NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

A

Anonymous (b18b)

ضيف
صباح الخير ازيكم
لو ممكن دكتور يفيدني انا بقالي فترة كبيرة عندي حرقان فظيع ف بتاعي بعد ما اعمل عادة سرية ممكن الحرقان يطول لحد يوم كامل .. العادة احيانا بعملها لمدة ساعتين متواصلين و ده ممكن يأثر اكيد انا عارف .. انا بس بسأل هل ده احتقان ف الخصية ولا التهاب مجرى البول ولا اية بالظبط و العلاج بتاعه اية ؟ و شكرا 😊

صباح الخير ازيكم
لو ممكن دكتور يفيدني انا بقالي فترة كبيرة عندي حرقان فظيع ف بتاعي بعد ما اعمل عادة سرية ممكن الحرقان يطول لحد يوم كامل .. العادة احيانا بعملها لمدة ساعتين متواصلين و ده ممكن يأثر اكيد انا عارف .. انا بس بسأل هل ده احتقان ف الخصية ولا التهاب مجرى البول ولا اية بالظبط و العلاج بتاعه اية ؟ و شكرا 😊
ده تقريبا التهاب في البروستاتا بسبب انك بتكتم شهوتك وانت بتعمل العاده السريه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتحس بحرقان فالبول ؟

صباح الخير ازيكم
الحرقان لو بييجي بعد ممارسه العاده مباشرةً والألم بيكون عباره عن حرقان ف مجرى البول يبقى تروح لطبيب لإن غالبا من كثره الممارسه أما لو الالم ف الخصيه ف احتقان بروستاتا والافضل زياره طبيب للتأكد من السبب الأساسي وعلاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%