NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو دخلت بيتك ولقيت وحده من بيتك بتغتصب من حد قريبك ولما جيت تتحرك راح قايلك لو قربت هخلصلك علي بنتك وشرط عليك لو عايز كله يكون تمام يا اما تنيكها ي اما ينيكها هو قدامك هتختار اي

لو جه حد اغتصبك وصورك وهددك ي اما يفتحك ويشغلك شرموطه تحت رجليه ل اي حد عايز ينيك ومش هتاخدي فلوس ي اما ينشرلك فيديوهاتك ويبعتها لعيلتك تختاري اي

لو دخلت بيتك ولقيت وحده من بيتك بتغتصب من حد قريبك ولما جيت تتحرك راح قايلك لو قربت هخلصلك علي بنتك وشرط عليك لو عايز كله يكون تمام يا اما تنيكها ي اما ينيكها هو قدامك هتختار اي
انيكها أنا

تختار بنت تشخ خرا في بوقك وتاكله ولا شاب يفضل ينيكك لحد ماتجيب د م من طيزك
بنت طبعاً و اكون خدام ليها

طب مش تمسك راس خالتك وتخليها تمصه في الاول علشان يسهل عليها دخوله في كسها الملبن
نعملها و ماله

• عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
لو خيروك ان امك تتناك قدامك بس بشرط لشب اللي هيفشخ كس امك هيبعبصك ويحطلك في طيزك وعلي زبرك شطه ولا تتناك انت ويحط في طيزك و كس امك شطه تختاري اي
احححححححح صعب. بس. ماما. تتناك. ونا اتالم

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Yousseef
هتعمل اي لو شفت وحده تبعك بتتناك قدامك

( لو مش عايز تجاوب اشطا)
هخش معاه وزي ما تيجي بق😂😂🔥

احححححححح صعب. بس. ماما. تتناك. ونا اتالم
شطور واضح انك بتحب كس امك اوي وعامل علي صحت اللبوه امك بس مش المفروض قبل ماينيك حنان اللبوه تمسك زبره تمصهوله علشان مايعورش كسها وهو داخل وبعدين تمسكه وتحطهولها علشان تتمتع اللبوه بس هتمسكه وتحطه في كسها المبطرخ المولع من اشتياقه للزبر ولا في طيزها السايحه الكبيره اللي عايزه تتفلق نصين بالزبر

• عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
هخش معاه وزي ما تيجي بق😂😂🔥
اشطا هنعمل عليها حفله انا انيكها في كسها وانت تنيكها في طيزها ونبدل علي اللبوه نفشخها تحب تحب تكون مين او جسمها ازاي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%