NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة اسأل مريم اسئلة جنسيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
بقي النيك مالوش علاقة بالاخلاق ولا ليه علاقة بالشرف؟
اومال ليه علاقة بأيه
ف الأمثلة بتاعتك اديتي نفس الفعل اسامي مختلفة
لأ ملوش علاقه ، انت عارف ايه هي الاخلاق اصلا ، وعارف ايه هو الشرف

انا اسف علي تدخلي اولا
انت كلامك يحترم طبعا وكل حاجه بس معلش احنا لو فعلا هنربط الشرف بالجنس ف 99%من الشباب يبقي معندهمش شرف لأن كلنا بنمارس مع بنات دا غير السالب والبنوتي واللي عايز يبقي كلب تحت اي واحده وخلاص يعني احنا اوسخ بكتير و احنا اللي بنعمل جنس اكتر بكتير قبل الجواز وبعد الجواز كمان وكلنا بنحس بالندم و عارفين انو غلط بس **** يهدينا كلنا وغير كدا هيا البنات عندها شرف واحنا عندنا رز بلبن ؟
ماقولتش اني ملاك والا مكنتش هبقي موجود هنا دلوقتي ، بس انا عارف انه غلط وبعمله لكن مش بقول ع الغلط انه صح علشان اعمله . فاهم اصدي؟ وبالتالي هاجي عند نقطة معينة واقدر امنع نفسي

لأ ملوش علاقه ، انت عارف ايه هي الاخلاق اصلا ، وعارف ايه هو الشرف
قوليلي ايه الاخلاق وايه الشرف

ماقولتش اني ملاك والا مكنتش هبقي موجود هنا دلوقتي ، بس انا عارف انه غلط وبعمله لكن مش بقول ع الغلط انه صح علشان اعمله . فاهم اصدي؟ وبالتالي هاجي عند نقطة معينة واقدر امنع نفسي
وهما برضو عارفين انو غلط وحرام بس فعلا ملوش علاقه بالشرف و الاخلاق لأنها ببساطه مش بتاخد مقابل من حد ولا بتأذي حد هيا عندها شهوه واحاسيس زينا بس مجتمعنا بيفرق بين ولد وبنت ودا اللي مخلينا فاكرين ان الولد يمشي ملط في للشارع عادي والبنت ممنوع تبص لحد عشان هيا عندها شرف طب والراجل نظامو اي

وانت مين اصلا علشان تلعب ف جسمي
خخ انتي مش قلتي اسالة جنسية
وبغض النظر الشخص الي معاكي يعني وانا العب ف جسمك لي مفيش غيرك ع وش الارض

وهما برضو عارفين انو غلط وحرام بس فعلا ملوش علاقه بالشرف و الاخلاق لأنها ببساطه مش بتاخد مقابل من حد ولا بتأذي حد هيا عندها شهوه واحاسيس زينا بس مجتمعنا بيفرق بين ولد وبنت ودا اللي مخلينا فاكرين ان الولد يمشي ملط في للشارع عادي والبنت ممنوع تبص لحد عشان هيا عندها شرف طب والراجل نظامو اي
بص يا صحبي انا ف حياتي عموما مبحبش اسمي الحاجات بغير مسميتها
الراجل اللي بيعمل كدة هو كمان اخلاقه ناقصة ومش شريف ومش امين
مبقولش البنات بس بنات ورجالة

بص يا صحبي انا ف حياتي عموما مبحبش اسمي الحاجات بغير مسميتها
الراجل اللي بيعمل كدة هو كمان اخلاقه ناقصة ومش شريف ومش امين
مبقولش البنات بس بنات ورجالة
خلاص يبقي متقنعهاش ب حاجه انت اصلا متوسخ فيها انت داخل هنا عشان تفصل وتتكلم بحريه وهيا كمان داخله عشان كدا ونت بتمارس مع بنات عشان شهوتك وهيا كمان بتعمل كدا يعني مفيش فرق بينا لو كل البنات سمعو كلامك في الشرف و الاخلاق انت غصب عنك تبقي زيهم لانك مش هتلاقي واحده تمارس معاها وهتبقو انتو الاتنين زي بعض برضو انت هتموت ب لبنك وهيا هتموت بعسلها يا اما هترجعو انتو الاتنين للغلط تاني وساعتها اما تلاقي بوست زي دا هتعلق ونت ساكت 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلاص يبقي متقنعهاش ب حاجه انت اصلا متوسخ فيها انت داخل هنا عشان تفصل وتتكلم بحريه وهيا كمان داخله عشان كدا ونت بتمارس مع بنات عشان شهوتك وهيا كمان بتعمل كدا يعني مفيش فرق بينا لو كل البنات سمعو كلامك في الشرف و الاخلاق انت غصب عنك تبقي زيهم لانك مش هتلاقي واحده تمارس معاها وهتبقو انتو الاتنين زي بعض برضو انت هتموت ب لبنك وهيا هتموت بعسلها يا اما هترجعو انتو الاتنين للغلط تاني وساعتها اما تلاقي بوست زي دا هتعلق ونت ساكت 😂
لا نقطة بس افهمك
مش معني اني عايز انام مع واحدة افضل اقولها جسدك ثورة وليس عورة ودي حرية وبراحتك محدش ليه يتحكم فيكي
لا انت وانتي عارفين انه غلط وعارفين اننا شمال وهنعمل غلط وغلط كبير نفضي انا وانتي وكل واحد يروح لحاله ، واعتقد محدش فينا بيعمل كدة وجواة مرتاح مية ف المية ، سايبين باب ياعم نرجع منه . انا هسكت علشان ولا وقت ولا مكان الكلام دا ، صباحك فل

لا نقطة بس افهمك
مش معني اني عايز انام مع واحدة افضل اقولها جسدك ثورة وليس عورة ودي حرية وبراحتك محدش ليه يتحكم فيكي
لا انت وانتي عارفين انه غلط وعارفين اننا شمال وهنعمل غلط وغلط كبير نفضي انا وانتي وكل واحد يروح لحاله ، واعتقد محدش فينا بيعمل كدة وجواة مرتاح مية ف المية ، سايبين باب ياعم نرجع منه . انا هسكت علشان ولا وقت ولا مكان الكلام دا ، صباحك فل
صباحك اشطا 💙

مارستي جماعي غير اليوم ده ولا كانت مرة للتجربة وبالنسبالك ايه بيمتعك اكتر ؟
كويس انك وقفتي واتمنى تلاقي اللي يحافظ عليكي
لأ مارست 3 some كتير ومره جانجبانج

خخ انتي مش قلتي اسالة جنسية
وبغض النظر الشخص الي معاكي يعني وانا العب ف جسمك لي مفيش غيرك ع وش الارض
قول لنفسك مش جاي تقولي

مش قد الاساله متبقيش تردي بعد كده
اي ي بني داخل سخن لي الموضوع موضعها من حقك تسال ومن حقها ترد من غير غلط

يبني سيبه ده عنده في بريود ف دماغه بيغلطني ف حاجه هو الغلطان فيها

• بيضحكني
التفاعلات: juba4
وهوا فين الغلط يسط ؟!!
بتقول وانت مين عشان تلعبلي قلت بغض النظر عن الشخص الي معاكي فين الغلط مش فاهم برضو

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%