NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه ازاي اعترف لمراتي اني بحب اتناك وكمان نفسي اعرص عليها؟

ع تقدر تبسطني وتعمل ال بحبه فهمت؟
بص انا عندي ديما نصيحه لكل ناس العندهم ميول مش طبيعيه
اوعي تتف في طبق البتاكل فيه
بمعني ميولك ورغباتك طالما شاذه ابعدها عن مراتك واولادك وبيتك
واخربها بره زي ما تحب
انما تاخد بنت ناس محترمه وتلوثها دا كارثه والاسوء انك يكون عندك عيال منها
بص حضرتك سناريو من اتنين ملهمش تالت ايا كانت طريقه الهتحاول توصل بيها ل مراتك ميولك
السناريو الاول هتستحقرك وتقرف منك وهتشوفك انسان بشع ولو كانت بتحبك اضرب حبها دا فيه ميه هيبقي كره لو محترمه هتطلب طلاق في هدوء ومش هتقول اسباب لو قوبه شخصيه هتطلب طلاق وتفضحك في كل مكان
لو ضعيفه شخصيه هتقبل تكمل معاك لكن عشان تربي عيال ومش هتخليك تلمسها ابدا
يعني سناريو الاول نهايته هتخسر مراتك وبيتك وعيالك
سناريو تاني تعرف تغريها وتجيبها سكه وتشرمطها وساعتها اوعي تفتكر ان طاقه القدر اتفتحت ليك دا ابواب جهنم هتتفتح عليك لانك هتفقد رجولتك وكلمتك وشخصيتك وهتحلبك فلوس وهتخونك ومش هيبقي جو انا وهي والفحل الجاي يمتعها لا خالص انت بره معادله اصلا انت مجرد ماكينه ATM وهتبقي فضحاك ومش فارق معاها حد ولا حتي عيالك
وكدا برضوا تبقي خسرتها وخسرت بيتك وعيالك
فوق عشان و**** شوفت واحد زيك غلط غلطه دي وحياة جحيم وعلي شفا طلاق دلوقتي
اخربها زي ما تحب لكن بعيد عن اهل بيتك

ابدا بانك تحررها الاول

• عجبني
التفاعلات: زيووس
مفيش حد اهبل
لله يا صحبي كان فيه ناس مستحيل اوصل للجنس معاهم بس كلمتين ايجم ناس كتير بينضحك عليهم بكلمتين

واخربها بره زي ما تحب
بص حضرتك سناريو من اتنين ملهمش تالت ايا كانت طريقه الهتحاول توصل بيها ل مراتك ميولك
السناريو الاول هتستحقرك وتقرف منك وهتشوفك انسان بشع ولو كانت بتحبك اضرب حبها دا فيه ميه هيبقي كره لو محترمه هتطلب طلاق في هدوء ومش هتقول اسباب لو قوبه شخصيه هتطلب طلاق وتفضحك في كل مكان
سناريو تاني تعرف تغريها وتجيبها سكه وتشرمطها وساعتها اوعي تفتكر ان طاقه القدر اتفتحت ليك دا ابواب جهنم هتتفتح عليك لانك هتفقد رجولتك وكلمتك وشخصيتك وهتحلبك فلوس وهتخونك ومش هيبقي جو انا وهي والفحل الجاي يمتعها لا خالص انت بره معادله اصلا انت مجرد ماكينه ATM وهتبقي فضحاك ومش فارق معاها حد ولا حتي عيالك
واخربها بره زي ما تحب
تكمله النصيحة
من واقع خبرتي في حياة والشوفته في منتدي ومن حكم تعاملي واحتكاكي بعدد كبير جدا من ناس في مجالي الهو مجال الطبي
اسف جدا علي الهقوله بس اوعي تقول انا سعادتي تكمن اني بس لو اعمل ميول فلانيه لو حاجه دي بس هبقي متمتع وياسلام ودا اخري
دا بشبه ب مستنقع كل شويه هتغرز دا ادمان
وكله منفد علي بعضه هتلاقي نفسك بقيت كومبو ميول شاذه وخسرت كل حاجه
يجي واحد سالب يقولك انا اخري بس كلام بعدها اجرب العب بعدها اجرب ادخل بعدها اجرب اتصور بعدها اجرب امارس سوفت بعدها هارد بعدها دياثه بعدها خضوع واذلال وهكذا لحد ما تفقد رجولتك وشخصيتك ونفسك
كل القالو انا اخري كذا ويستحيل ازود عن كدا زودوا وراحوا ل بعيد ومعرفوش يرجعوا
لان انت في الاول نفسك تجرب حاجه جديده هتعملها اول مره هتنبهر وهتستمتع تاني مره اقل متعه تالت مره بقت عاديه ف هعوز اكتر عشان احس بلذه متعه الاولي وهكذا
احذر من حته التشبع لانها هتخليك عايز اكتر ومتشبعش ابدا
تاني نقطه حابب اقولها ٩٩% من ناس الهنا عايشين في خيالهم اوعي تصدق حد يقولك انا عملت وسويت واتشقلبت وانا خبرها وانا بعمل وبنيل واعمل زي وجرب هو نفسه انت تنجح جايز تشجعه يعمل لانه خايف يخرب حياته او عايش في خياله وعايز يهيج بس ويجيبهم
ثالثا انت **** كرمك واتجوزت ومارست جنس الاغلب شباب منذ بلوغ يحلمو بيه ومارسته بالحلال وربنا كرمك بزيادة ومراتك ست محترمه احافظ علي النعم العندي لان غيرك مش عارف يتجوز وفيه ال اتخزوق في واحده شمال
ميولك ورغباتك طالما مش حلال وشاذه اعملها بره بيتك لا تاذي مراتك ولا عيالك ولا اهلك
هتتحاسب لوحدك عن عكك ف بلاش تاذي كمان القريبين منك
وخد بالك من الامراض نلبس كاندوم ويكون من غالي وياريت اتنين فوق بعض ولو هتستخدم لوبريكنت الهو مزلاق طبي بلاش الزيتي استخدم المائي عشان الزيتي بيضعف من كفاءه الواقي الذكري

تكمله النصيحة
من واقع خبرتي في حياة والشوفته في منتدي ومن حكم تعاملي واحتكاكي بعدد كبير جدا من ناس في مجالي الهو مجال الطبي
اسف جدا علي الهقوله بس اوعي تقول انا سعادتي تكمن اني بس لو اعمل ميول فلانيه لو حاجه دي بس هبقي متمتع وياسلام ودا اخري
دا بشبه ب مستنقع كل شويه هتغرز دا ادمان
وكله منفد علي بعضه هتلاقي نفسك بقيت كومبو ميول شاذه وخسرت كل حاجه
يجي واحد سالب يقولك انا اخري بس كلام بعدها اجرب العب بعدها اجرب ادخل بعدها اجرب اتصور بعدها اجرب امارس سوفت بعدها هارد بعدها دياثه بعدها خضوع واذلال وهكذا لحد ما تفقد رجولتك وشخصيتك ونفسك
كل القالو انا اخري كذا ويستحيل ازود عن كدا زودوا وراحوا ل بعيد ومعرفوش يرجعوا
لان انت في الاول نفسك تجرب حاجه جديده هتعملها اول مره هتنبهر وهتستمتع تاني مره اقل متعه تالت مره بقت عاديه ف هعوز اكتر عشان احس بلذه متعه الاولي وهكذا
احذر من حته التشبع لانها هتخليك عايز اكتر ومتشبعش ابدا
تاني نقطه حابب اقولها ٩٩% من ناس الهنا عايشين في خيالهم اوعي تصدق حد يقولك انا عملت وسويت واتشقلبت وانا خبرها وانا بعمل وبنيل واعمل زي وجرب هو نفسه انت تنجح جايز تشجعه يعمل لانه خايف يخرب حياته او عايش في خياله وعايز يهيج بس ويجيبهم
ثالثا انت **** كرمك واتجوزت ومارست جنس الاغلب شباب منذ بلوغ يحلمو بيه ومارسته بالحلال وربنا كرمك بزيادة ومراتك ست محترمه احافظ علي النعم العندي لان غيرك مش عارف يتجوز وفيه ال اتخزوق في واحده شمال
ميولك ورغباتك طالما مش حلال وشاذه اعملها بره بيتك لا تاذي مراتك ولا عيالك ولا اهلك
هتتحاسب لوحدك عن عكك ف بلاش تاذي كمان القريبين منك
وخد بالك من الامراض نلبس كاندوم ويكون من غالي وياريت اتنين فوق بعض ولو هتستخدم لوبريكنت الهو مزلاق طبي بلاش الزيتي استخدم المائي عشان الزيتي بيضعف من كفاءه الواقي الذكري
بص حقيقي انت لحقتني انا كنت هايج ع الموضوع فشخ لدرجه اني كنت عاوز اجرب ب اي طريقه حتي لو غصب عنها وكنت هموت واخليها شمال وكنت بفكر اشتمها ف العلاقه ع تيجي سكه وكده بس و**** بعد كلامك ده اني خلاص عرفه قيمت الحاجه ال عندي وبيتي وابني ولازم افوووق لنفسي واعرف اني شايل مسئوليه والمفروض احميهم واكون راجل ليهم مش ااذيهم بنفسي ف شكرا بجد يحبيبي وانا هبدء اشيل كل الافكار دي من دماغي وابدء جديد تماما وهحب مراتي وبيتي وابني اكتر وهقرب منهم وهفضي نفسي اكتر ليهم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

• حبيته
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: asaad2024، نياك شرموطتك و Adamlavine
بص حقيقي انت لحقتني انا كنت هايج ع الموضوع فشخ لدرجه اني كنت عاوز اجرب ب اي طريقه حتي لو غصب عنها وكنت هموت واخليها شمال وكنت بفكر اشتمها ف العلاقه ع تيجي سكه وكده بس و**** بعد كلامك ده اني خلاص عرفه قيمت الحاجه ال عندي وبيتي وابني ولازم افوووق لنفسي واعرف اني شايل مسئوليه والمفروض احميهم واكون راجل ليهم مش ااذيهم بنفسي ف شكرا بجد يحبيبي وانا هبدء اشيل كل الافكار دي من دماغي وابدء جديد تماما وهحب مراتي وبيتي وابني اكتر وهقرب منهم وهفضي نفسي اكتر ليهم ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
**** يسعدك يارب ويفرح قلبك❤❤❤❤

• عجبني
التفاعلات: tito elnopy
**** يسعدك يارب ويفرح قلبك❤❤❤❤
**** ينور عليك تحياتى ليك
دى الكومنتات الإيجابية فعلا اللى ممكن بسببها فعلا يتخلى عن اى ميول كانت هتبقا سبب فى خراب مش عمار

• حبيته
التفاعلات: Adamlavine
متجوز بقالي 3سنين تقريبا وبجد نفسي اعرفها ومش قادر وهي محترمه جدا ولو سمعت كده ممكن تقع من طولها ازاي اعترفلها ومش تسيبني؟
الحقيقة مش هقول اكتر من اللى قاله ا. ادم
فهو لخص مستقبلك القادم اللى كنت فاكره وردى
بس هضيف حاجة بسيطة لو تسمح
انا برده مجالى الفنادق من زمان والحفلات وقاعات الافراح وكده
صدقنى اللى بنشوفه من الستات المسيطرة على ازواجهم بيخلونا نبص للرجل بنظرة استهزاء على نظرة استحقار
وانا اعتقد ان تفكيرك وتربيتك مش هيسمحولك بكده
تحياتى لاقتناعك بنصيحة ا. ادم

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
الحقيقة مش هقول اكتر من اللى قاله ا. ادم
فهو لخص مستقبلك القادم اللى كنت فاكره وردى
بس هضيف حاجة بسيطة لو تسمح
انا برده مجالى الفنادق من زمان والحفلات وقاعات الافراح وكده
صدقنى اللى بنشوفه من الستات المسيطرة على ازواجهم بيخلونا نبص للرجل بنظرة استهزاء على نظرة استحقار
وانا اعتقد ان تفكيرك وتربيتك مش هيسمحولك بكده
تحياتى لاقتناعك بنصيحة ا. ادم
تيتو حبيب قلبي يغالي فاهمك و**** بجد استاذ ادم هو ال شال الفكره دي خالص من دماغي وانا اقتنعت وبعدت خالص ع الموضوع + اكيد طبعا لازم تستحقر الناس ال حريمهم بتمشي كلمتها علي اجوازها بس الحمد**** انا شيلت كل حاجه دي من دماغي ❤♥♥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%