NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اعشق عيون الست وطبعا لازم لبسها يبقي محترم

يعني عندك الاكل و الشرب مو اس شي لزم يكون ما في زيوت يحدوي علي بروتين و غير ان راح يعذبك في حكاية تحضير لها الغلطة 😂 تابع التمرين

• بيضحكني
التفاعلات: ياسمين الجندول
انا اقصد عيونها بجد عارفه في عيون بتخطف كدة انا بحب العيون دي اوي

شنو اكتر شي تحبه في البنات من نحاية الملابس المكياج او و الجسم و الأخلاق وهل تحب البنات الي

ملابسه كتير ظهره و تبين لحمه ولا تقرف منهم

ونتي شنو تحبي في الولد مثلا الشعر ولا العضلات ام الرجل المشعر ام الطويل الي يلبس علي الموضه
و تحبي الشاب الي دوما شخصيته قوية ام لا
بالنسبالي من اكتر الحاجات ال بتشدني في البنت هو شعرها اما لبسها فا بيتحدد علي حسب الطبقة الاجتماعيه ال هي منها وبالنسبه للشخصيه فا احب ال ترضي غروري ومتعاندش وتنشف دماغها

بس العيون السوده بتخطف اكتر

يعني عندك الاكل و الشرب مو اس شي لزم يكون ما في زيوت يحدوي علي بروتين و غير ان راح يعذبك في حكاية تحضير لها الغلطة 😂 تابع التمرين
هههههههههه خلاص بطلت الرياضي المهم ما يكون عنده كرش ولا ضعيف بالمره 😅

شنو اكتر شي تحبه في البنات من نحاية الملابس المكياج او و الجسم و الأخلاق وهل تحب البنات الي

ملابسه كتير ظهره و تبين لحمه ولا تقرف منهم

ونتي شنو تحبي في الولد مثلا الشعر ولا العضلات ام الرجل المشعر ام الطويل الي يلبس علي الموضه
و تحبي الشاب الي دوما شخصيته قوية ام لا
موضوع بيجنن بس افضل مكياج يظهر جمالها ولا يغطى على جمالها ملابس تليق بيها ومش شرط تظهر جسمها اهتم اكيد بالاخلاق يناسب شخصيتى اهتم بخفة دمها وروحها وجمالها والجسم مناسب ما بتفرق كتير

موضوع بيجنن بس افضل مكياج يظهر جمالها ولا يغطى على جمالها ملابس تليق بيها ومش شرط تظهر جسمها اهتم اكيد بالاخلاق يناسب شخصيتى اهتم بخفة دمها وروحها وجمالها والجسم مناسب ما بتفرق كتير
غريب ان ما احد ذكر الشعر

• عجبني
التفاعلات: mazen.0_0
  • أتفق
التفاعلات: ياسمين الجندول
بحب في الميكاب الروج والايلاينر
اللبس بحب الفساتين السواري الضيقه تبقي مجسمه الجسم كده وتلبسهالي في البيت علشان بغير عليها 😂😂😂😂

اللبس بحب الفساتين السواري الضيقه تبقي مجسمه الجسم كده وتلبسهالي في البيت علشان بغير عليها 😂😂😂😂
يسطا انت لسه هتلبسه يعم تمشي من غير هدوم 😂

لك هات ايام ما في اي صبر لي القلع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%