NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عارف ان دا مش مكان للسؤال بس انا دوقتى ف3ثانو صنايع محافظه سوهاج قسم كومبيوتر نظام ال3سنين انا دلوقتى بعد ما اخلص عاوز اقدم على حاسبات ومعلومات او هندسه ايه الى اعملو عشان ادخل اى وحده من الاتنين دول حكومى

تقريبا و**** واعلم ... بتعمل سنتين معادلة عشان تتقبل في اي كلة تاني معتمدة .

انا فاكرة كدة من ايام الدراسه وبرضة راجع على كلامي عشان مش واثقة اوي

• عجبني
التفاعلات: ٱلْـميڪْٱﻧـيڪْي𖤾
تقريبا و**** واعلم ... بتعمل سنتين معادلة عشان تتقبل في اي كلة تاني معتمدة .

انا فاكرة كدة من ايام الدراسه وبرضة راجع على كلامي عشان مش واثقة اوي
يعنى معادله تنفع للحاسبات والمعلومات او لهندسه ولا لهندسه وحدها

يعنى معادله تنفع للحاسبات والمعلومات او لهندسه ولا لهندسه وحدها

اكيد في القسم الي هتكمل فية دراستك ... انا قولتك اول الطريق ازاي وانت أسأل حد فاهم ومجرب هيفيدك اكتر مني .

بس ياغالي انا اعرف ان هندسة بتتعمل ليها معادلة سنتين بس مش عارف حاسبات نفس الكلام ولا لا

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
انا عارف ان دا مش مكان للسؤال بس انا دوقتى ف3ثانو صنايع محافظه سوهاج قسم كومبيوتر نظام ال3سنين انا دلوقتى بعد ما اخلص عاوز اقدم على حاسبات ومعلومات او هندسه ايه الى اعملو عشان ادخل اى وحده من الاتنين دول حكومى
يتعمل معادله لمده ٦ شهور بتدرس فيهم بعض مواد الثانوي العام تقريبا فيزياء و كيمياء ورياضه ديناميكا واستاتيكا ولغه اجنبيه اولى وتانيه لمده ٦ شهور وبتمتحن لو نجحت بتخش الكليه على طول
تاني حل انك تخش معهد سنتين ومنه لكليه الهندسه لو جبت مجموع ف السنه التانيه من المعهد يناسب تنسيق الكليه الي انت عاوزها
وبالتوفيق يصاحبي ان شاء **** ❤️

• أتفق
يتعمل معادله لمده ٦ شهور بتدرس فيهم بعض مواد الثانوي العام تقريبا فيزياء و كيمياء ورياضه ديناميكا واستاتيكا ولغه اجنبيه اولى وتانيه لمده ٦ شهور وبتمتحن لو نجحت بتخش الكليه على طول
تاني حل انك تخش معهد سنتين ومنه لكليه الهندسه لو جبت مجموع ف السنه التانيه من المعهد يناسب تنسيق الكليه الي انت عاوزها
وبالتوفيق يصاحبي ان شاء **** ❤️

كلامك واقعي كدة انت صح فعلا كنت فاكرة حاجة زي كدة ... 💐💐

• أتفق
التفاعلات: خبير المتعه °
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك واقعي كدة انت صح فعلا كنت فاكرة حاجة زي كدة ... 💐💐
اشكرك + انا عملت كده فعلا وده كان مشواري التعليمي اهم حاجه اوعى تيأس وخليك فاكر ان طول ما بتسعى لحلمك مهما كانت الظروف هتوصل هتوصل @_Xmo7amedX_
انت قدها 🖤

• أتفق
اشكرك + انا عملت كده فعلا وده كان مشواري التعليمي اهم حاجه اوعى تيأس وخليك فاكر ان طول ما بتسعى لحلمك مهما كانت الظروف هتوصل هتوصل @_Xmo7amedX_

و**** مبسوطة انكم في كفاح حتى لو الإمكانيات ضعيفة .... قسما اعرف شباب بيتصرف عليهم بالدولار وللاسف الفشل والا مبالاة رأس مالهم .

**** معاكم يا شباب 💐💐

• حبيته
التفاعلات: خبير المتعه °
و**** مبسوطة انكم في كفاح حتى لو الإمكانيات ضعيفة .... قسما اعرف شباب بيتصرف عليهم بالدولار وللاسف الفشل والا مبالاة رأس مالهم .

**** معاكم يا شباب 💐💐
دايما معظم الشباب بيبقو عندهم مواهب عظيمه ف مختلف المجالات ولكن ينقسهم الامكانيات والدعم وبرغم كل ده مبييأسوش ابدا وبيعافروا ل اخر نفس وبيحثقوا نتيجه عظيمه مقابل امكانياتهم وانا واثق جدا ان لو خدوا ربع إمكانيات وربع دعم اي انسان عادي هيكونوا من اهم الناس ف البلد والدنيا
ولكن للأسف ما اقبح الفقر وما اجمل الفقراء 🖤

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%