NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من ردك على بضع اسئلة استنتجت انك فتاة عاقلة ورزينة ولطيفه جدا . انا فى الحياة عموما محترم ومستقيم جدا داخل هنا افضفض واتعلم واستفيد من التجارب - اعتقد انك داخله المنتدى تفضفضى مثلى . تقبلى تحياتى واحترامى
دا من زوقك بجد احنا كلنا صحاب وكل واحد فينا جاى هنا لغرض الفضفضة والراحة مش اكتر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: LEGEND KYSER، فكرى و Moheb sex
  • جامد
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: اجمل فراق، LEGEND KYSER و Moheb sex
داخله هنا ليه +جربتي السكس شات قبل كدا
داخله افضفض بمشاعرى واقول حاجات محدش هيفهمها غير هنا ويقدر احساسي
جربت شات وفون

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و Moheb sex
داخله افضفض بمشاعرى واقول حاجات محدش هيفهمها غير هنا ويقدر احساسي
جربت شات وفون
بصراحة اكتر حاجه حاببها هنا ان البنت واخده حريتها زي الراجل وبتتصرف براحتها وتقول اللي هيا عايزاه من غير تفكير +مش عارف انا كدا طبيعي ولا لا بس انا بعشق السكس شات وفون جدا جدا جدا

• حبيته
التفاعلات: طارق x و Moheb sex
بصراحة اكتر حاجه حاببها هنا ان البنت واخده حريتها زي الراجل وبتتصرف براحتها وتقول اللي هيا عايزاه من غير تفكير +مش عارف انا كدا طبيعي ولا لا بس انا بعشق السكس شات وفون جدا جدا جدا
بالظبط كده بحرية ونعرف نتكلم براحتنا السكس فون حلو اوى اوى خصوصا لو مع شخص نفس دماغك وهيجانك

• نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: BAD boYY و Moheb sex
عندك كام سنة ؟

ماتيجي نجرب سوا شات او فون

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالظبط كده بحرية ونعرف نتكلم براحتنا السكس فون حلو اوى اوى خصوصا لو مع شخص نفس دماغك وهيجانك
اكيد انتي بقا مارستي مع حد غريب ولا ناس تعرفيها وكان فيه نودز ولا لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%