NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكتر حاجه ممكن توجعك ؟
لو وجع جسدى هو نيك الطيز بصراحة جربته وكان مؤلم اوى اوى وكرهته لانى اتعورت وفضلت فترة موجوعة لو وجع نفسي ف بتوجعنى الاهانة والذل بحب الحنية والرومانسية لو عنف بس يبقا بحب برضو مش ابقا مع واحد سادى كانى كلبة عنده

• عجبني
التفاعلات: Zopre، Moheb sex و AMG.
  • عجبني
التفاعلات: Zopre، Savage 72 و Moheb sex
بتحبي مص الزبر واي وضعيه بتحبيها في العلاقه الحميمة
بحب ايه انا بعشق حاجة اسمها مص ممكن امص ساعة اقطعه مص وبحب كل الاوضاع بس الوضع العادى هو المفضل عندى بحسه مريح ف النيك وبحب اشوف ريأكشنات جوزى وهو بينيكنى❤

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Zopre، Moheb sex و الانبراطور
إيه آكتر حاجة نفسك تعمليها
اكتر حاجة نفسي اعملها مجنونة انى اتناك من جوزى وسط الشارع او قدام الناس كده🔥

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Moheb sex
لو وجع جسدى هو نيك الطيز بصراحة جربته وكان مؤلم اوى اوى وكرهته لانى اتعورت وفضلت فترة موجوعة لو وجع نفسي ف بتوجعنى الاهانة والذل بحب الحنية والرومانسية لو عنف بس يبقا بحب برضو مش ابقا مع واحد سادى كانى كلبة عنده
حظك وقعتى مع حمار نيك طيز
ناس كتير بتحبه بس اللى بيتعامل صح وجربه

مش بيفرق معايا الزب قد م بيفرق معايا احساس اللى بتناك منه لو هينيكنى بالحك بس هستمتع مدام وصلي احساسه وهيجانه عليا ولو ع الزب وشكله ف انا بحب المتوسط لا تخين ولا طويل بحبه معقول كده وبحبه بالشعر بصراحة
اجابه حلوه ومقنعه بس هو فعلا البنات بتهيج لما تحس ان اللي قدامها هايج عليها

اجابه حلوه ومقنعه بس هو فعلا البنات بتهيج لما تحس ان اللي قدامها هايج عليها
اه طبعا انا عن نفسي اكتر حاجة بتهيجنى لما بلاقى جوزى هايج عليا وكمان صوته وهو بيرزع وينيك فيا جامد بيخليني ف قمة هيجانى

• عجبني
التفاعلات: Zopre، Savage 72 و Moheb sex
جوزى مكيفنى ومش مخليني محتاجة بصراحة وحكاية الشرمطة دى مزاج عندى تغيير بحب اعرف ازاى اتشرمط على غيره وارجعله اخر الليل شرموطة ليه لوحده وادلع زبه وشرمطتى دى مجرد كلام ف الفون وشات انما مش حابة ابدا توصل لنيك حقيقي وخيانة
بتحبي تطوري من نفسك و تكتشفي حاجات جديدة دا قصدك

بتحبي تطوري من نفسك و تكتشفي حاجات جديدة دا قصدك
اه طبعا خصوصا انى متعودة مع جوزى ع الجرأة وبنتكلم بكل صراحة ومفيش كسوف

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه طبعا خصوصا انى متعودة مع جوزى ع الجرأة وبنتكلم بكل صراحة ومفيش كسوف
لو جوزك قفشك هيعمل فيكي اي

اه طبعا انا عن نفسي اكتر حاجة بتهيجنى لما بلاقى جوزى هايج عليا وكمان صوته وهو بيرزع وينيك فيا جامد بيخليني ف قمة هيجانى
جوزك بس

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%