NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه بنخاف من علاقات السوشيال ميديا ..انا واحده من الناس اللى بتخاف لكن مش لاقيه سبب ..يعنى لو اتعرفت على حد وطلع كويس ليه لا ..؟!
مش عارفه
لو قصدك علاقة جنس ف مش هقدر افيدك صراحه لاني مجربتش
اما لو علاقه ارتباط وحب ف لا الموضوع كويس وانا حبيبتي معايا من ٥ سنين وبنشوف بعض ومبسوطين الحمد**** **** يخليهالى
الخلاصه خدى التجربه وكما قال الحكيم No Risk No Fun
ربما يكون الكلام غريب لكن ده مجرد راي ومعرفش هل هنا في ناس صحاب ولا لا لانى معرفش حد نهائي😂

• عجبني
التفاعلات: sara rafat
ليه بنخاف من علاقات السوشيال ميديا ..انا واحده من الناس اللى بتخاف لكن مش لاقيه سبب ..يعنى لو اتعرفت على حد وطلع كويس ليه لا ..؟!
مش عارفه
ممكن علشان حتى الان عارفين ان الاشخاص ال فيها فيك او بمعنى تانى مبنثقش فيهم

• عجبني
مش عارفه
كوني حريصة وحذرة مو خايفة
انا بشوف انه كل حدا فينا ب حاجة صديق اونلايني
لكن صديق وبس
أما انه يتعدى مرحلة الصداقة ف وجب وقتها تتحول علاقتكن ل علاقة حقيقية تشوفيه وتسمعيه وتحسيه 🖤🤷🏻‍♀️

عدم شعور بي الثقه و الامان

لاننا بنكون شافين الشخصيه الي الشخص الي قدامنا عاوزنا نشوفها
لاننا بنفكر في الرد قبل ما نقوله يعني نقول الرد الي هيعجب الي قدامنا مش الرد الي علي طبيعتنا
ف عارفين ان المشاعر الي فيها بتكون مصتنعه بمسبه 90%
ف بنخاف ندخل علاقه سوشيال عشان كدا
انا شايف انها ناجحه و بتجربه شخصيه ليا و مستمره حاليا
شابوه

• حبيته
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
لانه اه مفيش سبب للخوف لانه مجرد سوشيال بس فى نفس الوقت التعلق بيفرق و**** فى النفسيه بعدين عن تجربه
كتر التجارب بتخلي مفيش حاجه تفرق خلاص
كله بيكون شبه بعضه

• عجبني
كتر التجارب بتخلي مفيش حاجه تفرق خلاص
كله بيكون شبه بعضه
كتر التجارب بتعلم
بس مش كل التجارب بتكون صح او بتكون ناجحه

• عجبني
التفاعلات: Aml043 و sara rafat
  • أتفق
التفاعلات: Aml043
لان اللي اعرفه نسبة الخيانة عالنت اكبر حتى من الواقع
انا حاليا مبعرفش شاب بيكلم بنت وحدة

حتى اللي كانوا شباب على حالهم ومبيكلموش بنات وحلم حياة اي حد فيهم ان بنت تضحكلهم فالشارع صاروا بتوع بنات وبيكلموا 3و4 قليل بس اللي بيكلم بنت وحدة وناويها بالحلال
وللعلم عشان اوضحلك حاجة نحنا الرجالة دماغنا وسخ
اللي يقلك غير كده كداب لو سمعنا صوت بنت ولا حكينا مع بنت على الواتس حتى رسائل مستحيل لو الكلام فات ربع ساعة ان الشب مبيفكرش فحاجة جنسية
ده لو جابلك المصحف متصدقيش هيا كده نحنا شهوانيين
ببساطة مفيش شاب بيعل علاقة جادة عالنت لانه اي حد بيحب بصدق مش حيرضى انه يكلم ويرتبط ببنت بالحرام مش عشانه هو لا هو ميرضاش ان حد يفكر فاللي يحبها بطريقة جنسية حتى لو كان هو
انا واحد ماشي بالقناعة دي انا مقدرش اكلم واحب عالنت واقعد اكدب عليها ان مستقبلي معاها وانها ليا انا وفنفس الوقت بتخيلها على السرير انا كده بكون منافق

• عجبني
مش عارفه
انت ضامنة من ده يلي وراء الشاشة من هو وجنسه ايه ودينه ايه وخلفيته ايه؟

مش عارفه
وربنا ولا أنا أعرف يا اختى 🤣

الست مش بتاعت علاقات!
الي بتعمل كده بتكلم طوب الارض
هو انتو مش من نفس مدرسة الام الس بتجرجركو من شعركو ولا ايه!
فين الشبشب؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابعدي احسن

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%