NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين اول حد ناكك وممكن تحكي بالتفصيل ، اتنكتي عنيف قبل كدا ولا لا ، حد ناكك في طيزك ولا محدش فتحهالك ، شربتي مني قبل كد ولا لا لو عملتي اتنين من دول فانتي لبوووه يا ندووشه 😂😂❤
كل ده سؤال
اول حد كان واحد مشايه معاه وانا صغيره 18 سنه
اه عملت كل اللى انت كاتبه بس مش بحب نيك الطيز ياخويا مش بحب الوجع بس جربته كام مره يعنى بس محبتهوش

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و زهايمر
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و ZEROF856
بعيدا عن الجنسس
شو هواياتك ميولك كيف بتقضي اوققفات فراغك
افضل هوياتى الرسم
ميولى انثى عاديه جدا
اوقات فراغى ازاى بجيب اكياس اللبن واملاها مايه واقف فى البلكونه واقعد ارميه على الناس وهى ماشيه والدكر يشتم 😂 😂 😂 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex، زهايمر و نورالشام
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و الطبيب النفسي
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex، زهايمر و الطبيب النفسي
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و ZEROF856
مش فاهمه السؤال بصراحه
يعني يا دندوشه فيه ناس كتير بتختار تكبت رغباتها علشان متبقاش شبه الحيواانات ...رغم ان رغباتنا دي جزء كبير مننا وبدون اظهارها جزء كبير اوي مننا بيبقي بعيد عن عيون الناس ...والواضح من كلامك وردودك انك اختارتي انك تظهري الجزء المتوحش دا منك وتبيني للناس شخصيتك الحقيقيه ف ايه بقا اكتر موقف ف حياتك خلاكي تحسي ان دا الصح او دفعك للشخصيه ددي ؟

كل ده سؤال
اول حد كان واحد مشايه معاه وانا صغيره 18 سنه
اه عملت كل اللى انت كاتبه بس مش بحب نيك الطيز ياخويا مش بحب الوجع بس جربته كام مره يعنى بس محبتهوش
ولا انا مبحبش انيك الطيز بقرف ، بحب انيك رومانسي لو اللي بنيكها بحبها اومال لو حد كدا بنيك عنييف اوي 😂❤
انتي لبوه اوي يا ندوشه لو جارتي كنت نكتك زي مرات خالي 😂😂❤

يعني يا دندوشه فيه ناس كتير بتختار تكبت رغباتها علشان متبقاش شبه الحيواانات ...رغم ان رغباتنا دي جزء كبير مننا وبدون اظهارها جزء كبير اوي مننا بيبقي بعيد عن عيون الناس ...والواضح من كلامك وردودك انك اختارتي انك تظهري الجزء المتوحش دا منك وتبيني للناس شخصيتك الحقيقيه ف ايه بقا اكتر موقف ف حياتك خلاكي تحسي ان دا الصح او دفعك للشخصيه ددي ؟
عمرى محسيت فى حياتى باللى انت بتقوله ده بالعكس عمرى محاولت اغير شخصيتى ودايما بتصرف بطبيعتى

• عجبني
ايه اهم أهدافك فالحياه
اى حد حابب يعرف عنى اى حاجه او فنفسه سؤال ومكسوف يسالهولى يسال ياخويا منك ليه
بس ياريت بلاش تكتروا من الاسئله الجنسيه والسكس عشان هنزلها فى قصه "مغامرات الدندوشه "
ياريت تبقى اسئله فعلا عايزين تعرفوا اجابتها 💃 💃

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اى حد حابب يعرف عنى اى حاجه او فنفسه سؤال ومكسوف يسالهولى يسال ياخويا منك ليه
بس ياريت بلاش تكتروا من الاسئله الجنسيه والسكس عشان هنزلها فى قصه "مغامرات الدندوشه "
ياريت تبقى اسئله فعلا عايزين تعرفوا اجابتها 💃 💃
عمرك عملتي علاقه جنسيه مع شخص مش حباه

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و زهايمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%