NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسالني سؤال ولو مجاوبتش اطلب طلب

تابعت كل ردودك وباسقطها على ناس أعرفها ازاي احدد اذا كانت البنت اللي معايا زيك ولا لاً سواء صديقتي اللي علطول هايجة معايا ازاي اعرف انها مش هايجة كدا مع غيري أو زملائي اللي بشوفهم عاديين مفترضش في كل واحدة شوفتها في الجامعة او بشوفها في الشغل أنها هايجة وممكن تيجي سكة لكن بكون متأكد في منهم سؤالي التاني ازاي اعرف اذا كانت متقبلة دا أو لاً يعني باستغرب منك لما دخلتي الجامعة قولتي عدت عليكي فترة كنت بتمارسي جماعي ولغاية ما يغم عليك طيب اصحابك دول او غيرهم ايه السياق اللي بيخلي الاصدقاء يتكلموا مع بعض في الجنس وكمان مش واحد لواحد لكن بشكل جماعي

عندي كذا سؤال قلتي انك متجوزة واول مرة اتنكتي فب الجامعه
يعني انتي اما اتجوزتي مكنتش بنت؟
ومدام متجوزة هو جوزك مش مكيفك عشان كدا بتشوفي حد تاني؟
اتنكنتي من حد قريبك ولو اه مين؟
اي أغرب مكان اتنكتي فيه ؟

دا تحقيق في القسم عارف 😄😄😄😄

كنت شوفت حد بيقلك انك ب وشين و انتي رديتي قلتي ليه
هل انك بتخوني جوزك و في نفس الوقت بتقولي انك بتحبيه ده مش يعتبر وشين من وجهه نظرك ؟؟
واضح ان تجاربك الكتير قبل الجواز خلت الجواز مش مكفيكي جسديا , هل فكرتي في لحظه ندم تصارحي جوزك و تشوفي رد فعله او تنفصلي عنه و تتجوزي حد يقدر يلبي احتيجاتك يوميا و تقدري تعيشي في استقرار و تبدأي تفكري في الخلفه و ما هو غير ذلك لان الحياه مش كلها جنس وبس في متع تانيه غير الجنس و من ردودك حاسس ان حياتك كلها جنس

اتمني مكنش ضايقتك ب ردي

بتحبي العلاقات المتعدده ومع مين بتفضليها

بوشكاش محفوظ بيضحي هعمل تحدي بدل الملل دا
كل واحد يعلق بسؤال ولو مجاوبتش هعمله طلب
العرض ساري ولا ايه 😂

كل اللي انتي عملتيه دا محدش من اللي حواليكي حس ب حاجه و هل حد قفشك قبل كدا او شاكك فيكي و اشمعنى مبتتناكيش ب فلوس انا عارف انتي وخداها متعه بس لو اخدتي فلوس هتبقا متعه و فلوس و عيشه رايقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%