NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مودي سالب ومبادل

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
ازاي اقدر ادخل حاجات طويلة انا خرمي واسع واقدر ادخل الحاجات العريضة بس الطويلة بتبقا صعبة انها تدخل ازاي اعرف ادخلها

• عجبني
التفاعلات: البلعوطى والبلعوطة
ازاي اقدر ادخل حاجات طويلة انا خرمي واسع واقدر ادخل الحاجات العريضة بس الطويلة بتبقا صعبة انها تدخل ازاي اعرف ادخلها
استعمل خيارة طويلة، غلفها بكيس بلاستيك واغمسها في زيت السمسم، ونزلها بطيزك ودخل اللي تقدر عليه، ثم اعدها تاني للزيت وكل يوم تدخل اربعة او خمس مرات وفي اليوم اللي بعدو نفس الشئ.. بعد 5 ايام تبقى قادر تدخل الكل واكثر كمان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تدخل رجل الكرسى لو انت حابب تدخل الاول حمام بلدى تمام وانت بشخ خرا تدخل رجل الكرسى البلدى اللى عندكم عشان الخرة يظفلط فيها وانت بتدخلها تقول يا ام السعد يا ام السعد
عشان يلحقوقك وانت بتولد
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انت عايز تموت نفسك ممكن يحصلك نزيف صعب يقف

استعمل خيارة طويلة، غلفها بكيس بلاستيك واغمسها في زيت السمسم، ونزلها بطيزك ودخل اللي تقدر عليه، ثم اعدها تاني للزيت وكل يوم تدخل اربعة او خمس مرات وفي اليوم اللي بعدو نفس الشئ.. بعد 5 ايام تبقى قادر تدخل الكل واكثر كمان
الفكرة انها بتوصل لمكان ومبتدخلش اكتر

الفكرة انها بتوصل لمكان ومبتدخلش اكتر
واصل لكن بدون استعمال القوة.. كل يوم بعد يوم لغاية ما تحس انك بديت تكسب بوصات.. بعد ايم حتربح سنتم بعد الثاني.. لكن من غير استعمال القوة.. كلو حيمشي بهدوء.. فكر في المتعة اللي راح تجيك بعدين.. ولو كان عندك اي زميل يساعد باستعمال الزب يكون احسن

• حبيته
التفاعلات: مودي سالب ومبادل
لما بحس بوجع بوقف ومش بدخل اكتر بس عايز اعرف ازاي اقدر ادخل اكتر من غير الوجع دا
انت محتاج حاجة تكون سيليكون لينة ومطاطة هتلف معاك معي منحنيات القولون وهتلاقيها وصلت لحد جوا في بطنك هتحس بيها بس خلي بالك هتعملك مغص جامد

انت محتاج حاجة تكون سيليكون لينة ومطاطة هتلف معاك معي منحنيات القولون وهتلاقيها وصلت لحد جوا في بطنك هتحس بيها بس خلي بالك هتعملك مغص جامد
حاجة سيليكون زي ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%