NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لولو الأحبة شيميل

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
هاي
انا لولو شيميل شرموطة، مش بحب زنبوري يقف خالص. وصيت حد بيسافر بره يجبلي القفص ده اللي بيتلبس بس برده مفيش فايده اوقات بلاقيه بيقف لما بكون هايجه اووي.
انا عايزاه يبطل يقف خالص و يبقى شبه الجلده المدلدلة كده ملهوش لزمه اعمل ايه؟ هل في حاجه تتاخد تخليه ميقفش تاني؟

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: العبادي تيفي, Star55, ديوث ممحون و 3 آخرين
خدي مهداءت

هاي
انا لولو شيميل شرموطة، مش بحب زنبوري يقف خالص. وصيت حد بيسافر بره يجبلي القفص ده اللي بيتلبس بس برده مفيش فايده اوقات بلاقيه بيقف لما بكون هايجه اووي.
انا عايزاه يبطل يقف خالص و يبقى شبه الجلده المدلدلة كده ملهوش لزمه اعمل ايه؟ هل في حاجه تتاخد تخليه ميقفش تاني؟
لما تاخدى زبرى كله جواكى نفسى انيكك

• عجبني
التفاعلات: العبادي تيفي
اتخصي

• عجبني
التفاعلات: العبادي تيفي
مينفعش ميقفش لأن نتيجه الاثاره بيوصل الدم للمنطقة دي فبالتالي بيقف ده طبيعي جداا ..
اللي مش بيقف خالص ده نتيجه أن العروق اللي في العضو مش بيوصلها ددمم بتبقي مسدوده وده حوار تاني خااالص..فانتي كده طبيعية جدا يا قمر ..
وياريت متفكريش في كده واتهني برااحتك 😘😘😋

• عجبني
التفاعلات: العبادي تيفي و لولو الأحبة شيميل
يافري ع تايلند واعملي عمليه وشيليه او قصيه وبجملوه لك اياه بيثير شبه الكس

يافري ع تايلند واعملي عمليه وشيليه او قصيه وبجملوه لك اياه بيثير شبه الكس
لا مش عايزه اشيله انا حابه كوني شيميل
مش عايزه كس

وضعك صعب
اشربي بقدونس

لانو ده عضو تناسلى ذكرى و مش زنبور كما في الوصف

فلن يتوقف الانتصاب طالما هناك احساس بالشهوة

و يوما ما سيتوقف الانتصاب عندما تصبح الشهوة لا تعنى لك الكثير

هاي
عارف الحل لو عوزاه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تشوف طبيب نفسي اولا يراجع معاك اسباب هذه الرغبة
و لو هو شايف ان عندك اضطراب هوية جنسية بعدين تتابع مع طبيب مختص مش تاخد اي كلام و خلاص

تشوف طبيب نفسي اولا يراجع معاك اسباب هذه الرغبة
و لو هو شايف ان عندك اضطراب هوية جنسية بعدين تتابع مع طبيب مختص مش تاخد اي كلام و خلاص
انا حاليا مع دكتور نفسي
و مش باخد اي كلام و خلاص 😇

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
مفيش حل طبعا حتى لو خدت هرمونات انوثة هيفضل يقف لان دي حاجة طبيعية المخ بيعملها بطريقة تلقائية مش هينفع تتغير
(انا في طب)

مفيش حل طبعا حتى لو خدت هرمونات انوثة هيفضل يقف لان دي حاجة طبيعية المخ بيعملها بطريقة تلقائية مش هينفع تتغير
(انا في طب)
زاكر شوية

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%