NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا سالب لسه فيرجن وعاوز اعرف هم بيعملوها ازاى
انهم ينزلوا لبنهم بدون ما يلمس زبه ارجوا الافاده بليز 😩
HbCUHG9.webp

HbCU9C7.webp

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mego 7, el-korsan, نزيه الخاطر و 5 آخرين
HbCUHG9.webp

HbCU9C7.webp
عادي لما تبقي من دكر هتعرف 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Sahar cross dresser و 🥵🥵ELSAFEL
HbCUHG9.webp

HbCU9C7.webp
انت تسيب نفسك للزب يخدق طيزك حتلاقي زبك لخالو عم بيكب حليبه

• عجبني
التفاعلات: Kokik و The_Cuck
HbCUHG9.webp

HbCU9C7.webp
نفسي اوصل لهيك مرحلة و يكون زبي مرخي و ينزل دون ما اشعر 😍😍😍🤤🤤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: wael1907، زوزوزوزو و Kokik
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
HbCUHG9.webp

HbCU9C7.webp
إن ازبر يكب مده من نفسه ما شفتها ولا صارت ، إنما لما يدخل زبي ويخترق فتحة خرم طيزك ويكون وضعك فلأسه ومش نايم على بطنك ، فعلى مسافة 7 او 8 سم من شفايف الخرم هناك غدة البروستاتا وذي بيحصل لها تدليك اثناء خروج وادخال زبي جوّه خرم طيزك ومع الاثارة من حركات اليد على حلمات صدرك والطبطبة على صفائح طيزك وانفاسي ولحس ومص حلمات الادن وضربي البيضات على البيضات والاصوات التي بتحصل عند تلاقي الاجسام وصوت الزلفطة على فتحة خرم طيزك ، انت بتحس بمتعة زي لذة الانثى ما بتجيها الشهوة فبيحصل انزال ، ولو حصل الادخال لوحده في طيزك ولم يحصل انزال من طربوشك معناها انت محتاج جولة نيك ثانية وحتكون ممتعه لن تنساها طول حياتك لأنك حتنزّل أول ما يحصل ادخال وحتعوز ان يستمر الزق في خرم طيزك على طووووول

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: el-korsan و Kokik
إن ازبر يكب مده من نفسه ما شفتها ولا صارت ، إنما لما يدخل زبي ويخترق فتحة خرم طيزك ويكون وضعك فلأسه ومش نايم على بطنك ، فعلى مسافة 7 او 8 سم من شفايف الخرم هناك غدة البروستاتا وذي بيحصل لها تدليك اثناء خروج وادخال زبي جوّه خرم طيزك ومع الاثارة من حركات اليد على حلمات صدرك والطبطبة على صفائح طيزك وانفاسي ولحس ومص حلمات الادن وضربي البيضات على البيضات والاصوات التي بتحصل عند تلاقي الاجسام وصوت الزلفطة على فتحة خرم طيزك ، انت بتحس بمتعة زي لذة الانثى ما بتجيها الشهوة فبيحصل انزال ، ولو حصل الادخال لوحده في طيزك ولم يحصل انزال من طربوشك معناها انت محتاج جولة نيك ثانية وحتكون ممتعه لن تنساها طول حياتك لأنك حتنزّل أول ما يحصل ادخال وحتعوز ان يستمر الزق في خرم طيزك على طووووول
طب ممكن تخليني انزل كده

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر
طب ممكن تخليني انزل كده
لما الموجب يدخل زبه في طيزك تكون نايم على ظهرك وتفهمه ان الضغط يكون لفوق بمعنى موازي للبيضات بتاعتك فيصير تدليك للبروستاته

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Kokik
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%