NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة اسأل مريم اسئلة جنسيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
بص يا يزمكس سيبك اني موجهتلك كلام بس ان جيت للحق علم النفس بيقول ان اي حد بيبقا متوقع اجابت سؤاله نسبيا... تقدر تقولي متوقع حد تقوله كدا يقولك ايه غير اه انا شرموطة او يشتمك او يتخنق ويقفل اصلاا... لو شايف حاجة غير كدا يبقا انا غلطان ونتا عالراس يغالي
بصى المرة اللى كسها اتفتح والبنت اللى لسه بغشائها

هو مبدأيا اسمها الواحده او الست مسمهاش مره ، ومتقولش عليا محنكه ولكن مسمهاش مره.
وانا بحب وضع الدوجي.
جربته
دا خلاها فوصفه فالجزء الي فوق احقر من الجهاز بتاع الماستربيت😆

• بيضحكني
التفاعلات: mor2010
كنت زقتيه من عليكى و ضربتيه بالقلم على وشه و لبستى و سبتيه و مشيتي!!
وفوق كده يعني احنا صحاب مش واحد مأجرني يعني 😂😂

• بيضحكني
هوا بغض النظر عن لطافتك دي ففعلا ايه الي يمنع... جاوبي بموضوعية بعيد عن الهزار فالنقطة دي
لأن فلنفترض انك انسان كويس وهتعمل كده وعايز الناس تعمل كده وانت انسان محترم جدا ومتفهم ، افرض حد لقي حد هنا يعرفوا ومسك عليه ذله او صورة ، افرض واحد لقي اخته او ابن لقي امه .
ما انت متفكرش وطبق علي نفسك انت تفكر في ظروفك وظروف غيرك ، ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: Anas868
كده اسأل ليه في منشوراتك بتحبي تطلعي نفسك سوري يعني شرموطه
وانت ايه المضايقك هو واحد شايل دقنه والتاني زعلانله 😂😂
مبدأيا احنا هنت فور فان
وبعدين انا مش بطلع نفسي كده انا منشوراتي كلها بأسلوب روائي ، عارف انت لما كاتب قصص حلو وناجح لما يجي يتكلم عن المواقف بتاعت الشخصيه بيتكلم بلسان الشخصيه علشان كده بيوصل للناس ، فنفس الفكرة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي وصلت بس عمتا حكاية الاربعه او الربع ساعه انا بقولك ميكسمام مش اكتر ، وفوق كده فلنفترض انك كده هل الكل كده
فاهم بس اولا اسمها مينيمام لانها الاقل وقتا مش الاكتر يساقطة انجليزي ..وعملالي فيها جو تو دويت و اخواتها 😂 ثانيا فعلا مش كلنا زيي كدا بس برضو مش كلنا زي مقولتي... انا معاكي ان ممكن فالزمن دا 80% او اكتر كدا...وسهل اي حد مكانك يقول كدا... بس خليكي انتي احسن 😉🙏

• عجبني
وانت ايه المضايقك هو واحد شايل دقنه والتاني زعلانله 😂😂
مبدأيا احنا هنت فور فان
وبعدين انا مش بطلع نفسي كده انا منشوراتي كلها بأسلوب روائي ، عارف انت لما كاتب قصص حلو وناجح لما يجي يتكلم عن المواقف بتاعت الشخصيه بيتكلم بلسان الشخصيه علشان كده بيوصل للناس ، فنفس الفكرة
ومين قال ان انا مضايق او زعلان انتي تخصيني في ايه عشان اضايق أو ازعل اصلا 🤨سؤال زي ما قولتي اسأل فضول وبس

• بيضحكني
التفاعلات: ☬الہٰچوكر☬
ما بقولك هو بيكون متعه والم وفي شوية اهانه
بتمنالك دايماً السعادة ، و معلش لو غلست عليكى!! ☺️

لأن فلنفترض انك انسان كويس وهتعمل كده وعايز الناس تعمل كده وانت انسان محترم جدا ومتفهم ، افرض حد لقي حد هنا يعرفوا ومسك عليه ذله او صورة ، افرض واحد لقي اخته او ابن لقي امه .
ما انت متفكرش وطبق علي نفسك انت تفكر في ظروفك وظروف غيرك ، ولا ايه
اشطا بس لو تلاحظي انا كنت شبه مستثني فكلامي البنات لإن عارف ان الموضوع بالنسبالهم مختلف ودا الصح.. لكن بالنسبة للولاد اظن دا ميأثرش الا اذا كان ممثل او وزير... لكن هل حتا ايا كان مين.. هل منتدى كفيل انه يتاخد منه ذلة تضر الشخص المهم دا ضرر فعلي... اكيد ممكن تضره بس حاسس ان لاء عادي. الموضوع حتا لو اتعرف وفيه ثقة بالنفس مع شوية دبلوماسية ممكن يعدي ويبقا مفهوم وعادي... فهماني

راوند 2
اسأل مريم اسئله جنسيه
احنا في الاول كنا بنقول اسأل مريم وبس ، وكنتوا بتسألوا اي سؤال
المره دي هنقول
اسأل مريم اسأله جنسيه وانا هجاوب
ايا كان السؤال انا لازم اجوب
ليتس جو دويت
والنظام تسأل ٣ اسئله وانا اجاوب ، بعد ال ٣ اسئله هيكون سؤال لسؤال
مريم ممكن تقابل حد من المنتدي هنا ولا هتخافي ؟
اخر مرة مارستي فيها امتي ؟
بتعملي ايه مع شريكك أثناء المداعبة قبل العلاقة ؟

وصلتي لمرحلة تفوت ايدك كلها ولا لسا😂

فاهم بس اولا اسمها مينيمام لانها الاقل وقتا مش الاكتر يساقطة انجليزي ..وعملالي فيها جو تو دويت و اخواتها 😂 ثانيا فعلا مش كلنا زيي كدا بس برضو مش كلنا زي مقولتي... انا معاكي ان ممكن فالزمن دا 80% او اكتر كدا...وسهل اي حد مكانك يقول كدا... بس خليكي انتي احسن 😉🙏
ماشي يا جورج بوش المنتدي

• عجبني
ومين قال ان انا مضايق او زعلان انتي تخصيني في ايه عشان اضايق أو ازعل اصلا 🤨سؤال زي ما قولتي اسأل فضول وبس
طيب الاجابة وصلتلك

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
اشطا بس لو تلاحظي انا كنت شبه مستثني فكلامي البنات لإن عارف ان الموضوع بالنسبالهم مختلف ودا الصح.. لكن بالنسبة للولاد اظن دا ميأثرش الا اذا كان ممثل او وزير... لكن هل حتا ايا كان مين.. هل منتدى كفيل انه يتاخد منه ذلة تضر الشخص المهم دا ضرر فعلي... اكيد ممكن تضره بس حاسس ان لاء عادي. الموضوع حتا لو اتعرف وفيه ثقة بالنفس مع شوية دبلوماسية ممكن يعدي ويبقا مفهوم وعادي... فهماني
ما هو مش كل الولاد الهنا استريت في الدايوث والشاذ وغيرهم فلو اتعرفوا دي فيها مشكله كبيره ولا ايه

• عجبني
مريم ممكن تقابل حد من المنتدي هنا ولا هتخافي ؟
اخر مرة مارستي فيها امتي ؟
بتعملي ايه مع شريكك أثناء المداعبة قبل العلاقة ؟
ممكن اقابل طول ما انا وهو فكرنا متقارب ومش هنتقابل لغرض جنسي
من حوالي ٦ شهور
و**** انا بعمل اليجي في دماغي وقتها

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%