعاه ومع الشهوة وعلشان الشهوة عندي زيادة بقي بتيجي خيالات متعة اني اتناك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%