NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

develone19

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ياجماعه كنت عاوز اعرف ازاي افتح بنت من طيزها وبرضو انواع الكريمات المخدره ليها علشان متتوجعش

• عجبني
التفاعلات: Im28LUlukatty
ياجماعه كنت عاوز اعرف ازاي افتح بنت من طيزها وبرضو انواع الكريمات المخدره ليها علشان متتوجعش
الوجع يكون يكون أستعمل فازلين و خلاص و حتى لازم يكون شوي وجع ماتقلق صديقتك بتحب الوجع دا بعد 3 دقائق بس ما تهجم عليها براحه ماتقتل البنت

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Prince Magdi و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
احلى اشي الوجع اصلا ولازم تضربها كفوف لتصير حمرة و تترجاك بس ايتعمل مزلق اما الوجع زيدو و اهريها خليها تموت بين ايديك و تترجاك توقف

الوجع يكون يكون أستعمل فازلين و خلاص و حتى لازم يكون شوي وجع ماتقلق صديقتك بتحب الوجع دا بعد 3 دقائق بس ما تهجم عليها براحه ماتقتل البنت
طب ازاي افتحها بقي؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: julie و ALbrens
بزبك ياافندي تفتاحها بأي يعني
قصدي ازاي اسخنها والمفروض ادخله ازاي وهل هيكون فيه براز وانا بعمل كده علشان كده هتقرف

• عجبني
قصدي ازاي اسخنها والمفروض ادخله ازاي وهل هيكون فيه براز وانا بعمل كده علشان كده هتقرف
لا مافي براز 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ لو هي تعتني بطيزها و ندخله كالكس اول مرة شوي شوي هد مو لغز

• عجبني
التفاعلات: develone19
تعال حكيني واقولك ازاي

اتفق معاها قبل ما تعمل أنها تنشف طيزها كويس سواء شعر او خرة جوة بأنها تدخل الماية جوة طيزها وتخرجها اكتر من مرة كدا وهات اي كريم مرطب وممكن فازلين وتدهن زبك ودخل واحدة واحدة الموضوع متعب نيك بس متخلكش غشيم لأنها هتقولك لا مش عايزة طيزي تنيك فيها تاني

• عجبني
التفاعلات: develone19
اتفق معاها قبل ما تعمل أنها تنشف طيزها كويس سواء شعر او خرة جوة بأنها تدخل الماية جوة طيزها وتخرجها اكتر من مرة كدا وهات اي كريم مرطب وممكن فازلين وتدهن زبك ودخل واحدة واحدة الموضوع متعب نيك بس متخلكش غشيم لأنها هتقولك لا مش عايزة طيزي تنيك فيها تاني
تمام تسلم

• عجبني
التفاعلات: Lord zobry
طب ازاي افتحها بقي؟
المداعبات الكتييير واللحس والاثاره الشديده واستخدم اي زيوت او فازلين وابدا صابعك واحد وبشكل دائري وبعدها حاو تدخل صابع تاني بيقي صابعين واستخدم ايدك التانيه في مداعبه وإثارة البظر وهكذا وعند محاوله الإدخال للعضو يبقى بالراحه وتنتظر ان الفتحه تستوعب اللي فيها وهكذا هتلاقي متعه إنما الاستعجال يعورها ويكرها في الموضوع ككل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%