NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😂😂😂وسيباك كدا لا دي مش مسيطره ابدا اديني رقمها افتن عليك
اولا انا بعمل كدا من غير ما هيا تعرف ودا يودينا لتاني حاجة اديكي رقمها عشان تفتني عليا كدا حراااااام 😂😂😂

اولا انا بعمل كدا من غير ما هيا تعرف ودا يودينا لتاني حاجة اديكي رقمها عشان تفتني عليا كدا حراااااام 😂😂😂
😂😂ما انا عارفه يا اذكى اخواتك انك بتعط من وراها والبونيه غلبانه علشان كدا هفتن عليك

😂😂ما انا عارفه يا اذكى اخواتك انك بتعط من وراها والبونيه غلبانه علشان كدا هفتن عليك
خليكي محضر خيييير وكملي اسأله 😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احكي لنا سر من اسرارك
هحكيلك نكت اسراء وهيا ١٧ سنه ف طيزها كانت شغاله معايا ف معمل وبعدين امها الهايجه جريت ورايا ونكتها ف كسها

• بيضحكني
التفاعلات: فيونا 1
اكيد طب قولي معنى كلمة صحاب بالنسبة لك
يجدعاااان الصحابب دا معني كبير صعب توصلون ف كلمتين الي يقول غير كدا بالنسبالي بعتبره كداااااب .. انا ماشي مبدأ جدع هطلعلك اجدع منك الي يحترمني احترمه الي هيقل معايا اشيلو ع راسه😂😂😂

يجدعاااان الصحابب دا معني كبير صعب توصلون ف كلمتين الي يقول غير كدا بالنسبالي بعتبره كداااااب .. انا ماشي مبدأ جدع هطلعلك اجدع منك الي يحترمني احترمه الي هيقل معايا اشيلو ع راسه😂😂😂
دا مبدأي اتفق معاك🤝

• أتفق
التفاعلات: ٱلْـﺳ〄لـطٱﻧـ ايـگس
اكيد طب قولي معنى كلمة صحاب بالنسبة لك
المعنى دا الى ملقتوش ف الحقيقه بس هو كدا بالنسبالى و بعمل بيه صاحبك سرك وامانك ميتكلمش عليك ف ضهرك و يىد غيبتك اول واحد ينصحك ف الغلط ولو لبست ف غلط بيقف معاك ضحك و هزار وكل حاجه بتعملوها مع بعض من غير ميكون فيه هدف مستخبى ورا الكلام او مصلحه مطلوبه و خلاص

😂😂طب احكي لي يلا اتعرفتو اذاي وقصة حبكم ايه
نا عندي جروب علي الوليجرام كبييير كانت هيا بتخش تلعب عليه مع البوتات انا لما شوفتها كتييير بقيت بتابعها واشوفها بتعمل اي اول ما خرجت فضلت اسال عليها وكدا وجيييت مره قولتلها اوعي تتجوزي وتنسيني 😂😂😂 لقيتها اتغصبت وقالتلي اثلا مش هحب حد زيك بسكدا♥️

حصل دا مبداء تعامل كلنا ماشيين بيه انما معنى الصحاب ادينا بنقربه 😂😂

حصل دا مبداء تعامل كلنا ماشيين بيه انما معنى الصحاب ادينا بنقربه 😂😂
يستا الصحاب الجدع بيبان من المواقف مش بالكلام😂♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%