NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا هنصحك نصيحه
انك فى مرحله إنتقاليه
مسيرك هتستقل بنفسك و حياتك
ف سيبك من اى ضغط من أهلك حتى الكلمة الوحشة فكك منها اتعامل معاهم عادى

ما توترش نفسك وخلص ثانوية وخش الكليه ال انت تحبها حتى لو قالوا كليه قمه و إلخ .....

انت طالع سلم الحياه خد الفتره ديه سلمه
❤️‍🩹❤️‍🩹

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اوك كلمني تلجرام تحكيلي وانا هفهمك تعمل اي وتتعامل ازاي
معنديش تلجرام و**** لس شكرا ليك❤️‍🩹

استحمل كل ده بيعدي على اغلب الشباب عادي جدا

• عجبني
التفاعلات: T i to
ازيكم يا اخواتي عاملين ايه طبعا انا اول مره انزل موضوع زي ده والسبب اني نزلته اني تعبت نفسيا بجد ومحتاج افضفض مع حد

حورا انك تبقي مكروه في وسط عيلتك ده يزعل بجد او يقفوا ليك علي الواحده وتلاقي كله بيهاجمك لما تاخد حقك انا فكرت كم مره اسيب البيت فعلا بس في الاخر بندم وبرجع وبقول خايفين عليك بس حصل موقف اصلا خلاني كنت عاوز انتحر في يوم وجربت بس كان كل مره حد يدخل عليا طبعا انا ليا عمليه ف ركبتي فلقيتهم مره قالوا انت خساره فيك فلوس العمليه وكده طبعا انا سألتهم ليه قالو لانك مش بتذاكر وانك متستحقش فأنا دلوقتي اصلا زهقت بجد والسنه جايه ليا سنه مصيريه يا اما افلح يا اما يشمتوا فيا بجد فأدوني نصيحه اني زي استحمل ده او اي حاجه وشكرا تعبتكم معاي🖤
كبر دماغك

• عجبني
لازم تعرف ان اهلك اكتر ناس تحبك وتخاف عليك
هم بس اسلوبهم وطريقتهم غلط في التعامل معاك

• عجبني
ازيكم يا اخواتي عاملين ايه طبعا انا اول مره انزل موضوع زي ده والسبب اني نزلته اني تعبت نفسيا بجد ومحتاج افضفض مع حد

حورا انك تبقي مكروه في وسط عيلتك ده يزعل بجد او يقفوا ليك علي الواحده وتلاقي كله بيهاجمك لما تاخد حقك انا فكرت كم مره اسيب البيت فعلا بس في الاخر بندم وبرجع وبقول خايفين عليك بس حصل موقف اصلا خلاني كنت عاوز انتحر في يوم وجربت بس كان كل مره حد يدخل عليا طبعا انا ليا عمليه ف ركبتي فلقيتهم مره قالوا انت خساره فيك فلوس العمليه وكده طبعا انا سألتهم ليه قالو لانك مش بتذاكر وانك متستحقش فأنا دلوقتي اصلا زهقت بجد والسنه جايه ليا سنه مصيريه يا اما افلح يا اما يشمتوا فيا بجد فأدوني نصيحه اني زي استحمل ده او اي حاجه وشكرا تعبتكم معاي🖤
شوف انت في سن ابني وهيبقي معاك السنة الجاية أنا هقولك اللي بقوله لابني كل اب نفسه أولاده يبقي في المعيشة والوظيفة افضل منه علشان احنا بنتبهدل علشان نجيب الجنيه عارف مصروفات الدروس كام خمسين ألف جنيه تخيل كده أب بيحبك وبيصرف كل ده علشان فشل كلية عادية هتطلع تاخدها وتشتغل عامل في مصنع 3500بالعافية شغل 12ساعة وساعة رايح وساعة جاي يبقي. 16ساعة المواصلات بكام واكلك في الشغل هتبقي كام هنقول بزيادة 2000صافي تجيب شقة امتي ولما تتجوز عليك يصرف كام ومين اللي هترضي تعيش مرتب مش مكفي فرد
متزعليش من ابوك وامك كله حب وبكرة هتبقي أب وهتعرف اني كلامنا صح عارف كمان امك طيبة وابوك طيب في ناس بتتربص بيكم علشان يقولوا ابنكم فاشل ومعرفش يربي ولا يعلم هتلاقي الكلام جوه العيلة عليك خليك جدع علشان تبقي فخور بنفسك وامك وابوك يبقي سعداء بأنهم يوفقك ويثبت خطاك وتبقي افضل الناس ولو عزت مراجعات هصورها ليك وابعتهالك اول باول

• عجبني
يعم دا أنا ابويا **** يرحمه كان بيعايرني اني دخلت صيدلة و مدخلتش بشري بس ياريت يوم واحد نروح مشوار و لا نعزي في حد معاه و يقعد يعايرني براحته
استمتع بأهلك حتي في ما يحزنك

• عجبني
بيحصل كتير كل ما توصلت ايه اني هنتقم من اللي هملوه ده حتي لو هقتلهم كلهم بس ميضرش شويه تعزيب واهانه وزل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%