NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابن عبير

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا ديوث ماما عبير عندها ٤٤ سنه محترمه جدا ومش بتسيب فرض بس بتاخد راحتها اوي ف البيت وانا وصلت مرحلة بعيده اوي ف الدياثة لدرجه اني بقالي اكتر من سنه مش بعرف انزل الا لو اتديثت عليها مع فحل وحاولت ابطل كتير ومش قادر وخايف الجرعه دي متشبعنيش بعد كدا واضطر اعمل حاجات تانيه اوسخ عايز حل يخليني ابطل أرجوكم لاني تعبت اوي

• عجبني
التفاعلات: ديوث اعرض, Bebo Tigher, معرص مراتي هبه الملبن و شخص آخر
بص انت م مطر تبطل بس لازم تكون علاقاتك مع الفحله واحد بس وده تستشيره في اي حاجه بس يكون شخص عاقل هو هيسيطر عليك بذات لو سادي وخدها مني وجرب

• عجبني
التفاعلات: nanga و فكرى
ابعد عن الموضوع ده نهائى امك هتتفضح وعيلتك كلها

• عجبني
التفاعلات: فكرى و ابن عبير
كفاية لحد كدة و انسي الموضوع ده خالص

• عجبني
التفاعلات: فكرى و ابن عبير
حاول يسطا بقدر الامكان وكلمني اساعدك
انا ديوث ماما عبير عندها ٤٤ سنه محترمه جدا ومش بتسيب فرض بس بتاخد راحتها اوي ف البيت وانا وصلت مرحلة بعيده اوي ف الدياثة لدرجه اني بقالي اكتر من سنه مش بعرف انزل الا لو اتديثت عليها مع فحل وحاولت ابطل كتير ومش قادر وخايف الجرعه دي متشبعنيش بعد كدا واضطر اعمل حاجات تانيه اوسخ عايز حل يخليني ابطل أرجوكم لاني تعبت اوي

• عجبني
التفاعلات: ابن عبير و فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش فاهم ؟ يعنى ايه أمك بتصلى و لا تترك فرضا ومحترمة قوى . وتديث عليها مع فحل ؟ تمارس الزنا يعنى ؟
حد يفهمنى يا جدعان

• عجبني
التفاعلات: 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼
فيه اختراع اسمه دكتور نفسي

شوف مين بيديثك على أمك لو سادى هيقدر يتحكم فيك

اعتقد المشكله فيك بدل هي ملتزمه فهتكون قاعده براحتها مطمنه بس انت الي عينك بتحاول تشوف الي ممكن يثيرك

انا كمان نفس الكلام بس الفرق ان بابا اصلا ديوث برده وماما بتكلم صاحبه وعادي ومع ذلك بتصلي برده ف مش عارف اعمل ايه 🥺

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
مش فاهم ؟ يعنى ايه أمك بتصلى و لا تترك فرضا ومحترمة قوى . وتديث عليها مع فحل ؟ تمارس الزنا يعنى ؟
حد يفهمنى يا جدعان
عيل مالهوش غير كلمة واحدة ابن ح

• عجبني
التفاعلات: فكرى
انت سامع كلامك طب اقرء كلامك انت عايش طبيعي ده انت لو ديانتك يهودى مش هتفكر كده ليه يا اخي صلي بيها احسن ليك ياليتها كانت بركت وقعدت عليك ومت وارتاحنا من اننا نقراء الكلام ده 😢

انا كمان نفس الكلام بس الفرق ان بابا اصلا ديوث برده وماما بتكلم صاحبه وعادي ومع ذلك بتصلي برده ف مش عارف اعمل ايه 🥺
تعالا نتكلم

• عجبني
التفاعلات: Alaa3rs
كسم فجر امك المتناكة

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Alaa3rs
ابعد عن الموضوع ده قبل متندم والموضوع يكبر منك ومتقدرش ترجع تانى

• عجبني
التفاعلات: ابن عبير
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%