NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حتى لو بتتريق
انا مستعدة
انت تقدر ؟
بس ايه علاقة ده بالموضوع ؟
ليه بتخدي الكلام تريقه الكلام في صلب الموضوع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا تقى و لا ورع ممكن يكون ملحد باخلاق و بيفكر
و شايف ابعاد اجتماعيه عادي جدا
ليه الدايره القريبه منى تبقى خوف و رعب بدل الامان
ليه ميبقاش السكس عن حب مش الاقرب
عجيب التفكير حقيقى يا يشقط يا يبقى فى جامع !!
احنا مبقاش عندنا حل وسط الطبيعي العادي ي اما يمين ي اما شمال مفيش ف متزن

• عجبني
التفاعلات: Savvy
  • عجبني
التفاعلات: sdsd
ليه بتخدي الكلام تريقه الكلام في صلب الموضوع
اقسم
ان مافيش اى تريقة فى كلامى
بالعكس بكلمك جد جدا وواخده كلامك جد

• عجبني
التفاعلات: sdsd
لا
مش كده خالص
بيبقوا غلابة ومكبوتين فى بيوتهم ومجتمعهم وبيروحوا فى اى سكة يحققوا فيها رغباتهم
كانت مبتشيلش عينها من الارض و فضلت رامى السنارة واول ما لقطت وبقيت معايا فى سرير حلبت زبرى فى بقها من الهيجان

• عجبني
التفاعلات: talin
@talin بصي انا بعتذرلك قدام الناس كلها اني رديت عليكي و ايا كان الموضوع اللي هتكتبيه أو تشاركي فيه انا مش هشارك فيه دي نقطه
النقطه التانيه انا متكلمتش ف حته دينيه أو غيره انا اتكلمت من باب نصيحه اجتماعيه بحته للشخص اللي ممكن يمشي على كلامك أنه هيكون شاكك ف كل اللي حواليه بعد كده
على اعتبار أنه الكلام اللي قولتيه هو جربه ونجح معاه ف هتبقي نظرته للستات أنهم شراميط ووو وهيفضل بيلف ف الدايره دي فتره طويله من الزمن ..
النقطه التالته والأهم
اني مقللتش من كلامك ولا انتقدك ولا انتقدت اللي قولتيه ولا اتريقت عليكي ولا علي كلامك في حاجه اسمها وسط حتى ف الاختلاف ( الجاهل الحقيقي هو اللي شايف كل ماعاداه غلط وهو الصح المطلق وهو اللي فاهم كل حاجه و اي راي مخالف لرأيه وكلامه يقابله بتريقه أو استخفاف

@talin بصي انا بعتذرلك قدام الناس كلها اني رديت عليكي و ايا كان الموضوع اللي هتكتبيه أو تشاركي فيه انا مش هشارك فيه دي نقطه
النقطه التانيه انا متكلمتش ف حته دينيه أو غيره انا اتكلمت من باب نصيحه اجتماعيه بحته للشخص اللي ممكن يمشي على كلامك أنه هيكون شاكك ف كل اللي حواليه بعد كده
على اعتبار أنه الكلام اللي قولتيه هو جربه ونجح معاه ف هتبقي نظرته للستات أنهم شراميط ووو وهيفضل بيلف ف الدايره دي فتره طويله من الزمن ..
النقطه التالته والأهم
اني مقللتش من كلامك ولا انتقدك ولا انتقدت اللي قولتيه ولا اتريقت عليكي ولا علي كلامك في حاجه اسمها وسط حتى ف الاختلاف ( الجاهل الحقيقي هو اللي شايف كل ماعاداه غلط وهو الصح المطلق وهو اللي فاهم كل حاجه و اي راي مخالف لرأيه وكلامه يقابله بتريقه أو استخفاف
اهلا بيك

كانت مبتشيلش عينها من الارض و فضلت رامى السنارة واول ما لقطت وبقيت معايا فى سرير حلبت زبرى فى بقها من الهيجان
هو انت شايف ان ده قمة الفجر !

للسناجل اللى مش عارفين يدخلوا فى علاقات جنسية
ركز مع الست والبنت الفضولية اللى بتبص على كل حاجة وعايزة تعرف كل حاجة .
ركز كمان على البنت والست الاستعراضية اللى بتحب الظهور ولفت النظر .
الصنفين دول سهل اوى يعملوا علاقات وتحديدا لو كنت جارها او تكون احد الاقرباء والمقربين
الست والبنت افضل ظروف ليها لاقامة علاقة فى امان يكون من الداخل قريب او جار
تدينا كورسات بعد كده 😂

هو انت شايف ان ده قمة الفجر !
انا مقولتش أن ده قمة الفجر .. لكن هيجانها واشتياقها فى اول سكس ديت كان مفاجئه بالنسبالى

للسناجل اللى مش عارفين يدخلوا فى علاقات جنسية
ركز مع الست والبنت الفضولية اللى بتبص على كل حاجة وعايزة تعرف كل حاجة .
ركز كمان على البنت والست الاستعراضية اللى بتحب الظهور ولفت النظر .
الصنفين دول سهل اوى يعملوا علاقات وتحديدا لو كنت جارها او تكون احد الاقرباء والمقربين
الست والبنت افضل ظروف ليها لاقامة علاقة فى امان يكون من الداخل قريب او جار
قول ياستموتى قوووول 😍😍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%