NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adamtmador

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Cuckoldex, TopTia, فكرى و 2 آخرين
ليش مستغرب انت

ليش مستغرب انت
اصل الموضوع ده صعب جدا ازاي هتقنع حد من محارمك اي كان مين أنها تمارس الجنس معاك .....فهمني ......وهنا بشوف ناس بتقول نامت مع امه أو خالتها او عمته أو مرات خاله أو مرات عمه او مرات أبوه او حماته أو اخت مراته ازاي كل ده ......عشان كدا مستغرب .....وانت كمان مجوبتنيش استغرابي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: TopTia و AHMEDSALEM2
لا لا لا - لا أطيقه ولا حتى افكر فيه . مرفوض تماما .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين هنا جرب زنا المحارم وازاي عملها وازاي أقنع الطرف التاني بيها
ده لعنه كبيره اعتقد ابعد دي نصيحه فقط ولا تاخذ بيها عادي

• أتفق
التفاعلات: عاشق كل جميل
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: TopTia
لا لا لا - لا أطيقه ولا حتى افكر فيه . مرفوض تماما .
هو فعلا مرفوض ومستحيل اعتقد كل دي مجرد خيالات

• حبيته
التفاعلات: فكرى
انا عملتها بس كانت بظروف خاصه

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
لو تريد الحق... مفيش حد عملها. كلو خيال في خيال .. عبارة عن أحلام في الخفاء تشبه الأفلام الهندية

لو تريد الحق... مفيش حد عملها. كلو خيال في خيال .. عبارة عن أحلام في الخفاء تشبه الأفلام الهندية
وليه الخيال مدام هو مش واقع

وليه الخيال مدام هو مش واقع
بسيطة، لما هو مش واقع يبقى مجرد خيال

انا جربته كله
اخى الأكبر ناكني قال تعالى نلعب عروسة و عريس وناكنى وانا حبيت كدة قوى و بقينا نعمل كدة يوميا و استمرت العلاقة سنين

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و حسن٩٤
انا سألت امى عن احساسها بالجنس مع ابى مرة و مع عشيقها مرات و قلت لها انا رأيتها و عاوز اعرف واتعلم فهى جاوبت و علمتنى و قلعت عريان وانا كمان و بدأت اقبل فخوذها و كسها و انام عليها وهى تصحح لى و استجمى معاها واعمل لها مساج و هى هاجت عليا جنسيا وعلمتني انيكها سنوات طويلة و عملت كدة مع أخواتها ونكتهم خمسة اخوات وبناتهن و اتعلمت انيك بنت اختى والتانية و بعدين نكت اختى الكبيرة وبقيت عشيقها بعد زواجها ... أجمل علاقات جنسية فعلا مع المحارم وبالذات الام والأخت والحالات وبنات الأخوات وبنات الخالات
انا موش اكدب ولا ابالغ ولكن دى كلها حقائق منتشرة فى كل بيت فعلا بس مفيش حد يتكلم ابدا عنها صدقنى كل من عرفت من الزميلات والجارات و غريبات فى عيادات كلهن حكيت لى حكايات مؤكدة عن النيك جوة العائلة مع المحارم وحالات كثيرة حملت و خلفت و ولدت ***** اصلا من علاقتها مع المحارم حتى فى كل دول الخليج

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
انا جربته كله
اخى الأكبر ناكني قال تعالى نلعب عروسة و عريس وناكنى وانا حبيت كدة قوى و بقينا نعمل كدة يوميا و استمرت العلاقة سنين
علشان كده بيقولو لعب العيال بيودي فداهية

انا جربته كله
فتحك يعني

كل ده يعني ممكن اصدقك أن اخوك ناكك أو أن امك مارست الجنس لأنها اصلا بتتناك من حد غير ابوك فدوعملت كدا خوفا منك أن تفضحها بس حالاتك الخمسه وبناتهم وأخواتك وبناتهم كدا كتير بصراحه ....لا يصدقه عقل

انا سألت امى عن احساسها بالجنس مع ابى مرة و مع عشيقها مرات و قلت لها انا رأيتها و عاوز اعرف واتعلم فهى جاوبت و علمتنى و قلعت عريان وانا كمان و بدأت اقبل فخوذها و كسها و انام عليها وهى تصحح لى و استجمى معاها واعمل لها مساج و هى هاجت عليا جنسيا وعلمتني انيكها سنوات طويلة و عملت كدة مع أخواتها ونكتهم خمسة اخوات وبناتهن و اتعلمت انيك بنت اختى والتانية و بعدين نكت اختى الكبيرة وبقيت عشيقها بعد زواجها ... أجمل علاقات جنسية فعلا مع المحارم وبالذات الام والأخت والحالات وبنات الأخوات وبنات الخالات
انا موش اكدب ولا ابالغ ولكن دى كلها حقائق منتشرة فى كل بيت فعلا بس مفيش حد يتكلم ابدا عنها صدقنى كل من عرفت من الزميلات والجارات و غريبات فى عيادات كلهن حكيت لى حكايات مؤكدة عن النيك جوة العائلة مع المحارم وحالات كثيرة حملت و خلفت و ولدت ***** اصلا من علاقتها مع المحارم حتى فى كل دول الخليج
فشر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%