NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زول

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
  • عجبني
التفاعلات: tito10
روووق
انا عمري 19سنه
هل من الممكن زيادة طول الزب طول زبي 11سم انا اشك في نفسي هل من حل
روق اهدى خالص بص هفهمك علميا علميا عمق مهبل المرأه ٨ سنتي يعني بتاعك يوصل ل اخرها اه طب بتقولي امال الي بتاعهم اكبر بيخش ل اخره ازاي هقولك ال ٨ سنتي دول بدايه المتعه ليها والمهبل بيبقى اعمق ولكن طالما وصلت ل ٨ سنتي ف انت هتمتعها + مداعبه ثم المداعبه ثم المداعبه لو بتاعك ٨٠ سنتي مش هتتمتع غير بالمداعبه انت لو معندكش بتاع اصلا وبتداعب كويس اوي هتشبعها بنسبه ٨٠ ف الميه فهمت الكول مش مقياس ابدا ولكن انك تكون فهمان ازاي تمتعها وتوصلها ل زروتها وتخليها تجيب مره واتنين هتشوفك فحل الفحول ومش هتبص ل بتاعك خالث لكن خليك فهمان وثق ف نفسك اوي اهم حاجه ثق ف نفسك هتلاقي نفسك اسد ومتقلقش لسه معاك سنتين ع الاقل بتاعك هينموا فيهم متخافش و**** ده كلام العلم والحقيقه كمان روق وثق ف نفسك وتوكل على **** وربنا هيرزقك ببنت الحلال ان شاء **** وانا معاك اهو لو احتاجت اي حاجه

• عجبني
التفاعلات: Sido88
مش
روووق

روق اهدى خالص بص هفهمك علميا علميا عمق مهبل المرأه ٨ سنتي يعني بتاعك يوصل ل اخرها اه طب بتقولي امال الي بتاعهم اكبر بيخش ل اخره ازاي هقولك ال ٨ سنتي دول بدايه المتعه ليها والمهبل بيبقى اعمق ولكن طالما وصلت ل ٨ سنتي ف انت هتمتعها + مداعبه ثم المداعبه ثم المداعبه لو بتاعك ٨٠ سنتي مش هتتمتع غير بالمداعبه انت لو معندكش بتاع اصلا وبتداعب كويس اوي هتشبعها بنسبه ٨٠ ف الميه فهمت الكول مش مقياس ابدا ولكن انك تكون فهمان ازاي تمتعها وتوصلها ل زروتها وتخليها تجيب مره واتنين هتشوفك فحل الفحول ومش هتبص ل بتاعك خالث لكن خليك فهمان وثق ف نفسك اوي اهم حاجه ثق ف نفسك هتلاقي نفسك اسد ومتقلقش لسه معاك سنتين ع الاقل بتاعك هينموا فيهم متخافش و** ده كلام العلم والحقيقه كمان روق وثق ف نفسك وتوكل على ** وربنا هيرزقك ببنت الحلال ان شاء **** وانا معاك اهو لو احتاجت اي حاجه

روووق

روق اهدى خالص بص هفهمك علميا علميا عمق مهبل المرأه ٨ سنتي يعني بتاعك يوصل ل اخرها اه طب بتقولي امال الي بتاعهم اكبر بيخش ل اخره ازاي هقولك ال ٨ سنتي دول بدايه المتعه ليها والمهبل بيبقى اعمق ولكن طالما وصلت ل ٨ سنتي ف انت هتمتعها + مداعبه ثم المداعبه ثم المداعبه لو بتاعك ٨٠ سنتي مش هتتمتع غير بالمداعبه انت لو معندكش بتاع اصلا وبتداعب كويس اوي هتشبعها بنسبه ٨٠ ف الميه فهمت الكول مش مقياس ابدا ولكن انك تكون فهمان ازاي تمتعها وتوصلها ل زروتها وتخليها تجيب مره واتنين هتشوفك فحل الفحول ومش هتبص ل بتاعك خالث لكن خليك فهمان وثق ف نفسك اوي اهم حاجه ثق ف نفسك هتلاقي نفسك اسد ومتقلقش لسه معاك سنتين ع الاقل بتاعك هينموا فيهم متخافش و** ده كلام العلم والحقيقه كمان روق وثق ف نفسك وتوكل على ** وربنا هيرزقك ببنت الحلال ان شاء **** وانا معاك اهو لو احتاجت اي حاجه
مشكور

• عجبني
التفاعلات: دكتور شهواني ^
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عمري 19سنه
هل من الممكن زيادة طول الزب طول زبي 11سم انا اشك في نفسي هل من حل
١١سنتم مش قصير ابدا وعادي فمتحطش في دماغك انك عندك نقص لان انت محتاج ٨فقط
والموضوع نفسي اكتر منه عضوي ده اولاثانيا بقي في بعض الاجهزه اللي ممكن تطوله سنتم او ٢لكن انا ما بنصحش بيها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%