NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

داخله هنا ليه
فراغ واحتياج وزهق ووحدة حاجات كتير بحسها مع بعض لكن متقلقش بتبقا فترة وبهدها بختفى من هنا

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: طارق x و Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و Moheb sex
فراغ واحتياج وزهق ووحدة حاجات كتير بحسها مع بعض لكن متقلقش بتبقا فترة وبهدها بختفى من هنا
و لما فيه فراغ و احتياج ليه مش بتردي خاص

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER و Moheb sex
ممكن نتكلم كيك أو تيليجرام

و مبدا انك تكلمي حد خاص او يكون ليكي صحاب من هنا موافقه عليها ولا مش حابه ؟

و مبدا انك تكلمي حد خاص او يكون ليكي صحاب من هنا موافقه عليها ولا مش حابه ؟
لا طبعا بتكلم خاص عادى وكلنا صحاب بس محبش التفاصيل اوى يعني صحاب نكون سوا نتكلم نفضفض نهزر ونضحك وكل حاجة لكن ملوش لازمة جو اشوفك طب منين وكده فاهمنى

• عجبني
التفاعلات: LEGEND KYSER, JO277, Moheb sex و شخص آخر
اكتر شكل زب بتحبيه

لا طبعا بتكلم خاص عادى وكلنا صحاب بس محبش التفاصيل اوى يعني صحاب نكون سوا نتكلم نفضفض نهزر ونضحك وكل حاجة لكن ملوش لازمة جو اشوفك طب منين وكده فاهمنى
فاهم بس رغم كده عادي لو في حد صاحبك و قريب منك و عارفين بعض تقابلوا عادي محدش هيحدد عنوان البيت لو عرف انك من مدينه نصر مثلا

من ردك على بضع اسئلة استنتجت انك فتاة عاقلة ورزينة ولطيفه جدا . انا فى الحياة عموما محترم ومستقيم جدا داخل هنا افضفض واتعلم واستفيد من التجارب - اعتقد انك داخله المنتدى تفضفضى مثلى . تقبلى تحياتى واحترامى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نورالشام و نونى _حوحو
احب ابقا شرموطة للراجل اللى يحسسنى انى مالكة الدنيا وانا ف حضنه مش مجرد شرموطة لاى زب
ما دة اكيد ما لو محسستكيش بقيمتك ف حضني وقدام الناس هيبقي عندك نفس تمصي وتستحملي اللي هعمله فيكي ازاي

هو مش سؤال بس ردي برايڤيت

الشرمطة بالنسبالى انى مبقاش ست مملة وعادية استنى اتجوز عشان احس بمتعة النيك لا انا من قبل م اتجوز بتمتع وبتعلم وعرفت حاجات كتير اوى تبسطنى وتبسط جوزى قدام😉❤
يا واد يا جامد يا خبرة انت
طب اي اغرب مكان ضربتي فيه ٧.٥

ايه اكتر حاجة بتحبيها في النيك

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%