NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: اميرة زماني😊 و αмιя вιℓα єιмαяι
  • بيضحكني
التفاعلات: ٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾
  • حبيته
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι
هو الدماغ عاليه دلوقتي مش هياخد باللومن السؤال اصلا 😂😂😂 قصة قصيره حزينه دا
لا ده دماغه متقلبه😂😂حزينة جدا جدا

• بيضحكني
التفاعلات: αмιя вιℓα єιмαяι و ٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾
  • بيضحكني
بشرب فنجان قهوتي وقاعد لقيتك البوست بتاعك موجود بتقول اسالوني فقلت اسالك احفزك على الحياه يعني 😂😂😂
ابقي ادعيلي فسرك وخلاص متكتبش متتعبش نفسك

• بيضحكني
لا ده دماغه متقلبه😂😂حزينة جدا جدا
بصراحه بحسه خفيف الظل كده عشان كده بحب اهزر معاه ..✋ردى انتى بقا فكرتى ف الانتحار قبل.كده😂

لو قابولك اختار مابين صاحبك الانتيم والكيف هتختار اي السؤال دا هيفصلك انا عارف 😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو قابولك اختار مابين صاحبك الانتيم والكيف هتختار اي السؤال دا هيفصلك انا عارف 😂
الكيف مش مخدرات بس يا صاحبي ممكن بيره عادي

• بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
  • بيضحكني
بصراحه بحسه خفيف الظل كده عشان كده بحب اهزر معاه ..✋ردى انتى بقا فكرتى ف الانتحار قبل.كده😂
ممم حقيقة
لا بس قولي لي مسيطر عليك فكرة الانتحار اوعا تكون عايز تجرب😂

• بيضحكني
  • عجبني
احساس اول مره من كل حاجه
يمكن تكون زعلت من هزارى معاك بس انا كنت بنكشك بس و****. بما انى عايز احكى شويه هقولك. أول مره ابقى خايف كده..
أحساس إنك لوحدك صعب جداً وفكرة إنك هتموت لوحدك زي ما عيشت طول عُمرك لوحدك مُرعبه وكفيلة تموتك مـْ الخوف لما تبقى فـ عز تعبك وبتفتح ليستت تليفونك متبقاش عارف هتكلم مين في الوقت ده...
هتقوله أنا محتاجالك حسيت اني ضعيف لقيتني بكلمك عشان عارف انك الوحيد اللي هتعرف تقويني...
قد ايه ضهرك مكسور وانت عارف إنك معندكش الشخص اللي لو كلمتُه وقولت إنك تعبان هيسيب كل حاجه في ايدُه ويجيلك
شكلك قُدام نفسك لمُجرد إنك تفتكر ضيعت عُمرك على مفيش إعداد مركونه ع الرف
يعرفوا يقولوا انا هنا كلمة صحاب بتتحسب عليك
بس وقت ما توقع أنت في الحرب لوحدك
بتخاف مـ الموت لمُجرد بس إنك عارف انك هتتنسي بعد شهر واسمك حتى مش هيتذكر فـ كلامهم ومش هتلاقي حتى حد يترحم عليك
الوحدة عُمرها ما كانت مُريحة هي بس أهون من كل اللمة الكدابة دي..💔!" بمعنا أصح انى سعاددتى ف واحدتى. عارف انا مالوش لازم الكلام دا دلوقتى بس مجرد فضفضه .🙂

يمكن تكون زعلت من هزارى معاك بس انا كنت بنكشك بس و****. بما انى عايز احكى شويه هقولك. أول مره ابقى خايف كده..
أحساس إنك لوحدك صعب جداً وفكرة إنك هتموت لوحدك زي ما عيشت طول عُمرك لوحدك مُرعبه وكفيلة تموتك مـْ الخوف لما تبقى فـ عز تعبك وبتفتح ليستت تليفونك متبقاش عارف هتكلم مين في الوقت ده...
هتقوله أنا محتاجالك حسيت اني ضعيف لقيتني بكلمك عشان عارف انك الوحيد اللي هتعرف تقويني...
قد ايه ضهرك مكسور وانت عارف إنك معندكش الشخص اللي لو كلمتُه وقولت إنك تعبان هيسيب كل حاجه في ايدُه ويجيلك
شكلك قُدام نفسك لمُجرد إنك تفتكر ضيعت عُمرك على مفيش إعداد مركونه ع الرف
يعرفوا يقولوا انا هنا كلمة صحاب بتتحسب عليك
بس وقت ما توقع أنت في الحرب لوحدك
بتخاف مـ الموت لمُجرد بس إنك عارف انك هتتنسي بعد شهر واسمك حتى مش هيتذكر فـ كلامهم ومش هتلاقي حتى حد يترحم عليك
الوحدة عُمرها ما كانت مُريحة هي بس أهون من كل اللمة الكدابة دي..💔!" بمعنا أصح انى سعاددتى ف واحدتى. عارف انا مالوش لازم الكلام دا دلوقتى بس مجرد فضفضه .🙂
لا حقيقي انا مش زعلان انا مصدع سيكا بس
+نادرا اما تشوفني زعلانهنا عشان ساعتها يبقي الدماغ صارت😅
+في اصحاب جدعان ورجاله بس استجدع مع الجدع وخليك اوطي مالواطي🤍
ابيض عليك ي قلبي

• بيضحكني
لا حقيقي انا مش زعلان انا مصدع سيكا بس
+نادرا اما تشوفني زعلانهنا عشان ساعتها يبقي الدماغ صارت😅
+في اصحاب جدعان ورجاله بس استجدع مع الجدع وخليك اوطي مالواطي🤍
ابيض عليك ي قلبي
صباحك ورد أعم🌷

• حبيته