NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسأل المجنونة بدون قيود ✌️✌️

انا بحب نفس سني وبس ✌️✌️
احترام رغباتك هو واجب لانك بترتاحي ف TYPE معين واسلوب معين وطالما بتلاقي اللي عاوزاه خلاص لكن التجارب والاختلاف والتجديد دي حاجة خاصة برضو لان فيه ناس متحبش ودا له احترامو وانا بحترم افكارك

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و مجنونة مطرقعة 😁😁
احترام رغباتك هو واجب لانك بترتاحي ف TYPE معين واسلوب معين وطالما بتلاقي اللي عاوزاه خلاص لكن التجارب والاختلاف والتجديد دي حاجة خاصة برضو لان فيه ناس متحبش ودا له احترامو وانا بحترم افكارك
بالضبط وكل شخص ولية طلب معين في الشريك طبعا. وانا بحب كدة ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
بالضبط وكل شخص ولية طلب معين في الشريك طبعا. وانا بحب كدة ✌️✌️
ياريت كان الدنيا بالبساطة دي الواحد يلاقي شريك جنسيا سهل ليه مش يرتاح معاه بسبس المهم انك لما تلاقي شريكك تكوني حاسة بالامان والتفاهم اكتر

• عجبني
ياريت كان الدنيا بالبساطة دي الواحد يلاقي شريك جنسيا سهل ليه مش يرتاح معاه بسبس المهم انك لما تلاقي شريكك تكوني حاسة بالامان والتفاهم اكتر
انا مش بعمل دعوة لحياتي انك تعيش ذيها انا برد علي سوال في بوست الاسئلة في منتدي نسوانجي. وبرد بصراحة مش اكتر. وياريت انت متنساش كدة. ✌️✌️

• عجبني
انا مش بعمل دعوة لحياتي انك تعيش ذيها انا برد علي سوال في بوست الاسئلة في منتدي نسوانجي. وبرد بصراحة مش اكتر. وياريت انت متنساش كدة. ✌️✌️
لا انا مبسوط بردودك صراحةوعجبتني بقول ياريت يعني كنت اقدر الاقي زي كدا فاهمة والامان هو اهم حاجة فالجنس اعتقد بالنسبالك وبالنسبة لاي ست كمان ارجو انط متتعصبيش احنا بنتكلم عادي

• عجبني
لا انا مبسوط بردودك صراحةوعجبتني بقول ياريت يعني كنت اقدر الاقي زي كدا فاهمة والامان هو اهم حاجة فالجنس اعتقد بالنسبالك وبالنسبة لاي ست كمان ارجو انط متتعصبيش احنا بنتكلم عادي
انا كل كلامي توضيح لنقط انت الي بتسال فيها. وانا مش عصبية خالص 😅😅😅

• عجبني
انا كل كلامي توضيح لنقط انت الي بتسال فيها. وانا مش عصبية خالص 😅😅😅
وانا فهمت وحبيت لمناقشة خصوصا احب استفيد من حد بقيمة حضرتك جنسيا ودا مش عيب حتي افهم

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و زهايمر
وانا فهمت وحبيت لمناقشة خصوصا احب استفيد من حد بقيمة حضرتك جنسيا ودا مش عيب حتي افهم
قيمة آية بس انا واحدة زيكم امكن اقل صدقني بس واخدة الدنيا بساطة ومعاكم هنا بالاخص 😉😉😉

• عجبني
قيمة آية بس انا واحدة زيكم امكن اقل صدقني بس واخدة الدنيا بساطة ومعاكم هنا بالاخص 😉😉😉
دا تواضع جامد اووي ف اخر الكلام ،لا لا ياستي انتي اكبر مني واكيد تفهمي اكتر مني ، لكن مش عيب لما افهم منك واعرف الدنيا والميول والافكار دي ازاي في ناس ممكن نقعد معاها ومنفهمش كلمة ف الجنس وناس ممكن تخلينا نهيج ونجيبهم من مجرد نصايحهم ونقاشاتهم وحد بقيمتك يفهمني ويعلي مستوايا ودا مش عيب وحتي لو اقل انا احب اخد من كل الأقل قبل الأكتر نصايح ياست الكل

• عجبني
  • حبيته
دا تواضع جامد اووي ف اخر الكلام ،لا لا ياستي انتي اكبر مني واكيد تفهمي اكتر مني ، لكن مش عيب لما افهم منك واعرف الدنيا والميول والافكار دي ازاي في ناس ممكن نقعد معاها ومنفهمش كلمة ف الجنس وناس ممكن تخلينا نهيج ونجيبهم من مجرد نصايحهم ونقاشاتهم وحد بقيمتك يفهمني ويعلي مستوايا ودا مش عيب وحتي لو اقل انا احب اخد من كل الأقل قبل الأكتر نصايح ياست الكل
مرسي اوي لزوقك 🌹🌹🌹🌹

• عجبني
  • عجبني
أنا داخل أمسى أو أصبح بحسب توقيت سماعك للأغنية قصدى قرايتك للتعليق مفيش فى دمافى سؤال محدد :D

• عجبني
  • حبيته
دة اول بوس اعملة بخصوص الاسئلة

كل واحد من حقة سؤال واحد في تعليق واحد منفصل اوكي ✌️

ولو حابب سؤال تاني يبقي سؤال تاني في تعليق منفصل اوكي ✌️

بدون قيود بدون حواجز في ايطار الاحترام بينا

يلة هنشوف العجايب في الاسئلة 😂😂😂😂.
هو انا مش فاهم اى حاجه هنا لسه 😂 بس فعلا ردودك بتبين ان دماغك كبيرة وحلوة ❤️👌 بس كدا ومش معاكسه لا

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
دة اول بوس اعملة بخصوص الاسئلة

كل واحد من حقة سؤال واحد في تعليق واحد منفصل اوكي ✌️

ولو حابب سؤال تاني يبقي سؤال تاني في تعليق منفصل اوكي ✌️

بدون قيود بدون حواجز في ايطار الاحترام بينا

يلة هنشوف العجايب في الاسئلة 😂😂😂😂.
بتعتبرى نفسك خائنة ولا مظلومة ولا رد فعل انتقامى على خيانة زوجك السابق
ليه مفكرتيش تزوجى تانى افضل ليكى مش كل الرجال واحد صوابعك مش زى بعض

• عجبني
قرى واعترفى بسرعة. بتعملى ايه عندك 🤔

• عجبني
ممممم ٤٤ سنة وهبقي بفكر في الجنس. مظنش اكيد ساعتها هبقي شجرة ناشفة ✌️✌️
الكلام ده مش صح
علميا نقص هرمون الاستروجين عند الست ما بين ٤٠ و٥٠ عام بيكون فى ارتفاع فى الشهوة لزيادة هرمون التستيسترون

• عجبني
أنا داخل أمسى أو أصبح بحسب توقيت سماعك للأغنية قصدى قرايتك للتعليق مفيش فى دمافى سؤال محدد :D
كفاية مرورك علينا 🥰🥰🥰

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: fucker one، Moheb sex و زهايمر
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex و زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتعتبرى نفسك خائنة ولا مظلومة ولا رد فعل انتقامى على خيانة زوجك السابق
ليه مفكرتيش تزوجى تانى افضل ليكى مش كل الرجال واحد صوابعك مش زى بعض
خائنة لمين غير نفسي وانا محاسبة عليها ✌️
فعلا اتظلمت بس مش انتقام مني عشان ميعرف حاجة عن حياتي اصلا 😩😩
عندي رفض تجربة الزواج خائفة من تجربة الماضي 🙏🙏