NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت فاكر نفسك رايح تشترى عبش و فلافل 🤣🤣🤣
يا بت ده هزار
زي الفيلم بتاع عادل امام كده
احلا فلافل و فول بالسدء😁

• بيضحكني
التفاعلات: Zizirony 90
  • بيضحكني
التفاعلات: gasser selim
حد مارستي معاه ومش بتقطعي علاقتك بيه عشان هوا الي بيعرف يمتعك وبتكني ليه مشاعر موجود الحد ده عندك
لا.. بس ليا عملاء كل ما بيجوا مصر بيطلبونى و لو انا متاحة بنزل الاوردر 🌹

لا.. بس ليا عملاء كل ما بيجوا مصر بيطلبونى و لو انا متاحة بنزل الاوردر 🌹
شايفه نفسك فين بعد 3سنين فشغلك وحياتك عمتا

• بيضحكني
شايفه نفسك فين بعد 3سنين فشغلك وحياتك عمتا
3 سنين 🤔🤔🤔
انا من 2009 فى شغلى
و تقريبا وصلت للى عايزاه كله 😊😊😊
و متصالحة مع نفسى جدا

3 سنين 🤔🤔🤔
انا من 2009 فى شغلى
و تقريبا وصلت للى عايزاه كله 😊😊😊
و متصالحة مع نفسى جدا
فيه مره كانت التجربة غصب عنك او تقريبا اغتصاب

عجبتني صراحتك بصراحة وومش عارف خطرلي سؤال وانا بقرأ الموضوع وما فتشت إذا غيري سأله او جاوبتيه

على العموم كل واحد فينا لما بشتغل باي شغل مهما كان بيكون احيانا شغله متداخل بحياته وفيه ناس قادرة تفصل بين الشغل وبين الحياة الشخصية

يا ترى عندك مشاكل في انك تفصلي بين شغلك وبين حياتك الطبيعية العادية بالمشاعر والممارسات اليومية طبعا
ولو لأ شو السبب ؟

اعتبريني حد كنتي بتحبية ومبقاش فحياتك واسأليني كأني هو اكتر سؤال نفسك تسأليهولوا

• بيضحكني
  • عجبني
عجبتني صراحتك بصراحة وومش عارف خطرلي سؤال وانا بقرأ الموضوع وما فتشت إذا غيري سأله او جاوبتيه

على العموم كل واحد فينا لما بشتغل باي شغل مهما كان بيكون احيانا شغله متداخل بحياته وفيه ناس قادرة تفصل بين الشغل وبين الحياة الشخصية

يا ترى عندك مشاكل في انك تفصلي بين شغلك وبين حياتك الطبيعية العادية بالمشاعر والممارسات اليومية طبعا
ولو لأ شو السبب ؟
ميرسى ليك اولا 🌹
ثانيا بالتاكيد فى اول الامر واجهنى المشكلة دى بس اللى ساعدنى ان شغل جوزى سفر متواصل ممكن اجازة شهر كل كام شهر و ده عطانى فرصة و طبعا مبطلعش اوردرات كل يوم ممكن مرة او مرتين فى الاسبوع و ساعات لو لو سيزون ممكن نستغلها مصيف 😁😁😁😁 و نقضى كام اسبوع فى الساحل او دهب او شرم حسب الظروف
غير كدة الدنيا متظبطة جدا 😊😊🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: gasser selim
اعتبريني حد كنتي بتحبية ومبقاش فحياتك واسأليني كأني هو اكتر سؤال نفسك تسأليهولوا
🤣🤣🤣🤣🤣
انت مش بتيجى ليه؟؟
مش تبقى تيجى 😜

• بيضحكني
التفاعلات: eslamaau
🤣🤣🤣🤣🤣
انت مش بتيجى ليه؟؟
مش تبقى تيجى 😜
مانتي مبتحبيش المصريين والعرب ، خليكي فالاجانب العندهم امراض جنسيه وهربس وايدز 🥲🤷🏻

• بيضحكني
ميرسى ليك اولا 🌹
ثانيا بالتاكيد فى اول الامر واجهنى المشكلة دى بس اللى ساعدنى ان شغل جوزى سفر متواصل ممكن اجازة شهر كل كام شهر و ده عطانى فرصة و طبعا مبطلعش اوردرات كل يوم ممكن مرة او مرتين فى الاسبوع و ساعات لو لو سيزون ممكن نستغلها مصيف 😁😁😁😁 و نقضى كام اسبوع فى الساحل او دهب او شرم حسب الظروف
غير كدة الدنيا متظبطة جدا 😊😊🌹🌹🌹
بتمنالك التوفيق بشغلك اكيد
بس قصدي كان من الناحية النفسية يعني بتقدري تدخلي بمزاج ثاني بعد الشغل على طول ولا الشغل بيأثر على مشاعرك حتى بينك وبين حالك وبحياتك الطبيعية

مثال للتوضيح: انا ممكن يصير عندي شوية نكد في شغلي، هالنكد يلاحقني حتى لو رجعت البيت أو طلعت سهرة او او ولا تقدري تفصلي ؟

• أتفق
جربت double مش بيتبطل.. ادماااان يخربيته متعة تانية خالص
يخربيت دماغك بتحبي المحوز الاتنين سوا دنتي ساره جاي العرب بقي😅❤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول مرة اتناكتي و انتي عندك كام سنة
و من طيزك ولا كسك

• عجبني
مجال دراستك ايه يا زيزي
و احلامك و انتي صغيره كنتي عايزه تبقي ايه

• عجبني