NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ازاي البنوتي يعمل squirt

انا سالب بنوتي عاوز اسأل سوال هل السالب ممكن يعمل سكويرت اليجاوب ارجوكم يكون فاهم الفرق بين سكويرت و الcum

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: el-korsan, Kokik, starwar2014 و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: armondruzzo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا شفت واحد مراته سادية علي تويتر وفجأة لقيته بينزل بول كأنه ب squirt بالظبط وواضح انه ارتاح يعني 😂 فالموضوع ده مش فاهمه
مضبوط

البنوتى لما بيتناك كتير ممكن يجيب لبنه من طيزه و ممكن الجهاز التناسلى يحصله خلل يعمل اسكويرت زى الست من الهيجان
ازاي ممكن تقولي

لازم الهيجان يتمنع وتقعد بالايام ما بتنزلش فجاءة وانتا بيحصل فيك هتعمل squirt غصب عنك
ممكن تقلي ازاي

البنوتى لما بيتناك كتير ممكن يجيب لبنه من طيزه و ممكن الجهاز التناسلى يحصله خلل يعمل اسكويرت زى الست من الهيجان
صباح الاحا مفيش حاجه اسمها كدا في الاغلب ده مش لبن ده ممكن بنسبه كبيره يكون مخاط ناتج من افراز شرجي لانه مفيش اللي بتقول عليه انت ده

تقصد ايه بالظبط بالسكويرت ؟ زي الستات تقصد؟
هو العادي ان لما الواحد بيتناك البروستاتا بيحصلها مساج و ممكن تنقط سائل زي العسل كتير وممكن تنزلهم من غير ماتلمسه
وممكن زبرك ينام ويفضل ينزل عسل عادي
في ناس زبرها مش بيقف خالص وبتنزل عسل وبتنزل لبن عادي
اجمل احساس ان زبري ميقفش

• عجبني
التفاعلات: Samyxxxx
صح انا بنتاك و زبي عمره ما وقف و بينزل اللبن منه و هو نايم و مفيش عندي قوة القذف يعني لبني لما يطلع بيسيل
هيجااان

• عجبني
التفاعلات: Samyxxxx
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%