NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تقدر تسألنى اى سؤال فى اى حاجة و انا اجاوب بس بعدها انا حسألك 😊😊
و زى ما حجاوب بأمانة جاوبنى بأمانة
يالا انطلقوا مع ( أسأل زيزى)
😍😍
زيزي من الواضح انك شغاله مع agency
ممكن اسأل التنسيق بيتم ازاي و انتي الي بتختاري العميل
كمان في حاله gang طبيعي بيحصل تنافس و عنف 😉 بتتحكمي ازاي فيه

• عجبني
التفاعلات: Zizirony 90 و حسن٩٤
و **** يا خويا قلتله كدة تقريبا بس هو عايز يلاقى اى مبرر لنفسه و ليها.. و هو عارف كويس ان اللى يعمله ده حيدمر حياته تماما 😟
اعتقد انه حيتعدل رأية لما يفكر كويس بالتسلسل المنطقي الي طرحته له

• عجبني
التفاعلات: Zizirony 90
ايه هو اجمل شعور او احساس او نزوة او شهوة او فانتزي نفسك تحسيه او حسيتيه بخصوص الحاجات الجنسية؟
اتمنى سؤال منك برضه
انا جربت مشاعر كتير فى الموضوع ده لدرجة انى كنت احيانا و ده طبيعى بقع فى حب حد من اللى معايا او بيقعوا فى حبى بس انا بقفل المواضيع دى بسرعة محبش اطول فيها.. بس تقريبا كدة مفيش شعور فى السكس مجربتوش او محستوش 😊😊😊

انت بقى ايه اكتر وضعية بتحبها فى السكس؟

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: عباس الديري و Moheb sex
  • ايه ده
التفاعلات: Moheb sex
زيزي من الواضح انك شغاله مع agency
ممكن اسأل التنسيق بيتم ازاي و انتي الي بتختاري العميل
كمان في حاله gang طبيعي بيحصل تنافس و عنف 😉 بتتحكمي ازاي فيه
الشق الاول من السؤال مقدرش اجاوب عليه هنا بطبيعة الحال..
بالنسبة للشق التانى اه بيحصل تنافس و دى احلى حاجة ان الست تبقى شايفه نظرة الرغبة فى عنين الرجالة اللى معاها و كل واحد بيحاول يثبت نفسه انه الافضل ادام التانيين دى فى حد ذاتها متعة ما بعدها متعة للست انها مرغوبة انها الافضل انها الملكة وسط كل دول و دى كمان بتدى للست ثقة بلا حدود لنفسها 👍👍👍👍
سؤالك بجد جميل ❤️❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: Zopre, Moheb sex, gasser selim و شخص آخر
اعتقد انه حيتعدل رأية لما يفكر كويس بالتسلسل المنطقي الي طرحته له
اتمنى و**** انا متمناش خراب بيت حد بسبب الموضوع ده و****.. كلنا فينا بلاوى بس زى ما قولتولى اهو بنحاولوا نصلحوا برضه من حال بعض.

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex و Life selector
  • بيضحكني
ياترا بتفضلى اى سن .
وايه الفرق بين المصريين والعرب والاجانب
HSIuZX9.jpg HSIuQz7.jpg HSIubqu.jpg HSIutse.jpg HSIA9dx.jpg HSIupgj.jpg HSIAH5Q.jpg HSIAJeV.jpg HSIA3zP.jpg HSIAdmB.jpg HSIAFX1.jpg HSIAKLF.jpg HSIAqqg.jpg
افضل سن هو 30 فما فوق لحد 50 و بصراحة من غير زعل و سبق و وضحت النقطة دى قبل كدة ان الرجالة المصريين و العرب كل هدفهم من ممارسة الجنس انهم يفضوا طاقتهم و خلاص.. يفضلوا يمرمطوا فى الست و يفشخوها و فى الاخر يجيبهم و يقوم و هى تولع بأوسخ جاز 😔😔😔
بذمتك ده منطق
ماهو انت عايز تنبسط و هى كمان
خد بالك هى مش رايحة عشان ترميلها مليمين و خلاص.
هى من حقها تنبسط و تطفى نارها اللى حضرتك ولعتها
ده غير النظرة الدونية للست اللى بتمارس الجنس بمقابل زى ما الغالبية العظمى هنا بتبصلى بيها و بيستغربوا من صراحتى
بس انا شايفة ان ده ميزة فيا مش عيب عالاقل انا معترفة و عارفة نفسى و مش مخبية عكس اللى بتنام مع طوب الارض و بتدعى الفضيلة.
الاجانب بيعرفوا يحتوا الست و بيمارسوا حلو جدا و فنانين فى الجنس و بيدفعوا كويس جدا لأن تعاملاتى معاهم من طبقات معينة بتدفع كويس 👍
شكرا لسؤالك 😊😊😊😊

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حسن٩٤, أحمد السويسي, Moheb sex و 2 آخرين
اذا جالك عرض تقضى يومين فى فندق مع شخص من المنتدى بشرط عدم التعارف الشخصى توافقى ؟
حقضى معاه يومين ازاى و مش حيبقى فيه تعارف شخصى 😂😂😂😂😂بتناقض نفسك خالص
بص انا عندى قاعدة ماشية بيها اتعلمتها زمان
فى المجال ده ( اللى متعرفوش احسن من اللى تعرفه)
اللى تعرفه حيفضحك و يمسكها ذله عليك
اللى متعرفوش هى مرة و تعدى 👍👍👍
لو حتعك برة بيتك امشى بالمبدأ ده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Lucifer Monestr، Moheb sex و الـ مجتاو
بتحبي ايه في النيك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
افضل سن هو 30 فما فوق لحد 50 و بصراحة من غير زعل و سبق و وضحت النقطة دى قبل كدة ان الرجالة المصريين و العرب كل هدفهم من ممارسة الجنس انهم يفضوا طاقتهم و خلاص.. يفضلوا يمرمطوا فى الست و يفشخوها و فى الاخر يجيبهم و يقوم و هى تولع بأوسخ جاز 😔😔😔
بذمتك ده منطق
ده غير النظرة الدونية للست اللى بتمارس الجنس بمقابل زى ما الغالبية العظمى هنا بتبصلى بيها و بيستغربوا من صراحتى
بس انا شايفة ان ده ميزة فيا مش عيب عالاقل انا معترفة و عارفة نفسى و مش مخبية عكس اللى بتنام مع طوب الارض و بتدعى الفضيلة.
الاجانب بيعرفوا يحتوا الست و بيمارسوا حلو جدا و فنانين فى الجنس و بيدفعوا كويس جدا لأن تعاملاتى معاهم من طبقات معينة بتدفع كويس 👍
شكرا لسؤالك 😊😊😊😊
بصراحه هى مرة واحدة ال جربت الجماعى فيها حسيت بكميه اهانه رهيبه ليا شخصيا
لاكن ارجع واقول دى اذواق وميول ومتعه
شكرا لردك ع السوال

• عجبني
بذمتك ده منطق
شكرا لسؤالك 😊😊😊😊
مش كل المصريين جهله بي امور الجنس

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: عباس الديري، فحل على مرات اخويا و ابو سامي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتمنى و** انا متمناش خراب بيت حد بسبب الموضوع ده و**.. كلنا فينا بلاوى بس زى ما قولتولى اهو بنحاولوا نصلحوا برضه من حال بعض.
اتفق و بشدة محدش فينا معصوم
بس لازم لما نسوف الضرر منسكتش

• عجبني
اكتر حاجه بتهيجك ع الشاب 🙂 و حتموتي و تخليه يركبك 🥺 و تتخيله انت و بتجبيهم🤤
يتهيألى الشعور ده كان زمان.. دلوقت انا بحب السكس من اجل المتعة فقط مفيش راجل ممكن يقدر يوصلنى لمتعتى 😉

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و فحل على مرات اخويا
  • طب!
  • عجبني
التفاعلات: Lucifer Monestr و ابو سامي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%