NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصلت معاكى؟ ... احكى
اه حصلت معايا
كنت ف ثانوي و بالدرس ف البيت أمي كانت ف الشغل و مدرس رياضيات نكني و كل ما يجي و نكون لحالنا بالبيت نستغل الفرصة سوا و ينكني

أما و انا بالجامعه كان معيد بالقسم معجب بيا
كان فيه مدرجات مهجورة كنا بنتقابل فيها و ينكني

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex, Omar26637, Y0uSèf و شخص آخر
اه حصلت معايا
كنت ف ثانوي و بالدرس ف البيت أمي كانت ف الشغل و مدرس رياضيات نكني و كل ما يجي و نكون لحالنا بالبيت نستغل الفرصة سوا و ينكني

أما و انا بالجامعه كان معيد بالقسم معجب بيا
كان فيه مدرجات مهجورة كنا بنتقابل فيها و ينكني
واضح أنه كان ممتع ليكى

واضح أنه كان ممتع ليكى
جدا انا بحب النياكة بكل طرقها و معانيها
الست عايشة عشان تتمتع بها و لحمها تحت منك
انا اتعلمت الجراءة و الحرية دي ع ايد جوز أمي هو نايم معايا حتى لما كنت بنام مع مستر ف البيت كنت يتمتع بيه لما احس انه متمتع بلحمي و شبعان مني و لما اكون مع المعيد بحب احساس ان جسمي بيشد الراجل مني و بيتعب عليا و لهفته عليا و انا معاه تحت منه

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex, Omar26637, Y0uSèf و 2 آخرين
اخرج زبه الذي كان كبير جدا
أح اوه اه جميلة القصة

جدا انا بحب النياكة بكل طرقها و معانيها
الست عايشة عشان تتمتع بها و لحمها تحت منك
انا اتعلمت الجراءة و الحرية دي ع ايد جوز أمي هو نايم معايا حتى لما كنت بنام مع مستر ف البيت كنت يتمتع بيه لما احس انه متمتع بلحمي و شبعان مني و لما اكون مع المعيد بحب احساس ان جسمي بيشد الراجل مني و بيتعب عليا و لهفته عليا و انا معاه تحت منه
احساسك حلو

• عجبني
التفاعلات: Sesil
عاوز سالب من الفيوم اللي من الفيوم وجاد عندي مكان يبعتلي علي الانستا

midohamed2023

كانت قصة ساخنة و سريعة جدا حيث ان استاذي ناكني في ذلك اليوم في المكتب بطريقة لا يمكن ان اتخيلها رغم انه استاذ طيب جدا و كنت احبه و لم اتوقع منه تلك الفعلة ابدا و انا فتاة عادية ادرس في القسم النهائي و لا تبدو علي اي من مظاهر الانوثة و الفتنة و خجولة جدا . و بدات المغامرة الغريبة في المكتب لما دخلت على الاستاذ و لاحظت انه مضطرب جدا و يتصرف معي بطريقة غريبة جدا و لما سالته امسك يدي و قال لي لا تقلقي عزيزتي ثم وضع يدي على زبه و شعرت ان زبه كان منتصب جدا و كانه قطعة حديدية و بدا قلبي ينبض لكن الاستاذ لم يخجل و اصر على فعلته ثم بدا الاستاذ يحك يدي على زبه و رفع يدي بعذ ذلك و قبلها و قال انت جميلة و استاذي ناكني بغرابة كبيرة حيث رغم انني كنت ابدو مضطربة الا انه كان اكثر هيجان مني و بدا يقبلني من الفم و يمارس معي الجنس بطريقة رهيبة و غير منتظرة تماما . و اعاد مرة اخرى يدي على زبه و لكن هذه المرة نزع منها يده و تركني احك له زبه و انا فعلا صرت افرك على زبه من دون ان يطلب مني و هيجته و تركته يقبلني بقوة و على الفور اخرج زبه الذي كان كبير جدا و اصر على خلع بنطلوني ليرى طيزي و استاذي ناكني نيك ساخن و قوي و بحرارة كبيرة جدا وحين وضع زبه على فتحتي شعرت بحرارة الزب و استاذي ناكني نيكة ساخنة جدا في المؤخرة و بصعوبة كبيرة ادخل زبه في الفتحة و بدا يدخل و انا ارغب بالصراخ و لكن كنت خائفة و تركته يدخل و يستمتع و كان زبه حارق جدا . و كان الزب في الاول مؤلم لكن لحظات فقط و تحرر الزب بعدما صار يبصق عليه و يرطبه ثم اصبح الاستاذ يحرك الزب و يرجه و يضخ بكل قوة و هو ينيك و يريد اخراج المحنة و لو لم تكن المحنة في اقصى درجاتها ما كان استاذي ناكني بتلك الطريقة الجريئة و لكن انا تركته يكمل و لم اقطع عليه المتعة و كنت متفهمة جدا و بعد نيك ساخن سكب الاستاذ منيه في احشائي و هو يرتجف و المحنة واضحة عليه قم ترك زبه قليلا يبرد داخل طيزي و كنت انا اشتعر حرارة الزب الكاملة و الانتصاب لكن لما قذف بدا الزب يبرد و يرتخي حتى انسل من الفتحة الى الخارج . ثم مسح الاستاذ مؤخرتي بالمنديل و راح يعتذر لي و يعبر لي انه لم يعرف كيف تصرف معي و قد وعدني الا يعود لمثل هذه الفعلة ابدا و انا تركت استاذي ناكني و لكن منذ ذلك اليوم لم ادخل عليه الى المكتب حتى لا يكرر فعلته
فعلا مين مش عدى عليه مرحلة دي لو مش ف درس خصوصي أو الجامعه ... دا اجمل مرحلة .. و انا عديت بيهم هما ال ٢ من مدرس الانجليزي و انا ف الثانوي نكني مرتين و معيد القسم ف الجامعه ال ٤ سنين كان مرافقني ف المدرجات المهجورة لما نفرش كابوت ع الأرض و يركب عليا

• نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: البيه البواب و Omar26637
جميله جدا

تحرش وبعبصة ومص

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: Omar26637 و Y0uSèf
  • حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
  • حبيته
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة