NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اولا المجنون بالنسبالى هو راجل مر بتجربة قبل كده وكبير هتقول السن ملوش علاقة والتجارب مش مهمة هقولك اه بس انا مزاجى كده راجل متجوز او مطلق او اي تجربة حقيقية لان بعد الجواز بنتغير كل واحد بيعرف اي ناقصه من شريك حياته واى كان محتاجله وملقيهوش ف لما نتكلم سوا بنكون واضحين وعارفين محتاجين ايه من بعض وبنعوض بعض عن النقص والحرمان اللى شوفناه كل واحد بيكون عاوز التانى يعوضه ويسعده وطبعا مجنون بمعنى كسم الناس كسم اي حاجة يحسسنى ان مفيش حاجة مهمة قد علاقتنا لو وسط ايه ينيكنى واحسه متمتع وهايج عليا مش معلش انا ف الشغل مش هقدر او صوته واطى لحد يسمعه وكده يعنى
ثانيا بزازى اتهرت من كتر الكلام عليا اتلموا بقا😂😂
وحياتك دا العادي بتاعي كسم الناس ع كسم اللي يهتم بيهم دول خولات لا بتنفع ولا بتضر وبعدين الراجل فينا بيبقي محتاج واحده متفهمه كدا وجريأه شهوتها عاليه عليها وبتمشي بكسها مش بعقلها 😂😂 وبعدين بزازك دي ملك الشعب يا سيادة الريس😂😂 دي عايزه كرباج يلسوها 😂😂 وحياتك دي لو لمحتها قدامي همرجحك منها زي اللي قبلك

• بيضحكني
التفاعلات: أم رودى
خخخخخخ كسم اللى قبلي انا متقارنش

• بيضحكني
التفاعلات: يوسف البنهاوي404
خخخخخخ كسم اللى قبلي انا متقارنش
اكيد واحده بالفجر والجمدان دا مفيش منها بس مع احترامي دا من وجهة نظرك إنما أنا مجربتكيش علشان احكم بس اللي جربتهم حجات نادره كدا من كل ١٠ نسوان اعرفهم واحده تكون نتايه بمعني الكلمه شرموطه ف النيك وكسها سايح اوي انا مش بقلل من قدراتك ياسيادة الريس بس انا مجربتش وبصراحه محبش المجاملات 😂😂 نفسي اجاملك بسب بزازك دي اللي لبني فرط عليها وكان هيبوظ الفون 😂😂 حاسس ان الكس صاحب البزاز دا فرن كهربائي 😂😂😂

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: مدام رشا
اولا المجنون بالنسبالى هو راجل مر بتجربة قبل كده وكبير هتقول السن ملوش علاقة والتجارب مش مهمة هقولك اه بس انا مزاجى كده راجل متجوز او مطلق او اي تجربة حقيقية لان بعد الجواز بنتغير كل واحد بيعرف اي ناقصه من شريك حياته واى كان محتاجله وملقيهوش ف لما نتكلم سوا بنكون واضحين وعارفين محتاجين ايه من بعض وبنعوض بعض عن النقص والحرمان اللى شوفناه كل واحد بيكون عاوز التانى يعوضه ويسعده وطبعا مجنون بمعنى كسم الناس كسم اي حاجة يحسسنى ان مفيش حاجة مهمة قد علاقتنا لو وسط ايه ينيكنى واحسه متمتع وهايج عليا مش معلش انا ف الشغل مش هقدر او صوته واطى لحد يسمعه وكده يعنى
ثانيا بزازى اتهرت من كتر الكلام عليا اتلموا بقا😂😂
مش ناقصك غير حاجه واحده مع المواصفات دي لا حاجتين حاجه منهم مثره ماعرفش جربتيها ولا و التانيه مهمه جدا

مستحيييل انا ميكيفنيش ولا بسعدنى غير راجل خبرة كده
طب و الخبرة في الكول الل بتحبيها أية نظامه معاكي 👀

طب و الخبرة في الكول الل بتحبيها أية نظامه معاكي 👀
الراجل الخبرة مش محتاج توجيهات بيبقا عارف يمتعنى ازاى ويحسسنى من صوته انى تحت زوبره

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dark shadows و Elmohands
من وقت طلاقى وانا كل راحتى ف المكالمات مبعرفش اريح نفسي غير وانا بتكلم مع دكر اسمع صوته واحس بأحساسه واحس انى معاه بجد بس للاسف صعب اوى لما بلاقى حد نفس دماغى وتفكيرى واتمتع معاه حقيقي بكره العلاقات العابرة والنيك وسلام هنام بحب الراجل فرفوش وهزار ورخامة ونتكلم جد شوية ونفضفض وكل حاجة مش نيك بس
انتي احساسك ايه يا شيخه 😍😍 ما اشوفي الخاص كده

من وقت طلاقى وانا كل راحتى ف المكالمات مبعرفش اريح نفسي غير وانا بتكلم مع دكر اسمع صوته واحس بأحساسه واحس انى معاه بجد بس للاسف صعب اوى لما بلاقى حد نفس دماغى وتفكيرى واتمتع معاه حقيقي بكره العلاقات العابرة والنيك وسلام هنام بحب الراجل فرفوش وهزار ورخامة ونتكلم جد شوية ونفضفض وكل حاجة مش نيك بس
انا مبحبش اتكلم كتير بصراحه بس فهمت دماغك وفهمت انتي نفسك في إيه

الراجل الخبرة مش محتاج توجيهات بيبقا عارف يمتعنى ازاى ويحسسنى من صوته انى تحت زوبره
طب ما احنا فيها اهو 🌚🤷 هبعتلك خاص 😉

ولا مبتحبيش البدايات الساخنة ؟😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موجود يا حبي💗

فعلا ده احلي شعور فعل ببقي نفسي في علاقه حب وصداقة مش نيك نتكلم ونفضفض

من وقت طلاقى وانا كل راحتى ف المكالمات مبعرفش اريح نفسي غير وانا بتكلم مع دكر اسمع صوته واحس بأحساسه واحس انى معاه بجد بس للاسف صعب اوى لما بلاقى حد نفس دماغى وتفكيرى واتمتع معاه حقيقي بكره العلاقات العابرة والنيك وسلام هنام بحب الراجل فرد
الراس اللي فوق اهم كتير من الراس اللي تحت وانتي عايزة صديق مقرب لحد بعيد لكن صديق يسمع ويرد ويناقش وتفضفضي معاه ويفضفض معاكي ولا انا غلطان

علفكرة دي متعتي الفون واوقات فيديو كمان انام مع ست كدا وبعمل كدا مع اجانب واخر متعة ممكن نبقي صحاب انا وانتي لو حبيتي

موجود وهتلاقيه بس مش من اول مرة إلا لو حظك حلو 😂

يا تري صوتك حلو على كده

كلامك صح المكالمه الي بتبدء بكلام وهزار وضحك وفيه شويه كسوف وشويه بطل سفاله وقله ادب وتنتهي بنكيه نار بتبقي مكالمه تجنن

معك حق وفي احلا من الفرفشة والضحك بعيدا تن الجنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%