NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة ازاي اخلي مراتي تعشق الجنس

ahmedali010

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مراتي عندها برود جنسي
معندهاش ثقافه جنسية انا كل ما اجي اكلمها عن الجنس بتزعل وبتقولي احترم نفسك انتا شايفني إيه
الحل ايه اخليها تعشق الجنس واخليها تسمع كلمه انيكك من كسك بس انا كل ما اجي اقولها مصي زبي بتقولي بقرف

مراتي عندها برود جنسي
معندهاش ثقافه جنسية انا كل ما اجي اكلمها عن الجنس بتزعل وبتقولي احترم نفسك انتا شايفني إيه
الحل ايه اخليها تعشق الجنس واخليها تسمع كلمه انيكك من كسك بس انا كل ما اجي اقولها مصي زبي بتقولي بقرف
اتجنن معاها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مراتي عندها برود جنسي
البرود الجنسي له سبب نفسي وسبب عضوي
السبب النفسي 75% بيكون الراجل السبب فيه
انا رديت على سؤالك في الاستشارات

مفيش حاجة اسمها ست باردة ... في حاجة اسمها قلة خبرة من طرف أو طرفين ... اقولك تعمل اية ... شغل لها دماغها هي هتشغل لك جسمها .... بمعني ... الغيرة يا صديقى ... خليها تغير عليك غييييرة مش تشك اوكي ... يعني قبل ما ما تعمل معاها سكس تقولها.... مثلا صاحبى بيحكى لي أن مراته عملت معاه *** وتحكي اي حاجة وهمي ... وتقول يا بخته ...تتعمد تشغل فيلم ساخن قبل السكس وتعمل نفسك مركذ اويييي مع الي بيحصل ... اشتغل على نفسك هي هتشتغل عليك ... المهم بذكاء مش تخلق مشاكل اكبر ... واوعي تتهمها بالتقصير تاني او تغصبها على حاجة ... دمتم بخير

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي
مراتي عندها برود جنسي
ابعد عنها فترة و بعدين حاول ترجع علي الهادي كدا و تقرب بحب هتلاقي الدنيا حلوة

ابعد عنها فترة و بعدين حاول ترجع علي الهادي كدا و تقرب بحب هتلاقي الدنيا حلوة
انا ببعد عنها 15 يوم كنت في الجيش ولسه نازل يوم الإثنين ونفس المشكله

مفيش حاجة اسمها ست باردة ... في حاجة اسمها قلة خبرة من طرف أو طرفين ... اقولك تعمل اية ... شغل لها دماغها هي هتشغل لك جسمها .... بمعني ... الغيرة يا صديقى ... خليها تغير عليك غييييرة مش تشك اوكي ... يعني قبل ما ما تعمل معاها سكس تقولها.... مثلا صاحبى بيحكى لي أن مراته عملت معاه *** وتحكي اي حاجة وهمي ... وتقول يا بخته ...تتعمد تشغل فيلم ساخن قبل السكس وتعمل نفسك مركذ اويييي مع الي بيحصل ... اشتغل على نفسك هي هتشتغل عليك ... المهم بذكاء مش تخلق مشاكل اكبر ... واوعي تتهمها بالتقصير تاني او تغصبها على حاجة ... دمتم بخير
انا مراتي معندهاش خبره كتير في النيك بس انا لسه مخلص معاها نيك من 3 ساعات ومحتاج تاني وكل ما اجي انيكها بتقولي كفايه عايزه انام وبتبعدني عنها وانا ضربتها وزعلت منها الحل ايه؟
وانا شهوتي عاليه وعايز افضيها ومش عارف انيك مين غير مراتي عشان عندها برود جنسي مش مستمتعة بالنيك كتير انا كنت بلعب في كسها لاقيتها بترتعش وبتقولي كفايه

حطلها مشطات وواحده واحده هتلاقيها بتتفاهل معاك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%