NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Zizirony 90 و Life selector
هو انت فعلا بتحب تشوف مراتك بتمارس قدامك مع حد تانى 🤔
هو لسه محصلش اي تجربه بس هيا نفسها تعمل مساج كامل للجسم والمفروض هتعمل كمان شهر هيا كلمت المدرب واتفقت معاها

و انا اللي فاكرك هتتضايقي من السؤال 😂😂😂
بس في طرق وقايه بدون الكاندم؟
و اضايق ليه 😊😊😊😊
شغلى زى اى شغل متعب و الغلطة بفورة و احنا جسمنا و صحتنا راس مالنا و فى نفس الوقت الشركات دى بتحافظ علينا 👍👍👍

زمان كان كيف و مزاج دلوقت بقى التلاتة كيف و مزاج و فلوس مع انى حقيقى مش محتاجة الفلوس.. بس اى بيزنس طبيعى بتتقاضى عليه فلوس.

انت بقى بتحب انهى سن فى الستات؟
عن نفسى بحب الاربعينيات

• حبيته
التفاعلات: Zizirony 90
  • بيضحكني
هو لسه محصلش اي تجربه بس هيا نفسها تعمل مساج كامل للجسم والمفروض هتعمل كمان شهر هيا كلمت المدرب واتفقت معاها
انت عارف اكيد اللي هيحصل صح ؟
يعني مراتك هتكون عريانة ادام واحد غيرك و بيفرك جسمها كله و انت عارف الست لو حد لمسها لمسة بتغيب 🔥
يعني مراتك هتتناك من حد غيرك

• عجبني
التفاعلات: Zizirony 90 و زوج الملكه
  • بيضحكني
يعني مراتك هتكون عريانة ادام واحد غيرك و بيفرك جسمها كله و انت عارف الست لو حد لمسها لمسة بتغيب 🔥
هيا بتقول تلامس خارجي بس من غير ما يدخلو

هى متعة لا محدودة للست بس مش قادرة استوعب لحد دلوقت متعة الراجل انه يشوف مراته بتتناك بصراحة يعنى

• عجبني
التفاعلات: زوج الملكه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقدر تسألنى اى سؤال فى اى حاجة و انا اجاوب بس بعدها انا حسألك 😊😊
و زى ما حجاوب بأمانة جاوبنى بأمانة
يالا انطلقوا مع ( أسأل زيزى)
😍😍
ايه امتع نيك امامي ولا خلفي
فردي ولا جماعي

• عجبني
هى متعة لا محدودة للست بس مش قادرة استوعب لحد دلوقت متعة الراجل انه يشوف مراته بتتناك بصراحة يعنى
مانا عشان كدا بسأله و دي لو حصلت مرة و اتناكت من حد غيره خلاص مش هيعرف يحكمها ولا يقولها لا

• عجبني
التفاعلات: Zizirony 90 و زوج الملكه
و اضايق ليه 😊😊😊😊
شغلى زى اى شغل متعب و الغلطة بفورة و احنا جسمنا و صحتنا راس مالنا و فى نفس الوقت الشركات دى بتحافظ علينا 👍👍👍
اختي اللي قلبها كبير ❤️❤️
بس مجاوبتش علي سؤالي
في طرق امنه للجنس بدون الكاندوم؟

• عجبني
هو بصراحه احساس غريب مسيطر عليا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: فحل هايجان و الـ مجتاو
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: فحل هايجان، Moheb sex و عاشق نيك الطيز ٢٢
نفس اثاره الافلام من شويه دوبامين وادرينالين بالاضافه لتهيأت الدماغ لحب دا بتزودهم مع عرض لايف خاص ليه فقط فميول وامزجه وفيها مستويات طبعا
هو بصراحه احساس غريب مسيطر عليا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%