NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازاي راجل يرضي يخلي راجل يركب عليه يعني ايه فيه ناقص عشان يخلي راجل زييه ينط عليه

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي جميل و كوسته
تعالو نكسر الممل اى حد اسأل فى اى حاجه و انا هرد عليك بس يارت يسأل هنا بلاش يدخلى على الخاص
لو أنت سالب أحكيلنا أزاى بقيت سالب وتنصحنا بأيه نحافظ بيه على الجيل الصغير إللى طالع

تعالو نكسر الممل اى حد اسأل فى اى حاجه و انا هرد عليك بس يارت يسأل هنا بلاش يدخلى على الخاص
انا راجل متزوج ونفسى انيك مراتى فى طيزها بس هى بترفض اعمل ايه؟؟؟؟

لو أنت سالب أحكيلنا أزاى بقيت سالب وتنصحنا بأيه نحافظ بيه على الجيل الصغير إللى طالع
امممم
عايز تحافظ على ولادك

الطفل لما بيتفرج على اباحية كتير بيملل و بالتى بيتجه لحاج اكتر تطرف و عنف و اثار لحد لما يوصل للشذوذ سواء قرر يبقا سالب او موجب ، فنصيحة احمى ابنك من الاباحية

ثانيا . لو ابنك شخصية انطوائية مش بيتكلم كتير لازم انتا تعقد معاه و تفتح معاه مواضيع و تشغل وقته و تديله الاهمتام لانه لو ملقاش منك رعاية هيدور عليها فى اتجاه تانى و انتا فاهم انا اقصد ايه

ثالثا . ممكن ابنك ممكن بيتعرض للتحرش و هو صغير سواء من صحابه او جارك او مدرسة فخليك عينك عليه

• عجبني
التفاعلات: خالد69 و حموده الوحش
امممم
عايز تحافظ على ولادك

الطفل لما بيتفرج على اباحية كتير بيملل و بالتى بيتجه لحاج اكتر تطرف و عنف و اثار لحد لما يوصل للشذوذ سواء قرر يبقا سالب او موجب ، فنصيحة احمى ابنك من الاباحية

ثانيا . لو ابنك شخصية انطوائية مش بيتكلم كتير لازم انتا تعقد معاه و تفتح معاه مواضيع و تشغل وقته و تديله الاهمتام لانه لو ملقاش منك رعاية هيدور عليها فى اتجاه تانى و انتا فاهم انا اقصد ايه

ثالثا . ممكن ابنك ممكن بيتعرض للتحرش و هو صغير سواء من صحابه او جارك او مدرسة فخليك عينك عليه
بص حتة أمنعه من الأيباحيه دى صعبه لأن معاه تليفون وبيقعد يذاكر فى أوضته وقافل على نفسه ومشغل النت لاكن أنت ماقولتليش أنت بقيت سالب أزاى

بص حتة أمنعه من الأيباحيه دى صعبه لأن معاه تليفون وبيقعد يذاكر فى أوضته وقافل على نفسه ومشغل النت لاكن أنت ماقولتليش أنت بقيت سالب أزاى
بص انا لسة معملتش علاقة مع حد لحد دلوقتى
بس بقيت سالب عشان نفس الاسباب فوق

• عجبني
التفاعلات: حموده الوحش
انا راجل متزوج ونفسى انيك مراتى فى طيزها بس هى بترفض اعمل ايه؟؟؟؟
وقت الجماع ممكن تمشى صباعك على خرمها او لو بتحب تلحس ممكن تلحس كصها و خرمها فى نفس الوقت ، اصلا مع الوقت هتزق و هتبقا عايزة تجرب حاجة جديدة

• عجبني
التفاعلات: Gingerito
أشكرك على صراحتك ونصيحتك

• عجبني
التفاعلات: BAD Luck
ازاي راجل يرضي يخلي راجل يركب عليه يعني ايه فيه ناقص عشان يخلي راجل زييه ينط عليه
ارتي راجل يرضى يتدخل فطيز غيرو ما كل واحد حر فطيزو

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحب الشات الجنسي لكن عندي ملل

• عجبني
الميول ما بتتولدش من موقف
يمكن موقف بيخلي ميولك تتفتح! او انك تاخد بالك منها
انما هي كده و لا كده كانت حتبان سابقا او لاحقا
ناس كثير تعرضت للتحرش و حتى حالها فضول عادي فمرحلة صغيرة تكتشف… لكن لان ميولها ليست مثلية او بايسكشوال ما بيكونشي عندهم هذه الرغبات.
الاباخية ممكن ايظا تفتح العين على رغبات الواحد ما فكرس فيها لسه لكن تبقى موجودة فالاساسا

يعني لو ما فيش بذرة مش حتبقى شجرة!

الرقابة على التيليفون و النت ممكنة و موجودة تخلي المواقع محجوبة: و ممكن تمنع اشياء كثير حتى من اليًوتيوب : اسمها وضع رقابة الاهل من الوايفاي و على كل الاجهزة الي مع اولادكم و هم ما يعرفوش يغيروها.

تحمي ولادك انك تديلهم ثقافة جنسية مش مبنية على العيب او ما تعملش كده للنو كده كده حيعمل و ده الطبيعي: انما لو فهمتو دي عشان كده و دي فالسن ده و دي فالتجربة لما تبقى كدا و تشرحلهم حسب كل فئة عمرية من غير ما يكون في عيب و مخبيات فهم اهتمامهم حينمو بطريقة تحافظ عليهم من انهم ينجروا ورا اابورن او يتاثرو بيه

• عجبني
عايز ابدا بس خايف و مش عارف ازاي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%